Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
быдло 
11.-Apr-2022 09:29 pm
1905. gada notikumos visvairāk vācbaltiešus šokēja nevis sacelšanās apjomi, bet gan mērķtiecīgā kultūras vērtību postīšana. Pat tajās muižās, kuras netika nodedzinātas, revolucionāri pirmajam, kam ķērās klāt, bija bibliotēku, gleznu, mēbeļu un trauku iznīcināšana. Civilizēts cilvēks šo iracionalitāti nespēja saprast.

Jurijs Annenkovs savās atmiņās (Юрий Анненков. Дневник моих встреч. – Искусство, 1991. ISBN 210-02158-0) apraksta: “1918. gadā, kad sarkanā gvarde bija aizbēgusi no Somijas, es tiku līdz Kuokkalu (tolaik tas vēl bija iespējams), aplūkot savu namiņu. Bija ziema. Žilbinošajā sniega baltumā tā vieta melnēja kas nožēlojami kroplīgs – nokvēpis baļķu namiņš ar šķību jumtu, izsistiem logiem, melniem caurumiem durvju vietā. Apledojušu izkārnījumu slānis klāja grīdas. Uz sienām gandrīz līdz griestiem bija dzeltenas urīna strūklu pēdas, vēl nebija izbalējušas ar ogli vilktās augstuma atzīmes: 2 arš 2 verš, 2 arš 5 verš, 2 arš 10 verš… Šo savdabīgo sacensību sacensību uzvarētājs izrādījās kāds ložmetējnieks Matvejs Gluškovs: viņš sasniedza 2 arš 12 verš augstumā. No griestiem ar visu āķi un apmetumu izrautā lampa mētājās izkārnījumu kaudzē, uz tās uzsprausta zīmīte: “Paldies, buržuj, par lampu – labi mums spīdēja”. Ailes ar cirvjiem saārdītas šķēpelēs, ložu cauršautas, servīzes sašķaidītas, metāla trauki – katli, pannas, tējkannas, - līdz augšai piekakāti. Neaprakstāmi piekakāts bija visur: visos stāvos, uz grīdām, trepēs, uz galdiem, bufešu atvilknēs, uz krēsliem, matračiem, metot kakas pat pret griestiem. Un uzraksts: “Osti mus suds labi smako”.”

To pašu Maksims Gorkijs savā esejā par Ļeņinu (Горький о Ленине): “18-tajā gadā Pēterburgā bija lauku bezzemnieku kongress. No Krievijas ziemeļu guberņām ieradās vairāki tūkstoši zemnieki, vairākus simtus izmitināja Romanovu Ziemas pilī. Kad kongress beidzās un visi šie ļaudis devās mājup, izrādījās, ka viņi piedirsuši ne tikai visas vannas pilī, bet arī visas neizmērojami vērtīgās sevras, saksijas un austrumu porcelāna vāzes, izmantojot tās kā naktspodus. Pie tam tas darīts ne vajadzības dēļ – pils tualetes bija lieliskā kārtībā, kanalizācija darbojās. Tā huligāniski izpaudās vēlme graut, bojāt, apgānīt skaistas lietas. Divu revolūciju laikā es neskaitāmas reizes biju liecinieks šai tumšajai, atriebīgajai cilvēku vēlmei lauzt, sakropļot, izņirgāt, apgānīt skaisto.”
Comments 
11.-Apr-2022 10:13 pm
kā lai skaidro šo fenomenu? kas tas ir?
11.-Apr-2022 11:02 pm
Entropiju pielūdzoši divkājaini lopiņi, tas pats materiāls, no kā nāk jebkuri revolucionāri.
11.-Apr-2022 11:26 pm
Tas tomēr nejēdzīgi un brutāli, ja tavās mājās ielaužas un posta to, ko vairākās paaudzēs cilvēki veidojuši, iekārtojuši. Visu, kas tuvs un dārgs. Ko tas īsti mainīja uz labu?
11.-Apr-2022 11:27 pm
Pilnīgi neko, protams.
11.-Apr-2022 11:46 pm
Indulgence te runā par vācbaltiešu muižām, no kurām tika koordinēts parasto iedzīvotāju terors, kuru mājās ielauzās cara burlaki, izpostot visu 'ko vairākās paaudzēs cilvēki veidojuši, iekārtojuši. Visu, kas tuvs un dārgs.' Un, nespējot vairs izturēt, šie nepateicīgie, neinteliģentie bauri sāka pretoties krievu caram un viņa vietvalžiem. Gluži kā Ukrainā 2014 gadā. Tie esam mēs, tā bija mūsu cīņa pret ļaunuma impēriju, tā ir daļa no mūsu vēstures ar ko mēs patiesi varam lepoties.
12.-Apr-2022 12:25 am
Nu jā bet ja tu nevis cīnies bet piedirs servīzi tad tu esi tāds pats. Vai sliktāks.
12.-Apr-2022 01:05 am
Es zemāk jau uzrakstīju, bet varu atkārtoties kā šis temats izskatījas no baltvācu muižnieka viedokļa - ja baura māla krūzi pietaisa melnā sotņa, aizstāvot zilasiņu aristokrāta pirmās nakts tiesības, tas ir ok. Bet, ja bauris, kam piegriezusies cara pakalpiņa visatļautība, apskādē solovjova villu, tad tas ir barbarisms.
16.-Apr-2022 07:29 pm
Zinām zinām, ka esi tāds pats ekskrementa pielūdzējs.
16.-Apr-2022 07:38 pm
Nav cigarešu, nepīpeju. Atpisies, urla.
17.-Apr-2022 01:17 am
Beidz dirst mūsu izlietnē, bidla!
17.-Apr-2022 01:51 am
:)
12.-Apr-2022 06:26 am
Paši revolucionāri uzskatīja, ka tas visu mainīs uz labu. Pārdesmit gadus vēlāk tie paši 1905. gada varoņi, vēl paspējuši izkaroties pa Krievijas ārēm un atgriezties, sēdēja Saeimā un aicināja nojaukt līdz pamatiem "vācu suņu bruņinieku" mantojumu, tb pilis, muižas utt. Tāda ir revolūcijas būtība - iznīcināt visu iepriekšējo, lai varētu savu tā vietā likt. Post factum redzam, ka tas, ko šie lika, tikai uz papīra jauki izskatījās.
12.-Apr-2022 09:01 am
+1
12.-Apr-2022 06:21 am
Nav ne jausmas. Protams, pirmā reakcija ir norakstīt uz primitīvismu un neizglītotību, taču aizdomas, ka tik vienkārši nebūs. Jālūko, ko gudrāki saka - gan jau kāds ir tam pievērsis uzmanību un pētījis.
11.-Apr-2022 10:36 pm
Tups, pat ne nacisms... nezinu kā lai pieklājīgi to nosauc.

Pirmajā rindkopā runā par piekto gadu, bet tālāk par astoņpadsmito.
Ievadā pieminētie 'civilizētie cilvēki' ap piekto gadu aktīvi sadarbojās ar ohranku (tiem pašiem kas vēlāk ziemas pils vāzes pietaisīja) un kāra kokos baurus, žīdus un citus dumpiniekus, īpaši nešķirojot tos pēc tautības. Tos kuri nekāra, reti kāds aiztika. Turklāt, esi taču dzirdējis, ka ne mazums vācbaltiešu paši aktīvi piedalījās piektā gada notikumos.
11.-Apr-2022 10:51 pm
Nu, re, tieši tagad skatos solovjovu - viņam nabadziņam arī muiža itālijā tikko apskādēta.
12.-Apr-2022 06:40 am
Marksisti ir internacionālisti. Un tie paši, kas 1905. gadā dedzināja bibliotēkas, 1918. gadā kakāja Ziemas pilī un citur.

Ja runājam par reakciju uz šo kakāšanu un dedzināšanu (ohrankai ar to nekāda sakara - dumpinieku apspiešanai 1906. gadā tika atsūtīta soda ekspedīcija), tad tā bija visnotaļ pašsaprotama (es arī, ja manu senču māju urlas būtu nopostījuši, iznīcinot gadsimtus krātas kultūras vērtības, liktu pērt bez žēlastības). Barbarus vada primitīva t.s. "kanibālu ētika" (ja es nodedzinu kaimiņa muižu, tad tas ir labs darbs, bet ja pēc tam ierodas kaimiņš ar soda ekspedīciju un nodedzina manu māju - tā ir cūcība), un tie saprot tikai spēku.
P.S.
Starp citu, vēlākā palkavnieka, tai laikā junkura Oskara Kalpaka pirmais apbalvojums ( medaļa "Par uzcītību") tika viņam piešķirts akurāt par šādu urlu izdzenāšanu Irkutskā.
12.-Apr-2022 08:24 am
es arī, ja manu senču māju urlas būtu nopostījuši, iznīcinot gadsimtus krātas kultūras vērtības, liktu pērt bez žēlastības

nu lūk, varbūt tā arī ir atbilde? ja ir cilvēks, kura prātā ir OK sava dārgā īpašuma dēļ, savas Gadsimtos Krātās Kultūras Vērtības dēļ "likt pērt bez žēlastības" (kas droši vien nozīmē fizisku sakropļojumu peramajam un arī pērēja psihes sakropļošanu, jo ir kaut kam iekšā jāsalūst, lai svešas pavēles dēļ pērtu līdzcilvēku bez žēlastības) - turklāt, piezīmēsim, šādā veidā nekādīgi neatjaunojot Kultūras Vērtību -, tad piedirst viņam vāzi ir pilnīgi rezonabls veids, kā izdarīt tā, lai cilvēkam ir reāli sūdīgi un visai tai Smalkajai Cilvēksitēju Kultūrai arī

Nu tb ja, piemēram, man būtu bojfrends, kas varētu mani sist bez žēlastības tādēļ, ka es viņam traucēju spēlēt videospēlīti, es vismaz apsvērtu* iespēju salauzt viņa spēļu konsoli, lai redz, kā sāp tur, kur sāp.
*ar savu šībrīža pieredzi droši vien tikai apsvērtu, bet šis būtu domu virziens
12.-Apr-2022 08:49 am
correct me if i'm wrong, bet vai tās augstās kultūras vērtības netika iegūtas un sakrātas, ekspluatējot praktiski vergu darbaspēku? šie augstās kultūras cienītāji savu vāzi jau sakotnēji vērtēja augstāk par jebkura baura dzīvību un tiesībām. kas šādā pozīcijā, kur otrs cilvēks ir tikai līdzeklis, darbarīks, kuru var nežēlīgi ekspluatēt, ir augsti kulturāls un cienījams?

nožēlojamas vērtības, kuras nav pelnījušas cieņu.
12.-Apr-2022 09:00 am
Nu es ar savu šībrīža domāšanu teiktu, ka tieši ar to tas ir pelnījušas cieņu, ar tiem simtiem vienkāršo cilvēku, kas ir strādājuši, teiksim, pie porcelāna ieguves, attīrīšanas, vāžu gatavošanas, krāsu ieguves, glazēšanas, dedzināšanas utt (līdzīgi kā mēs tagad varam augstu vērtēt Rīgas Porcelāna fabrikas ražojumus - ne jau varas vai īpašnieku, bet radītāju dēļ) - bet tā tāda miera laika neaizvainota cilvēka domāšana
12.-Apr-2022 09:13 am
porcelānu gatavoja meistari, kuru darbs droši vien bija augstu novērtēts un atlīdzināts. bet līdzekļus šo kultūras vērtību ieguvei deva vergu darbs.
12.-Apr-2022 09:19 am
Porcelāns kā reiz ir viens no tiem procesiem, kas pieprasa daudzus, daudzus bezvārda un bezatzinības cilvēkus, kuru ieguldījums procesā ir ārkārtīgi svarīgs un katra viņu kļūme nozīmē, ka darbs ir sačakarēts. T.i., tā ir izteikta "kolektīvās mākslas" forma.

Bet redzi, kā jau ierakstā tas viss enīvej norakstās uz Īpašnieka Kultūru, mākslas darba autoru - pat galveno meistaru - kā šīs kultūras avotu nemin.
12.-Apr-2022 10:02 am
Ja nebūtu pieprasījuma (īpašnieku), neviens (lietišķās) mākslas objekts nebūtu radīts. Apspiestie un vienkāršie raktu grāvjus vai cirstu kokus.
12.-Apr-2022 10:05 am
Protams, ka īpašnieki ir tajā sinerģijā tieši tāpat kā cilvēks, kurš saberž pigmentus krāsām, to es negribēju noliegt :)
12.-Apr-2022 10:59 am
Bet vai šitā mēs nepaliekam vispār bez visām vērtībām kas radītas līdz industriālajai revolūcijai kad tehniski tikām vaļā no verdības [arī ne visur]?
12.-Apr-2022 10:23 am
Ko tad tu piedāvā darīt, ja kāds tev piedirš vāzi? Es uzskatu, ka tas cilvēks ir pelnījis pa mizu.
12.-Apr-2022 10:28 am
Es nešaubos, ka Tu tā uzskati. Par laimi, es neesmu Tev mamma un man nav Tevi jāaudzina.
12.-Apr-2022 10:30 am
Neizvairies no atbildes, ko darīt ja kāds tev piedriš vāzi? Piedot?
12.-Apr-2022 10:57 am
ko tu putina vietā darītu, ja tavus skaistos tankus ukrainā dedzinātu nenormali, apsitušies nacbati? tas pats 'ir cēloņi - ir sekas' princips. gribi varu un pērt baurus, rēķinies ar sekām.
12.-Apr-2022 10:59 am
Nu turētu savus skaistos tankus pie sevis obv. :D
12.-Apr-2022 11:00 am
Es Putina vietā sen būtu pakāries.
12.-Apr-2022 11:08 am
Tieši tā. Bauru pātagot grobētāji arī reti kad paši kārties negribēja.
12.-Apr-2022 11:15 am
Es godīgi sakot nesaprotu, ko tu centies pateikt.
12.-Apr-2022 11:24 am
- putins mēģina apspiest ukraiņu baurus. nav priecīgs par degošiem tankiem, solovjovs nav priecīgs par apskādētu muižu.
- cars apspieda mūsu baurus. nebija priecīgs par pretošanos, vācbaltu muižnieki nebija priecīgi par apskādētām muižām.


ceru, ka šis ir saprotamāk.
12.-Apr-2022 11:40 am
Es gan uz šo analoģiju raudzītos tā, ka Ukraina ir tā vāze, ko Krievija ir piedirsusi, lai parādītu rietumiem savu attieksmi.
12.-Apr-2022 12:02 pm
Jā, iespējams citā kontekstā, taču savu postu indulgence sāk ar '1905. gada notikumos visvairāk vācbaltiešus šokēja...', tātad runā no cara vietvalžu pozīcijām, aka Janukoviča&Co, kur bauru dumpis ir maidans, un 'nacionālistu huntas gāztais likumīgais prezidents' ir nabaga muižkungs.

Tāpēc savā sākotnējā komentārā indulgencei prasīju par kuru gadu ir runa - tie ir divi dažādi notikumi, par astoņpadsmito gadu man vairs nav tik stipras nostājas kā par notikumiem ap piekto gadu.
12.-Apr-2022 12:06 pm
Nē nu var jau teikt, ka tā bija veikla baltvāciešu propaganda, ka lopi taču neko vairāk par kazarmām nav pelnījuši, un es viņiem tur principā piekrītu.
12.-Apr-2022 12:18 pm
Skaidrs. Atklanos.
12.-Apr-2022 03:36 pm
Kaut kā neatceros, ka maidanieši būtu izvandījuši un piedirsuši Janukoviča rezidenci, tā kā tā ir ļoti sūdīga analoģja. Krievu kara tehnikas salīdzinājums ar muižām ir vel stulbāks. Šajā analoģijā krievi, kuri marodierē Ukrainā, ir tie 1905 gada marksistu saaģitētie deģenerāti, kas dedzināja muižas un iznīcināja kultūras vērtības, jo bija dolbjaobi, kuri neko citu kā govs dirsu dzīvē nebija redzējuši. Tam nebija nekāda sakara ar viņu "apspiestību", tas ir skrandu proletariāta pasaules redzējums, ka vajag piedirst skaisto un sadirst vērtīgo.

Karu un revolūciju situācijas, kad tiek nograuta sabiedrības struktūra, viņi sāk līst ārā un veikt savus posta darbus, jo piediršana un graušana šiem reptīļiem vienkārši sagāda baudu. Viss viens vai tie ir marksisti, putinisti vai kāda cita konkrētā vēstures posma izpausme, jo tam apakšā ir viens un tas pats instinkts.
12.-Apr-2022 04:04 pm
Taisnība par Janukoviča mājas neizdemolēšanu. Ukraiņi tik apsmēja viņa kultūrvērtības - zelta podu.
Par krievu fašistu uzbrukumu un tradīcijām es te negribu runāt, tas tāpat mums viss ir skaidrs.
Bet ok, vēlreiz un lēnām. Mans punkts ir tāds, ka indulgences pieminētie muižnieki lielākoties bija nevis vienkārši miermīlīgi kaimiņi, kam nepamatoti tika izdemolētas mājas, bet daļa no cara varas instrumentiem, kas terorizēja visus, kas tiem nepakļāvās. Analoģiju ar cara varu minēju, jo tagad tanks ir cara instruments ukrainā un tagadējais krievu zaldāts ir cara instrunents ukrainā. Ukraiņi mūsdienās atkal dara to pašu ko latvijas iedzīvotāji darīja pirms vairāk nekā simts gadiem - cīnās pret caru un tā vietvalžiem. Un tāpēc atkārtošos velreiz - lielais vairākums vācu muižnieku bija cara varas pārstāvji.
12.-Apr-2022 04:21 pm
Ja visa tā pretestība muižniekiem neostu pēc marksisma, tad uz to vēl varētu raudzīties kaut kā romantizēti, bet es tur redzi sarkano ideologu sakacinātus naida pilnus neveiksminiekus, kuru sajutuši nesodāmības sajūtu, ārda, posta un lauž. Man šie muižu dedzinātāji vairāk saistās ar visādiem Donbasa deģīšiem, kuriem LNR un DNR deva iespēju sajust varu un cīnīties pret "ukraiņu nacistiem", tāpāt kā 1905 gada revolucionāri cīnījās pret muižniekiem. Ar ukrainas cīņu pret krieviem te paralēļu nav, tās ir ļoti atšķirīgas morāli-ētiskas un politiskas kategorijas.
12.-Apr-2022 04:30 pm
Te pat nav jāvelk nekādas paralēles - ukraiņi cīnās pret caru un latvijas iedzīvotāji cīnījās. Dombasa ihtamņeti ir cara instruments, protamska, nevis brīvības cīnītāji.
Es nekādu romantiku cīņā ar muižniekiem/caru neredzu. Milzīga asinsizliešana un terors.
12.-Apr-2022 05:21 pm
Nu tie muižnieki visādi bija - no inteliģentiem līdz deģenerātiem.
12.-Apr-2022 04:44 pm
Okej teiksim sabombardēt ermitāžu ir okej? Tagad.
12.-Apr-2022 04:49 pm
Okej, teiksim sabombardēt kremli ir ok? Tagad.
12.-Apr-2022 04:52 pm
Nav OK, protams, bezjēdzīgs barbarisms. Militārie komandcentri tāpat neatrodas tur, bet speciālos bunkuros.
15.-Apr-2022 07:34 am
Te svarīga ir hronoloģiskā secība: vispirms piedirsa, pēc tam sita. Un jā - ja lietojam analoģijas, - ja šodien Nacionālajā mākslas muzejā ielauztos urlu banda no Bolderājas, kakātu un graizītu Purvīša ekspozīciju, pie reizes piekaujot muzeja apmeklētājus un nositot kādu mākslas zinātnieku, mākslinieku vai darbinieku pa ceļam, es (ja vadītu policijas "soda ekspedīcijas" vienību) liktu šos ar stekiem klapēt un neceremonēties. Jo manuprāt jebkurš Purvīša darbs ir vērtīgāks par divkājainu deģenerātu (te atceramies Platona strīdu ar Diogenu par to, vai divkājaina būtne bez apspalvojuma ir cilvēks). Taču saprotu, ka ir ļaudis, kas pēc tam slīgtu ceļos, godinot šos cietējus, kuri bija vien ieradušies demonstrēt attieksmi pret Smalko Elitārismu un Sociālo Nevienlīdzību.
15.-Apr-2022 08:58 am
Šī varētu būt tā vieta, kur es reāli esmu iestrēgušo skolas laika vēstures apgūšana - situācija baltvāciešu - latvju cilvēka parastā gadījumā man šķita drīzāk "vispirms sita diezgan randomā, ka jau dzimtcilvēku, pēc tam piedirsa vāzi"? Nu, ne tādā ļoti plašā vēzienā, bet aptuveni paaudzes griezumā?

Tavu drāmu par Purvīti saprotu, neidentificējos, nav mans pasaules redzējums un nav manas hierarhiskās sistēmas. Bet katram savs, nav jau par to jāpārdzīvo
16.-Apr-2022 08:34 am
Kā var tiesiskā valstī kādu sist tāpat vien? Jā, bija kārtu atšķirības, tb likumdošanā nostiprināts, ka, teiksim, Lancmanis ir daudz cienījamāks, tātad priviliģētāks par vox populi Kiviču, taču tas nekādi nenozīmēja, ka lancmaņi nu skraidīja apkārt ar pātadziņām un klapēja cietējus kivičus, līdz tas vadzis lūza. Tas faktoloģiski. Bet, tā kā dievzemītē valda nacionālmarksistiskais skatījums uz pagātni, tad es absolūti nebrīnos, ka tas nosaka lielākās daļas ļaužu skatījumu arī mūsdienās.
16.-Apr-2022 09:16 am
Paga, Tu gribi teikt, ka Tu ar savu "es liktu pērt bez žēlastības" esi nežēlīgāks un barbariskāks par baltvāciešiem?
17.-Apr-2022 07:21 am
Pirmkārt, pēra post factum - pēc vandālisma akcijām (2600 bruņoti uzbrukumi, 900 dedzināšana, kur tika iznīcinātas revolūcijas neatbalstītāju zemnieku dzīvojamās un saimniecības ēkas, sabiedriskās ēkas u.tt., tai skaitā 459 muižas; nogalināja vairāk nekā 82 muižnieku ģimeņu locekļus, vairākus desmitus mācītāju, kā arī vairāk nekā 350 latviešu zemnieku, kuri atsacījās ņemt dalību dumpī), - tika ieviests kara stāvoklis.

Bet es pats noteikti esmu daudz primitīvāks savā pasaules skatījumā par vidējo baltiešu muižniecības pārstāvi, kuram aiz muguras 100 paaudžu vēsture un sazin cik paaudzes ar augstāko izglītību. Ikdienā redzu, cik ļoti atšķiras pusaudži, kuri nāk no lasītpratēju ģimenēm, no tiem, kas nāk no funkcionālo analfabētu ģimenēm. Bet te atšķirību nosaka 1-2 paaudzes fōnā. Nespēju pat iedomāties, cik liela atšķirība, kad aiz muguras desmitiem paaudžu ar augstāko izglītību.
17.-Apr-2022 09:27 am
Bet tad ar to jau varēji sākt pie mana pirmā komentāra, "es kā bauris baura bērns glorificēju vardarbību, bet baltvācieši gan bija mīlulīši un nevienam pāri nedarīja un nekādīgi neko sliktu nebija pelnījuši", būtu aiztaupījis sev diskusiju, kurā demonstrē savu attieksmīti (lai gan Tev jau pašam, šķiet, Tava attieksmīte liekas pareiza un cienījama, tā ka viss chill :) )
8.-Maijs-2022 11:00 pm
Viņš gan jau tikai pirms komentāra rakstīšanas to visu izdomāja.
16.-Apr-2022 07:34 pm
Pērt nevajag, iznīcināt un aprakt mežmalā. Nekādas jēgas pērt žurkas, kas izgrauž un piedirš mūsu mājas.
12.-Apr-2022 10:22 am
Tevis pieminētie kungi bez terora par godīgiem biznesmeņiem nekļuva un piekopa to kopš pirmās dienas. Tādējādi atsauce uz marksu vai sesto gadu ir bezjēdzīgs arguments.
12.-Apr-2022 11:05 am
Hm, te ir nianse. Savu īpašumu sargāt ir labi un teiksim automātiski ložmetēji kas sašauj visu kas lien pāri sētai ir labi un pareizi. Bet likt pērt - te kaut kas nav labi. Tā ir nolaišanās tajā pašā barbarismā, likt pērt sasietu cilvēku = piedirst servīzi, tā kā cilvēks tomēr ir kompleksāka sistēma tad sliktāk.
12.-Apr-2022 11:19 am
Nez', man šķiet, ka personīga, cieša un eksplicīta negatīva atgriezeniskā saite par "osti mus suds labi smako" lasāmajās istabās un galerijās ir vismaz konceptuāli apskatāms jautājums (protams, ar vietu debatei par izpildījumu un nosacījumiem).
12.-Apr-2022 11:29 am
Tām vietām ir jābūt labi aizsargātām.

Bсё что созданo народом должно быть хорошо защищено. Л. И. Брежнев

12.-Apr-2022 12:04 pm
Jap. Ļoti agrīnas bērnibas atmiņas (aptuveni 7-8 gadi), kad viens radinieks, apmēram mana tēva vecumā stāstīja, par ļoti sakoptu zālāju un puķudobēm: "Viss bija tik skaisti, ka gribējās iziet vidū un nolikt kluci".
Vienkārši tā...
12.-Apr-2022 12:15 pm
Un viņš bija sajūsmā par to zālienu!
Man liekas, tā viņam bija iekšēja sajūta, ka ja ir kārtība un tīrība, tad kaut kas NAV kārtībā. Ja ir klucis vidū, tad ok, viss ir atgriezies normālībā.
12.-Apr-2022 07:22 pm
omg! krievu vai latviešu tautības?
13.-Apr-2022 03:05 am
Lai arī būdami civilizēti cilvēki, atsevišķas iraracionalitātes vācbaltieši tomēr nespēja saprast, kas civilzēto cilvēku plejādē liedza tiem ieņemt nopietni vērā ņemamu vietu.
17.-Apr-2022 12:40 am
Tieši pretēji, vis-à-vis civilizēto cilvēku plejāde.
This page was loaded Nov 27. 2024, 1:42 am GMT.