Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
atkal par prioritātēm 
27.-Feb-2013 09:53 am
Ik pa brīdim publiskajā telpā pavīd ziņas (šķiet, tikai aisberga redzamā virsotne), ka kārtējais namu apsaimniekotājs, izrādās, cik gadus naudu iekasējis, apkurinātājiem nav maksājis, un nu aizbraucis netraucēti pavadīt vecumdienas Maljorkā, kamēr dzīvokļu īpašnieki paliek maksājot viņa parādus. Pie tam kā neizbēgamu ļaunumu uztver to, ka jāmaksā ir, kaut izskatās tā mazliet netaisnīgi. Bet situācija ir analoga, piemēram, ka ja es aizeju uz autosalōnu, nopērku automašīnu, gadu braukāju, taču tad ierodas pie manis tiesu izpildītājs un pieprasa maksāt par automašīnu pilnu summu - dīleris, redz, neesot ar automašīnu piegādātājiem norēķinājies un parāvis fraciņu. Bet kāda man gar to daļa? Man aizdomas, ka Civillikuma izpratnē uz mani neattiecas siltuma piegādātāja un viņa subpodrjadčiku (apsaimniekotāju) attiecības, kurš tur kuru uzmetis. Ja siltuma piegādātājs ar apsaimniekotāju ir noslēdzis līgumu un deleģējis tam tiesības iekasēt no dzīvokļu īpašniekiem maksu par šo siltumu, tad viņu savstarpējie norēķini ir viņu pašu attiecības un trešajām personām nav jāmaksā par viņu savstarpējām neveiksmēm rebēs. Ja es par auto esmu samaksājis, tad tas ir mans un otru reizi man nekādi nav jāmaksā, aber blēdīgo dīleri ķer nu pats rokā.
Principā ļautiņiem vajadzētu tagad bombīt to partiju, par kurām vēlēja, birojus (ceru, ka uz pirmsvēlēšanu laiku atsākuši darbu), lai šamo pārstāvji Jēkabielā atliek visas savas fantāzijas par abortiem vai smēķētāju trenkāšanu, bet ķeras pie likumdošanas sakārtošanas šajā jautājumā. Bet ar ko ļaudis nodarbojas? Sāk vākt parakstus par kažokzvēru audzēšanas aizliegšanu dievzemītē, jo atklātībā nākušas slepeni uzņemtas fotogrāfijas, kas liecinot par lapsu un ūdeļu psihes deformācijām audzētavās!!!
Es saprotu, ka maniakālā sindroma pārņemta ūdele ir kas Baiss, taču ļaudis, vai nespēja noteikt šī brīža prioritātes, kam derētu pievērsties, neizmaksā jums pārāk dārgi?
Comments 
27.-Feb-2013 10:24 am
ļoti +
27.-Feb-2013 10:39 am
bet palielam man šķiet, ka latviešu nāicjas pazīme kopumā ir klusītiņām nopūsties un uzvelt vēl vienu nastiņu, darīt ko kungi vēl un nestīvēties pretī.
27.-Feb-2013 10:40 am
jep, man arī besī visi tie zoofīli, kas izvēlas raudāt par jēriņa astīti, nevis sīci, kas nav redzējis normālu paiku kopš dzimšanas..
27.-Feb-2013 10:55 am
Vot aizklapētu to jēriņu rūpalu nafig, i paliktu laiks arī par bērniem satraukties.
27.-Feb-2013 12:09 pm
jā, jā. no sākuma, lai jēriņiem ir forši spriņģot pa pļaviņu. gan jau sīcis var izturēt vēl kādus pāris gadiņus, mitinoties insektu apsēstā miteklī, kur abi vecie ir alkāni, kur ēdiens ir iknedēļas, nevis ikdienas pasākums.

es neatbalstu lamāšanos, bet tie zoofili ir rītārdi.
27.-Feb-2013 01:03 pm
Taisnība jau tev ir, bet šitā salīdzinot var nonākt pie jebkuras iniciatīvas noniecināšanas, jo kas ta mums svarīgākais- bērni!
27.-Feb-2013 02:15 pm
šajā vienā teikumā atspoguļojas tik daudzi vājprāti, ka pilnīgi bail paliek.

1) protams, ka aizdomājoties simpātijas pret dzīvniekiem ir daudz lielākas nekā pret cilvēkdzīvniekiem. dzīvnieki tik ļoti nepiesārņo un neiznīcina šo planētu, parasti, vismaz šķietami, nav apzināti bezmērķīgi ļauni, liekulīgi, utt. turpretī cilvēki taču ir kaut kas vienkārši drausmīgs, un tas ir fakts.

2) sīcis, kas neredz paiku, ir rezultāts vecāku nespējai parūpēties par savu pašu spermas apkārtšļakstīšanas sekām. tam nav absolūti nekāda sakara ar dzīvnieku bezjēdzīgu nogalināšanu. ja cilvēki, kas strādā, nogalinot dzīvniekus kažokiem, šādā veidā dabū naudu saviem sīčiem, tad steidzami laiks domāt par karjeras maiņu.

3) es, personīgi, neesmu nekāds īpašais zoofils. bet šeit mēs runājam par kaut ko nedaudz citu - institucionalizētu un BEZMĒRĶĪGU vardarbību. kažokzvēru audzēšana - nu tur jau vairs nav runa par to, vai esi vegāns, veģetārietis vai visēdājs (un es esmu visēdājs, turklāt pārāk slinks, lai tiektos uz gaļas neēšanu, bet pieņemu, ka ja gaļa vairs nebūtu pieejama, pēc tās īpaši neskumtu, jo tai ir pietiekami daudz iespējamu aizvietotāju), bet gan pret to, ka audzēt dzīvniekus, lai nodīrātu to kažokus, ir absolūti slimi un nevajadzīgi, un to vajadzētu aizliegt ne tikai Latvijā, bet gan pasaules līmenī.

4) biznesmeņu kungi varētu atrast kādu citu lietiņu, ko darīt. diemžēl arī ļoti noderīgu sfēru darbinieki Latvijā zaudē darbu. tas, ka kādam vajag darbu, nenozīmē, ka tas dod attaisnojumu tagad būvēt koncentrācijas nometnes, lai tajās nodarbinātu cilvēkus, vienalga vai tās būtu citu cilvēku, vai arī dzīvnieku koncentrācijas nometnes. pie pasaules pārapdzīvotības ir vainīgi cilvēkdzīvnieki, nevis dzīvnieki. jebkādas ekonomiskas spekulācijas šeit norāda tikai uz ārprātu. paldies par uzmanību.
27.-Feb-2013 03:43 pm
1) bezsakars;
2) bezsakars divi. par pirmo daļu: ka nevajag šļakstīt bezsakarīgi spermu - tad nodrošini normālu seksuālo audzināšanu pagastos, kur ir trīs mājas piecās rindās. gribu zināt, kā nodrošināsi transportu, speciālistus, telpas. otrā daļa: var redzēt, ka cilvēks nekad nav bijis situācijā, kad bērnam jāsaka, ka nevar šodien maizi nopirkt...
3) kažoks ir luksusprece. nosauc iekš lv citus luksuspreču ražotājus, vai izejvielu gatavotājus? un ja likvidēs to biznesu, ko Tu viņiem vari piedāvāt tā vietā darīt? skaldīt malku? Tu vispār esi nolaidos no saviem hipsteraugstumiem un paskatījies uz reālo situāciju? pilnīgi pofig par to, ka priekš ekistences nav nepieciešami kažokādas izstrādājumi - pasaule nav cīņa par eksistenci, pasaule ir tirgus, pasaule ir kapitāls. kad atver nākamreiz savu mcbook un aifonu, atceries to, ka nafig tev kaut kāds 600lvl vērts verķis, ja vecais labais ciparnieks pa vadiem var tevi sazvanīt.

4) tu vispār zoofīlais kropli saredzi, ka svilināt ebrejus lāģeros un rūpnieciskos apmēros audzēt dzīvniekus nav viens un tas pats? kāda tev koncentrācijas nometne? izvēlies ar ko salīdzināt.


p.s. ir ļoti ērti un vienkārši bļaustīties par dzīvnieku tiesībām, jo tas neprasa nekādus materiālus ieguldījumus, pūliņus. es neesmu redzējis, ka šie zoofīli organizētu un aicinātu lopkopjus apmeklēt kursus, seminārus par saudzīgu lopiņu uzturēšanu, neesmu redzējis zinātniskos pētījumus gan vietējos, gan ārzemju, ka tiešām vārds 'ciešanas' ir ar vienādu nozīmi gan dzīvniekam, gan cilvēkam. neesmu redzējis rīcības plānu, ko darīt ūdeļu audzēšanas vietā, kur ņemt sākuma finansējumu, lai biznesu pārprofilētu; visur, kur šie zoofīli ņemās ir tikai tukša runāšana. nekas vairāk. un tas taču ir tik ērti. piesēsties uzrakstīt kaut kādu iniciatīvu, atķeksēt karmas tabulā, ka oj, cik es kruts zoofīls un palaist instagramu ar savu duckfeisu.

Ej dirst.
27.-Feb-2013 04:24 pm
zaķīt, mīļukiņ, bučukiņ :* man nav ne aifona, ne makbuka. nav mana mīļākā firmiņa, sorz.

tas, ka tu neesi redzējis zinātniskus pētījumus par to, ka dzīvnieki sajūt ciešanas, ir ļoti ticams, jo diez vai esi tādus meklējis, vai par tādiem interesējies. diemžēl tas, ka tu daudz ko varētu nezināt, ir jau nojaušams kaut vai pēc tava rakstības stila, tāpēc nav nekāds jaunums.

tas, ka atbildi man ar lamuvārdiem un mēģini mani nosaukt par hipsteri, liecina tikai par tavu mazattīstīto intelektu. pēc visa spriežot, tu esi kaut kāds kārtējais url-metālists, ja? :)))) ja tu domā, ka tu mani kaut kādā veidā aizskar ar lamuvārdiem, tad nē - tikai izraisi smīnu un apbrīnu, par to kā cilvēki var uzvesties. tev taču ir pāri 16, vai ne? vai arī varbūt tu domā, ka es nezinu, kas ir tirgus vai kapitālisms? kāpēc tu man mēģini sākt kaut ko rakstīt par luksusprecēm, kad es jau esmu norādījis, ka te nekādi ekonomiski attaisnojumi nestrādās?

"p.s. ir ļoti ērti un vienkārši bļaustīties par dzīvnieku tiesībām, jo tas neprasa nekādus materiālus ieguldījumus, pūliņus"

nu nu, slow down, baby, tās biedrības diezgan normāli strādā, lai bīdītu šīs iniciatīvas. it sevišķi tādā zemē kā Latvija, kurā katrs neandertālietis, kas nejūtas pietiekami pakliedzis, pielīdzinās šī biznesa likvidēšanas mēģinājumu cukurfabriku likvidēšanai, utt. vari taču saprast, ka ļoti grūti tikt galā ar visiem kapitālistiņiem, bet te vēl jātiek galā arī ar krišanu nežēlastībā pie tādiem skaistiem ļautiņiem kā tu. es gan neesmu saistīts ar šīm biedrībām, bet nenovērtēju viņu degsmi par zemu!

bet vairs gan neko nerakstīšu. jau zināju, ka rakstīt kaut ko šeit ir bezjēdzīgi, bet dažkārt apnīk tas, cik pašpārliecināti ir visādi tavas subkultūras pārstāvji.

turklāt, ja tu šobrīd domā, ka izvairīsies no lapsiņu un ūdelīšu atriebības, tad zini, ka tev un visiem tevis minētajiem sīčiem, kas nedabū naudiņu, nākotnē smagi klāsies! tiks aizvērtas ne tikai kažokzvēru audzētavas, bet nogrieztas jebkādas darba iespējas Latvijā! Latviju pārvaldīs ūdeles, lapsas, un ieslodzīs visus cilvēkus ar zemo iq un augsto nopietno lamuvārdu lietošanas procentu koncentrācijas nometnēs, kurās tiem būs jāpulē metāla stabi līdz nāvei! see u there!

27.-Feb-2013 04:40 pm
Nubet. Ir arī ērti kliegt, ka vot, bērni badā mirst, ko jūs te ar saviem lopiem. Neesam mēs spējīgi tikt galā ar savu sugu, ta mož varētu nejēdzīgi nečakarēt citas?
Es arī neesmu kkāds ūberzoofils, un strīdēties man nepatīk, es ceru, ka tu kko dari to bērnu labā. Nevis tikai izsaki viedokli, ka varējāt jau nu vērst savu viedokli uz kko jēdzīgāku.
27.-Feb-2013 06:13 pm - aizmirsu
...bet jā, aizmirsu pierakstīt, ka ar seksuālo audzināšanu pagastos tomēr nodarboties nebūšu gatavs! varbūt tu vari? citādi jau tiešām tā iniciatīva baigi stulbā, un pat sāk likties, ka teju vai ar steigu jābūvē vēl jaunas kažokzvēru mītnes! :D
2.-Mar-2013 09:00 pm
Pilnībā piekrītu! Tu baigi kruti visu uzrakstīji, labāk to nevarēja pateikt. :)
Ar sievu pēc izlasīšanas parakstījāmies tajā manabalss petīcijā.
27.-Feb-2013 10:46 am
ja visiem viss poh, labāk lai kāds vismaz par kažokzvēriem cīnās. īrnieki tāpat neko nedara un savas intereses neaizstāv.
28.-Feb-2013 12:50 pm
Es jau neesmu pārliecināts, kas šai gadījumā ir labāk. To jau tikai laiks rādīs. Aber tā subjektīvi situācija atgādina ainu, kad grimstoša kuģa komanda nevis mobilizējas meklēt caurumu un aizlāpīt, vai glābšanas laivas gatavot, bet gan strīdas savā starpā, vai kosmētisko remontu vajadzē†u taisīt kambīzē, jebšu tomēr komandtiltiņu smukāk krāsot, jo aktualitāte nenoliedzzama - nolupušas sienas. Kā lems, tā arī tas kuģis peldēs.
27.-Feb-2013 11:29 am
Dzīvnieki nevar izdarīt izvēli. Viņi ir ieslodzīti būrī.Attiecīgi ļautiņiem, tomēr ir izvēle. Piemēram, viņi var noalgot jēgpilnu juristu, kurš varētu pārstāvēt viņu intereses, ja jau paši nevar. Vispaŗ var atrast dažādus veidus kā to risināt - radikālus un mazāk radikālus. Galu galā var arī viekārši var mainīt dzīvesvietu, ko nevar darīt dzīvnieki, konkrētajā gadījumā.
Tā ka salīzināt ir nekorekti.
Manuprāt, attieksme pret dzīvniekiem norāda uz sabiedrbīas spēju būt empātiskai.
27.-Feb-2013 11:33 am
Tu te drusciņ gaŗām šauj. Tie, kas izsakās par ūdelēm, nav tie, kas labprāt izteiktos arī par īrnieku parādiem, tikai, edz, laika nepietiek, ūdeles jāglābj. Tās ir divas atsevišķas ļaužu grupas, un ūdeļu glābējiem īrnieki ir vismaz tikpat vienaldzīgi kā īrniekiem ūdeles. Jā, nav jauki tik ļoti iespringt par dzīvniekiem, ka par cilvēkiem pajāt. Bet ir tādi ļaudis zem šīs saules, ko padarīsi.
1.-Mar-2013 02:16 am
Domāju, ka tu kļūdies. Dzīvniektiesību aktīvisms visā pasaulē iet roku rokā ar dažādiem sociālā taisnīguma jautājumiem. Laika gan var visam nepietikt, tas tiesa, bet tā jau ikvienā aktivitātē, sevišķi brīvprātīgajās.

Tomēr būtu diezgan paliels robs ideju vēsturē un attīstībā, ja dzīvnieku interesēm netiktu veltīta nu itin nekāda uzmanība. Jo tomēr, tas ir nopietns jautājums: vai tas ko nozīmē, ka mēs citām justspējīgām būtnēm uzspiežam savtīgus (pat ļaunus) scenārijus? Vai ir kāda atšķirība starp akmeni, koku un lapsu? Un ja ir, vai mums tā jāņem vērā apsverot savas rīcības?

Un pat tad, ja atbildes uz šiem jautājumiem var būt laika gaitā mainīgas, paši jautājumi vairs nekur nepazudīs. Mūsu ētiskais loks vēstures gaitā paplašinās, gan kādu dienu mēs vairs citus nemocīsim un neslepkavosim sekundāru vajadzību vadīti.
27.-Feb-2013 11:39 am
Man liekas, ka neviens no pakalpojumu sniedzējiem nevēršas pret tiem, kas savam apsaimniekotājam naudiņu nomaksājuši. Vienkārši pasaka, ka pakalpojumu vairs nesniegs, jo vidutājs samaksāto naudiņu nav aiznesis tur, kur vajag.
Mājas iedzīvotājs, kuram ir kvītis , ka rēķinus apmaksājis, neko nav parādā piem. Rīgas Ūdenim.
BET...
Palikt bez ūdens un siltuma un elektrības februārī gan viņš var. Un pie vainas nav Latvenergo, bet apsaimniekotājs.
27.-Feb-2013 12:12 pm
Skaidrs, ka nevēršas. Vienkārši atslēdz apkuri un pieslēdz tikai tad, kad šis apmaksā visu pa otram lāgam. :)
Tas pats ir ar dzīvokļu īrniekiem - ja noīrē dzīvokli, kura iepriekšējais īrnieks palicis parādā, tad tev jāapmaksā vina parādus, citādi ar tevi līgumu par siltuma/elektrības utt. piegādi neslēgs.
27.-Feb-2013 12:23 pm
Cik labi, ka es privātmājā mitinos :)
27.-Feb-2013 01:09 pm
Par siltumu nezinu, bet Latvenergo slēdz jaunu līgumu ar dzīvokļa jauno iemītnieku, fiksējot skaitītāja rādītājus.
27.-Feb-2013 01:18 pm
Nuss, vienmēr līgumu slēdz, par starta ciparu ņemot tā brīža skaitītāju rādītājus. Taču jau tas, ka viens pakalpojuma sniedzējs pieprasa maksāt svešus parādus, bet cits nē, liecina par juridiski nesakārtotu jautājumu. Lai gan tas varbūt patiesi nemaz nav svarīgi.
27.-Feb-2013 02:29 pm
varētu piekrist ierakstam sākumam par to, ka būtu jābombī partijas. diemžēl absurdais ieraksta noslēgums atslēdz jebkādu vēlmi šeit kaut kam piekrist.

"Principā ļautiņiem vajadzētu tagad bombīt to partiju, par kurām vēlēja, birojus (ceru, ka uz pirmsvēlēšanu laiku atsākuši darbu), lai šamo pārstāvji Jēkabielā atliek visas savas fantāzijas par abortiem vai smēķētāju trenkāšanu, bet ķeras pie likumdošanas sakārtošanas šajā jautājumā. Bet ar ko ļaudis nodarbojas? Sāk vākt parakstus par kažokzvēru audzēšanas aizliegšanu dievzemītē"

nekas netraucē cīņai pret apsaimniekotājiem un kažokzvēru audzētājem norisināties paralēli. tās ir divas dažādas cilvēku grupas, kuras var arī pārklāties (es būtu spējīgs gan nodot savu parakstu, kas man prasa 1 minūti laika, gan arī iet cīnīties par likumu sakārtošanu). diemžēl šādi ieraksti, kas mēģina šīs divas lietas pretnostatīt, noteikti to neveicinātu. bet loģikas kļūdas uzreiz divas 1) domāt, ka paraksts pret kažokzvēriem nevar būt paralēls cīņai pret apsmainiekotāju 2) domāt, ka paraksts pret kažokzvēriem jebkādā veidā TRAUCĒ cīņai pret apsaimniekotājiem

"atklātībā nākušas slepeni uzņemtas fotogrāfijas, kas liecinot par lapsu un ūdeļu psihes deformācijām audzētavās!!! "

manuprāt, video nav tas pats, kas fotogrāfijas. tak pārbaudi vismaz informāciju, ja kaut ko "nopietnu" raksti.

"Es saprotu, ka maniakālā sindroma pārņemta ūdele ir kas Baiss"

ironija absolūti nevietā.
28.-Feb-2013 01:08 pm
Foto un video patiesi nav viens un tas pats - tas kardināli maina tēmas saturu, tak izdzēst pukstu nu jau par vēlu.
28.-Feb-2013 01:46 pm
ā, tipa, pirms vaidēšanas par šo tēmu tu pat nepapūlējies iepazīties ar materiāliem, par kuriem cepies?
28.-Feb-2013 02:22 pm - te nu Erasms var iet uzpīpēt...
Gribēju, būdams labā omā, ieteikt vēl noskaidrot, vai informācija nāk no CD vai flešatmiņas - tas tak tikpat kardināli maina ziņas saturu kā tas, vai attēls ir kustīgs, vai statisks, tak kaut kā zuda entuziasms un kļuva mazliet skumji.
Redz, man aizdomas, ka man būtu ļoti grūti tev izstāstīt, ka absolūti necepos par "materiāliem", nu, ka to vietā varēja būt elektronisko cigarešu aizliegšana, aicinājums aizliegt uzpurņus suņiem kā suņu personību pazemojošu agregātu, parakstu vākšana obligātai zobu tīrīšanai Ķekavas vistām vai kas cits, tikpat infantils. Nav jēgas.
28.-Feb-2013 03:53 pm - Re: te nu Erasms var iet uzpīpēt...
tātad, tu neesi vispār iepazinies ar lietas būtību, videomateriāliem, bet paziņo, ka šī tēma ir infantila? varbūt patiesībā tu un tava aprobežotība ir infantilas?
28.-Feb-2013 04:02 pm - Re: te nu Erasms var iet uzpīpēt...
turklāt domā, ka esi baigi asprātīgais(ā), ka tad, kad acīmredzami vienkārši tev norādu uz to, ka nebija nekādu bilžu un tu, čalīt (vai beibīt), pat neesi noskatījies(-usies) to video, lai par to spriestu, tu mēģini pielikt vēl kaut kādu citu ārpus-konteksta salīdzinājumu, kas sāk kaut kādu sarunu par formāta mazsvarīgumu? šķietami, tu esi ne tikai cietsirdīgs(a) un pastulbs(a), bet pat tad, kad tev iebaksta acī, ka vispār nezini, par ko runā, vēl centies būt superapsrātīgs(a) un izliecies, ka nesaproti, kāda ir manis rakstītā teksta doma. protams, to varētu izskaidrot ar "Man patīk īdēt, žēloties un gānīties", bet tad varbūt izvēlis mazāk sensitīvas tēmas, par kurām izteikt savu viedoklīti. jo kaut kā neliekas arī, ka šī tēma bija joks.
27.-Feb-2013 05:09 pm - Klau, Tev nav
kaukur tā fočene, kur es to āpsi nesu rokā, kuru tu pēc tam apraki, lai nesmird? Manuprāt būtu īsti vietā!
28.-Feb-2013 12:51 pm - Re: Klau, Tev nav
:)) Nevaru atrast. Aizdomas, ka tu neesi tik smuks kā jaunības pasijas, tb tavas bildes tev aizsūtu un no HD izdzēšu. :)
28.-Feb-2013 04:04 pm - Re: Klau, Tev nav
:))))))))))))))))))) he he
28.-Feb-2013 04:07 pm
"Sapņoju par laikiem, kad ļaužu starpā būs iespējams dialogs, nevis kā šobrīd, virkne monologu."

tādā gadījumā izlasi šo rakstu par konkrēto tēmu http://www.twitlonger.com/show/l57rr7
This page was loaded Nov 13. 2024, 7:31 pm GMT.