zudušais laiks [entries|archive|friends|userinfo]
kants

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| dienišķā maize augustīns mācamies vāciski sirdsapziņa franču gardumi dievišķais Šrēbers ]

privāts dienas prieks no epasta [28. Apr 2017|12:26]
[Tags|, ]

Dear kants
A book that you have contributed to has just been published by Cambridge Scholars Publishing. We are delighted that you are part of the Cambridge Scholars Publishing community of authors, and look forward to promoting your work.
Link5 raksta|ir doma

sabata erotika [22. Apr 2017|10:28]
[Tags|, , , , ]

nacionālistu (labēji konservatīvo) homofobijas primārais avots ir varas attiecību simboliskā leģitimācija heteroseksuālajā matricā (no šī paša arī izriet viņu nievājošā attieksme pret sievietēm) - patriotisms tiek tulkots kā vīrieša (kurus beigās visus iemieso partijas vadītāji) mīlestība pret mildu-latviju (kas uz brīvības pieminekļa un eiro monētām). jebkuras novirzes no šī modeļa - nesievišķīgs iekāres objekts vai politiski aktīva sieviete, apdraud viņu lomu simbolisko attiecību projicēšanā realitātē un varas iegūšanas iespējas. varas fetišisms savukārt ir panseksuāls, kas dabiski noved pie latentas homofobijas partijā/valsts aparātā proporcionāli ieņemtajam amatam
Link16 raksta|ir doma

kaunīgi lūdzot [21. Apr 2017|22:38]
[Tags|, , ]

vai jums nav lieka digitālā kopija borisa groisa on the new? amacone prasa tieši 3x par daudz, un šokēts savos kanālos atradu tikai epubu, bet man viņus nekad nesanāk normālā .mobi vai .pdf pārmest.
Link6 raksta|ir doma

filma [21. Apr 2017|21:46]
[Tags|, ]

ko lai labu noskatās? kas ir smuki kā in the mood for love, vai 12, vai housemaid, vai jaunais makbets, bet nav čerņa par konc. nometni vai tamlīdzīgs nelabums?
Link5 raksta|ir doma

sparģeļu sezona [21. Apr 2017|21:15]
[Tags|, ]

atklāta. krāsnī cepti + šablī. mm.
Link1 raksta|ir doma

prikols [19. Apr 2017|09:43]
[Tags|, , , , ]

через полтора часа буду опять говорить в кириллице: Латвияс радио 4
Link1 raksta|ir doma

filmas par vīriešiem [15. Apr 2017|09:44]
[Tags|, ]

izrādās, ka xxx: return of xander cage (2017) patiesībā ir etores skolas brutti, sporchi i cattivi (1976) rimeiks. pirmās līdzības ir jau redzamas metalīmenī - abas nav buržuju melodrāmas, bet drīzāk eposi; abām ir vienāds afektīvs spēks izraisīt skatītāja pretišķību ne tik daudz ekrānā redzamajam, kā faktam, kāpēc/kā tas tiek radīts. attālumā no skatītāja savu vienādību iegūst arī šķietamā filmu sociālās vides atšķirība: vienā darbojas (uzsvērti) supermobilas globālās elites, savukārt otrā (uzsvērti) superlokālas zemākās šķiras pārstāvji. ekstrēma infantilitāte un brutalitāte ir naratīvie kodi, kas abus darbs pārceļ viņpus reālistiskas drāmas. kad to saproti, atklājas, cik filmas ir vienādas sava sižetiskajā un tēlu struktūrā: ksanders un džiačinto katrs savā vidē iemieso vīrietības paraugu. to ne tikai apliecina atbilstošs izskats un īpaši resursi viņu pārvaldībā. abi sekmīgi īsteno sevi, padzenot simboliskos sāncenšus (sižeta atslēgas: performatīvi militārajā vai ekonomiskajā uzstādījumā), uzvarot pretiniekus, 'satiekot' vairākas sievietes īsā laika posmā. maskulīnā performance ir abu filmu sižeta virzītājs. galu galā tās abas ir par attiecībām ar saviem tuvākajiem un godīguma lomu tajās.
Linkir doma

dienas citāts [13. Apr 2017|21:47]
[Tags|, , ]

Interesanti, ka pret alkohola lietošanu vēršas ne vien jaunas meitenes, bet arī trīsdesmit gadu slieksni pārkāpuši vīrieši, kuriem agrīnās jaunības periods pagājis vienā reibonī.
«Padomju Jaunatne», 1988. gada 29. martā, Nr. 61
Link5 raksta|ir doma

muļķīga grāmata [11. Apr 2017|10:31]
[Tags|, ]

Vai kādam nemētājas lieka kopija The Chymical Wedding .mobi vai mp3 formātos? forši būtu kristina rozenkreica versija, bet priecāšos arī par lindsijas klarkas.
Link4 raksta|ir doma

neticams pārsteigums [9. Apr 2017|13:59]
[Tags|, , ]

gatavi uz sliktāko, aizejam uz kong: skull island (2017), bet izrādās aptuveni vizuāli skaistākā filma kopš jaunā makbeta - visas tās krāsas un kompozīcija, un vis nostrādāts līdz sekundei kā tādā reklāmā. pirmās divas minūtes varētu būt arī ir kinemotogrāfiski perfektākās, kas uzņemtas šinī gadsimtā. tālāk jau ietika ar visai labajiem aktieriem un zvēriņiem.
Linkir doma

lietu otrās puses [4. Apr 2017|10:27]
[Tags|, , ]

viltoti zīmoli ir burtiski fenomenāls līdzeklis pret patērētāju sabiedrības šķirisku noslāņošanos
Link3 raksta|ir doma

neglīto lietu muzejs [3. Apr 2017|17:07]
[Tags|]

satriecoša vieta ir veikals 'labas mantas: bankrotējušu uzņēmumu preces' ganību dambī. līdzās īpaši skumja paskata lietotām biroju mēbelēm, nestrādājošai elektriskajai tējkannai, kastei ar makiem leopardraksta apdrukā un plauktam ar tukšiem uztura bagātinātāja traukiem un vēl visādai neiedomājamai drazai ir arī ca 20 cm augsts balta putuplasta tapīrs uz koka pamatnes. maksā 3 e, bet šis dienas visam ir 40% atlaide.
Linkir doma

ja gribās kaut ko reāli traku [3. Apr 2017|11:08]
brehta 'krietnais cilvēks no sečuanas' krievu drāmā: laba seņkova režija, cmuki neiburgas video, prikolīgi (treniņ)tērpi un ļoti mīlīga māķēna mūzika a la chinawoman pavadījumi (diez, kā atsauce uz sečuanu un krievu drāmu?!?), bet citādi uz to visu skaties un domā: какая дикая хуета, un nesaproti, ko ar to darīt un kā būt. wiki artiklis par brehtu un ne-aristotelisko drāmu ieviesa drauku apjēgas, bet nekādi nepalīdzēja nonākt pie sprieduma.
Linkir doma

kuskus pie veģegrilla [30. Mar 2017|15:47]
[Tags|, , , , ]

jz. kiceks laipni aicināja padalīties ar mūsu pieticīgo gavēņa laika pusdienu recepti. tātad, plānās, garās šķēlēs sagriež baklažānu, sakaisa ar rupjo sāli un atstāj, lai izvelkas rūgtums. tad šķēles ieziež ar riekstu eļļu, drusku melno piparu mērci un saspiestiem ķiplokiem, nogrillē.
pagatavo pērļu kuskusu (man vienmēr prasās vairāk ūdens un mazāk taukvielu nekā rakstīts uz iepakojuma) un tajā iemaisa sakapātus saulē kaltētus tomātus, pētersīļu lapas, marinētus maziņus šampinjonus, grauzdētus valriekstus un ķirbju sēklas. baklažāna šķēles saliek uz šķīvja un pa virsu tām servē kuskusu.
Link28 raksta|ir doma

ētikas nedēļa [30. Mar 2017|10:29]
[Tags|, , , , , ]

aizvakar, saņemot pasi, turpat parakstīju blanku par pēcnāves orgānu ziedojumu, bet šorīt 1. reizi mūžā piecēlos, lai ietu kkur protestēt
Link7 raksta|ir doma

divas labas izstādes abos daugavas krastos [29. Mar 2017|12:30]
[Tags|, , , ]

tā kā manās grāmatās pārsteidzoši laba izstāde ir tāda, kurā ir labi vairāk nekā puse darbu, nevaru nedalīties ar prieku par laganovski nacbiblā un sieviešu 'es pieskaros sev' nac. m-muzejā. pirmais ir par brīvu un patīkami apvieno formveides izsmalcinātību ar ironsku, gudruu interesi par pasauli. otro fallogocentriskā fašima patriarhālās diktatūras pārstāvji ir padarījuši par maksimālu nepieejamu - ir jāpērk biļete uz visu muzeju, pati izstāde ir nobāzta bēniņos kā trakā sieviete viktorijas laikmeta šausmu stāstā, un pat uz vietas darbu apskatei paredzētie cimdi ir tikai bērnu izmēra. toties ciešanas ir tā vērtas - līdzās izteiksmīgajai pičukānei un distancētajai magonei, rasas jansones devums droši var lepoties ar izcilību un lielā mērā pārspēj arī gandrīz visus tās pašas ēkas pagrabā apskatāmos purvīša balvas pretendentus.
Link2 raksta|ir doma

vienkārši gadās tādi vakari [27. Mar 2017|23:18]
[Tags|]

kad vajag aiziet uz virtuvi, uzlikt karuzo izpildījumā je crois entendre encore no pērļu zvejnieka un valriekstu eļļa apcept plānās škēlītēs sagrieztu selerijas kātu un pusi sarkanā sīpola, pieliet tur neaudz vīna etiķa un karamelizēt ar himalaju sāli un brūno cukuru. to visu tad karstu uzlikt rupjmaizes doniņai, kam pirms tam ir plānā kārtā uzziests nesaldināts zemesriekstus sviests. garšo kā izklausās.
Link4 raksta|ir doma

kas tur bija ar to dabisko izlasi [27. Mar 2017|18:46]
[Tags|, , , ]

Ķengaragā jauniešu kompānija iekļūst apsargātā teritorijā; mazgadīgu puisi sakož suns.
Gadījums bija noticis sestdienas pievakarē, kad četru vienaudžu kompānija nolēma pārrāpties pāri žogam, lai iekļūtu apsargātā uzņēmuma teritorijā. Jāpiebilst, ka pie žoga ir piestiprināta zīme “nikns suns”.
Link6 raksta|ir doma

dienas ziņa [26. Mar 2017|18:19]
[Tags|, , , ]
[Mūzika |Gioachino Rossini - La Cenerentola - Ouverture]

11 aktīvisti aušvicē pie "darbs dara brīvu" vārtiem nokauj aitu, izģērbjas kaili un tur pieķēdējas. nav zināms, kādēļ.
Link4 raksta|ir doma

par ōperisko [26. Mar 2017|13:18]
[Tags|, , , , ]

vakardienas lnō maskata valentīna: mērens uzmetiens, kas sākas ar to, ka ir nozagta uvertīra. iespējams, pamatoti, jo pārējā mūzika  šķita kā fragmentārs tematisku skiču albums, ko papildina lielākoties gaudeni rečitējumi augstās balsīs, otrajam cēlienam aizņemoties arī kori no kāda dailes teātra mūzikla. sadzīviski stāstošais un stereotipiskais teksts ar nejēdzīgiem iespraudumiem sacentās ar pliekanu un samocītu scenogrāfiju. prom gan negājām, jo kopumā muzikālā daudzveidība bija interesanta un solisti dziedāja lielākoties smuki (izjumovs arī ar epizodisku lomu var paglābt pus izrādi). tērpi nekaitināja.

pa to laiku - jo vairāk domāju, jo vairāk tv sērijas goliāts atklājas kā ōperisks sacerējums. ne tik daudz ar atsauci, kā noteiktiem tēliem un risinājumiem (spoileri seko). iesākumā šķita, ka kūpermana uzstājīgā ōperas klausīšanās ir stereotipiska arhenelieša komplekta sastāvdaļa līdzās doktora grādam, bet nē (vai drīzāk - ne tikai) - tā ir uz paplātes pasniegta interpretācijas atslēga. paša kūpermena tēls ir kā paņemts no vēlīnā baroka brīnumainās (maģiskās) ōperas telpas - kā deus ex mahina viņš orķestrē notikumus citiem neredzamā līmenī no savas penthausa (sic!) pozīcijas, bet protams, tumsa un sarkanā gaisma neļauj maldīties - viņš reprezentē infernālos spēkus. viens no spilgtākajiem marķieriem kūpermana piederībai ne-pasaulei ir veids, kā lūsija pie viņa pirmo reizi nonāk. tieši tikpat ōperisks ir viņu pēdējās tikšanās noslēgums: jaunā varone ir atpestīta savā zaudējumā. no aristokrātiskā goda kodeksa atvasināta atriebība kā pār-racionāls darbības dzinulis tāpatīgo goliātu ar tipisku 18/19. gs mijas ōperas sižētu, ap ko izkārtojas pārējie tēli. abas advokātes - mīlnieces ir kā gaismas un tumsas morālas alegorijas - tieši šis pretstats diktē viņu pievilkšanos, bet reizē alegoriskā "tekstualitāte" ierobežo darbības lauku. šāds ierobežojums nepiemīt kūpermena "fiziskajam" atvasinājumam karlam štolcam, kuram tieši tādēļ ir neglābjami jāiet bojā. ja petija sola-papežiana ir tipisks opera buffa tēls ar savu ļerkstēšanu, nepārtraukto izbrīnu un uzvārdu, kurš aizdomīgi atgādina papagenu no burvju flautas, tad vesela autonoma traģēdija izspēlējas ar leonardu letsu. melns un lepns viņš ir kā darbam pielaulāts otello. seriālā gandrīz nerunājot, ar uznācienu, stāju (kas kalpo kā muzikālo tēmu ekvivalenti), viņš manifestē savu raksturu, kurš galu galā izrādās kritiena cēlonis. kūpermena - letsa spēle ir kā fausta-mefistofeļa inversija: atbilstoši mūsdienu sekulārajai pasaulei un vēlīnā kapitālisma likumiem, pirmais pazudina otro. 

 

Linkir doma

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]