/**\ mūldēšana, ibio... baj veganblackgayjewfeministiclyatheisticantifa Below are the 20 most recent journal entries recorded in the "basta" journal:

[<< Previous 20 entries]

February 6th, 2023

[Link]

Agri no rīta ar Alvi jau stāvējām pie dīlera vārtiem. Visu vēlreiz izpētījām un sāka arvien vairāk dažadas lietas nepatikt. Vizuāli auto bija tiešām perfekts, taču auksts dzinējs neleca tik labi kā vajadzētu, jocīgās vietās kaut kas piekrāsots, man likās, ka viens spārns bija skrūvēts nost, jo plastmasas pārklājums zem tā tiešām neatradās pareizajā vietā un dilušas skrūves. Pieslēdzām datoru, dažas sīkas kļūdas, bet nekā nopietna. Biju jau gatavs pirkt, taču, pēc tam kad Alvis pieminēja aizdomīgi mazo nobraukumu, pārdevējs uztaisīja kaut kādu nevajadzīgu, bet über mega drāmu, kura ātri aizgāja abpusēji augstos toņos. Mašīna patika, bet nebija vairs pārliecības, ka tur nav vēl kaut kas.
Krzysztofs vakar savā pilsētā vienu līdzīgu bija apskatījis. Sludinajuma bildēs izskatījās pašvaki, taču viņš teica, ka ejot ļoti labi. Daudz nedomājot, devos to skatīties. ~240km no lielās pilsētas vienā virzienā. Gadu vecāka, vizuālais nebija tik perfekts, bet nekas traks, toties prasīja 3/5 no otras mašīnas cenas. Sajūgs perfekts, par motoru Alvis bija lielākā sajūsmā nekā es, varētu būt, ka stūres pirksts jānomaina. Tikko pārskaitīju naudu. Par nokaulēto naudu varēs riepas nomainīt. Jānokārto apdrošināšana un jābrauc pakaļ. Bez visa ierastā, jāuztaisa pamatīga tīrīšana, jānomaina riepas un vadītāja sēdeklis (meakh, skaidrs, ka nemainīšu), jāpiekrāso pāris akmeņu izdauzīti punkti uz kapota un viena plastmasa jānomaina. Tā... kam šodien ir vārdadiena? Dace, Dooora un Dārta. Būs Dārta.

(3 comets | Leave a comet)

February 5th, 2023

[Link]

Vakar tikai vēlu naktī biju atpakaļ no otrā brauciena. 3 no 4 piektdienas vakarā noskatītajām mašīnām sestdien no rīta bija jau pārdotas. Braucu skatīties ceturto.
Reti tā gadās, bet man uz to klikšķis bija jau lasot sludinājumu. It kā līdz šim biju pārliecināts, ka nākamo auto gribētu BMW, vēlams piekto, taču iekšējais latvietis bļauj, ka vajag šo. Nē, nav Volvo un nav Pasāts. Trešais variants.
Ar Krzysztofu to nepilnas 3 stundas pētījām. Nekādas būtiskas vainas tā arī neatradām. Plusi - nav vispār nekādu vērā ņemamu vai pamanāmu vizuālo defektu, ja neskaita jocīgu stūres dilumu un ap ātrumparslēdzēju mazliet, mazliet. Viss svaigs. Motors darbojas liekiski, pilnīgi nekādu atgāžu, lieku trokšņu vai noplūžu. Panelis kā normālai mašīnai, neizskatās pēc lētas planšetes, bet tanī pat laikā neizskatās arī oldskūls. Trūkumi - nereāli mazs nobraukums. Nu, tik mazs, ka spidometrs visticamāk ir pārgriezts. Tas gan mani ne pārāk uztrauc, ja viss parējais ir kārtībā. Salons nav īpaši lielāks par pašreizējo, taču tur varēs mierīgi gulēt un pat ierīkot ofisu, ja ļoti vajag. Var just, ka ātrumkārba nav pilnīgi svaiga, bet, tanī pat laikā, darbojas kā vajag. Nav pārliecības par sajūgu, tas ir arī galvenais iemesls kāpēc uzreiz piektdien nenopirku - dažreiz uzsākot, pie kaut kādiem noteiktiem dzinēja apgriezieniem (kaut kur pa vidu starp maziem un vidējiem, ap 1.7k) motors sāk vibrēt. Krzysztofs saka, ka vaina esot manā braukšanā, bet es nepiekrītu, jo modeļa īpatnība ir duālais sajūgs, kas nav mūžīgs un ir salīdzinoši bieži jāmaina. Kā pēdējais mīnuss - cena, bet tam šodien tiku pāri. Starp Bank Rats un bankrots izvēlos pēdējo.
Rīt no rīta braukšu vēlreiz skatīties, Alvis (džeks no Blomīm ar astoņiem flekšiem) brauks līdz. Viņš labāk zinās par sajūgu, turklāt, viņam ir arī OBD dators ko pieslēgt. Sliktākajā gadījumā sajūgu nākamgad kopā ar zobsiksnu var nomainīt. Nav pārāk dārgi.
Galvenais iemesls kāpēc Krzysztofs uz lielo pilsētu brauca, bija tāds, ka ģitāru beidzot tomēr bija izlēmis pirkt. Bija izdomājis tieši kuru, kurā veikalā un kādu pastiprinātāju. Taču, kad pārdevējs piedāvāja citu pastiprinātāju, kas bija par €50 dārgāks, bet stipri, stipri labāks, viņš samulsa, pusstundu minstinājās līdz kancelēja visu pasākumu. Man arī šķiet, ka viņam drīzāk motocikls jāpērk. Tikmēr piedāvāšu savu akustisko.
Tžtž.Tžtžtžtžtēēēēēēēēēēž.

February 3rd, 2023

[Link]

No rīta Krzysztofs pateica prātīgāko lietu ko no viņa pēdējo gadu laikā esmu dzirdējis - varbūt ģitaras vietā esot jāpērkt motocikls un jābrauc kopā ar mani. Viņš ļoti labi brauc.
Vēlāk pēcpusdienā man bija jāiet auto apskate. Pirms pāris nedēļām palīdu zem tās un nopriecājos, ka viss ir smuki un rūsas gandrīz vispār nav + kur bija, tika sametinats. Taču inspektors domāja savādāk. To, ka būs sūdi, sapratu skatoties kā viņš mēģina (neveiksmīgi) ar skrūvgriezi izsist caurumu apakšā zem bagāžnieka, tāpēc lēmums nepārsteidza - liek pārmetināt sliekšņus un arkas. Ir vēl šādas tādas lietas kam piekrītu un ko varētu mierīgi izdarīt - stūres pirksti, bremžu disbalanss, kaut kas stūres pastiprinātājam tekot u.t.t., bet nu ne metināšanai.
Jauna auto meklēšana un pirkšana ir pēdējā lieta, kas man tagad ir prātā. Bet no otras puses - pofig, jo tas jebkurā gadījumā un scenārijā būtu jautājums, kas man jārisina. Kādas 4 mašīnas internetos noskatīju un mēģināšu rīt apskatīties. Krzysztofs vienu savā galā, es vienu savā un tad vēlāk pa dienu tiksimies lielajā pilsētā. Viņš pirks ģitāru, es - mašīnu varbūt.
Protamska biju šādam pavērsienam gatavs, neba nu pa velti šonedēļ steidzu Stellai visu sapirkt.
KC.

February 2nd, 2023

[Link]

A Great Silence overcomes me, and I wonder why I ever thought to use language.

February 1st, 2023

[Link]

degunīgā džeina jau gandrīz rūsiņu savā somā bāza, no rokām izņēmu. Rasa aiz priekiem raudāja.

January 31st, 2023

[Link]

Bērni slimi, man jāstrādā no mājām.
Sencis ne tikai piedāvāja vējstiklu nomainīt, bet aizies vēl arī pie saviem čomiem pasūtīt eļļu un filtru.
Rīt rakstīšu Janušam un no tā būs atkarīgs maršruts un laiks. Izdomātais solo maršruts man laikam labāk patiktos, bet, ja Janušs arī piedalās, ir diezgan vienalga kur braukt.
KP saka, ka komēta nāk. Neizdevās ieraudzīt. Un tikko, kamēr upes malā komētu meklēju, laikam satrūcies no manis, kaut kāds suns mēģināja iekost.
Filips izaudzis.

(3 comets | Leave a comet)

January 30th, 2023

[Link]

Šodien Normunds ieteica savu mehāniķi, kurš saka, ka jau aiznākamnedēļ var sākt darboties. Turpmākās 6 stundas pagāja pētot detaļu specifikācijas un mēģinot visas nepieciešamās lietas iegādāties vienā mājaslapā. Visgrūtāk gāja ar riepām, bet dabūju apmēram ko gribēju - Pirelli Angel.
Noformējot pasūtījumu, uzzināju, ka tā piegāde uz Latviju nav iespējama. Vēl nākamajās divās stundās uzzināju, ka cenas Latvijas internetveikalos ir apmēram par trešdaļu augstākas, ja detaļa vispār ir pieejama. Aizmugurējo zobratu tā arī neizdevās atrast. Toties eļļa ir stipri lētāka. Tā kā kopējā starpība ātri vien savācās vairākos simtos, nolēmu tomēr visu pirkt šeit un tad kaut kā ar kurjeriem sūtīt Laurai. KC.

January 29th, 2023

[Link]

5 sek. Nepaspēju noreaģēt. No sākuma mazliet satraucos, tad izdomāju, ka droši vien būs pludmale un tad kalns, sapriecājos un lēnām devos ceļā. 20min papētīju kartes mašīnā un sāku lenām kāpt. Kaut ko laikam biju sadomājies, jo liekas, ka pēc Vroclavas viss ir tik skaidrs. Un arī 17.01 - jā.
Neko neredzu, bet turpinu skatīties.

Kāpiens bija skaists - bieza migla, vējš, tik redzamība apm.25-30 metri. vietām kā Mušu kalns, vietām purvs un izskalota, akmeņaina, moču izbraukāta stiga. Fonā visu laiku varēja dzirdēt šaušanu.

Dienas lielākais prieks un pārsteigums - sencis piedāvāja uzlikt Stellai vējstiklu. Esot garlaicīgi. Tikko pasūtīju, kamēr nav pārdomājis.

January 28th, 2023

[Link]

Emērdžensijs notika un rīt kāpt varu tikai no 12.00. Skriešu un steigšos.
Krzysztofam šodien ģitāru meklējām. Viņš ir kreilis, kas nozīmē vismaz +€200. Bijām divās palielās bodēs un vienā mazā. Viņš bija izdomājis, ka grib yamahu. Lētās bija drausmīgi šķības, mazliet dārgākās izskatījās labāk, bet grab un neiespējama nokaņošana. Meksikāņu Strats (tada kā Marekam) bija vienīgā normālā budžeta ģitara. Krzysztofs jau bija gatavs pirkt, bet tad pārdevējs viņam parādīja un iedeva amerikāņu. Ufff... atšķirība starp abām tik liela, ka viņš tā arī neko tā arī nenopirka. Man pašam bija liels pārsteigums, ka Les Paul Epiphone ir tik slikta kvalitāte - šķībs, greizs plastmasas gabals.
Dienas atklājums - Honda Goldwing ir ūber ērts un salīdzinoši viegli vadāms motocikls. Nevaru sagaidīt iespēju izbraukt ar Teneri, izskatās, ka dēļ izsvarojuma braukšana ar to ir pavisam savādāka no man ierastās. Un DesertX dabā neizskatās tik labi kā instagramās. KC.

(11 comets | Leave a comet)

January 27th, 2023

[Link]

60h šonedēļ un darbs izdara darītāju, tā, ka maz neliekas un pēc bērnu gulētiešanas vakara pastaigai vairs nepietiek spēka.
Atradu riepas, kaut kāds vējstikls ir noskatīts, bet varēja būt labāks, vēl paliek abi zobrati un ķēde. Jāpastudē vārstu regulēšana, bet domāju, ka var vēl neiespringt.
Rīt Krzysztofs, parīt Ņemt Kalns Upe Slēpt 🤞 KC.

January 25th, 2023

[Link]

Ļoti īss mirklis šodien, varbūt kādas 2sekundes, bet skaitās.

Ņemt.Kalns.Upe.Slēpt.
Svētdien kāpšu piemājas kalnā, kur ar Lauru un bērniem pēdējoreiz pirms 4 nedēļām biju, taču sāks nevis no parastās vietas, bet gan no otras puses, no spraugas kroga. Garāks gājiens un lielāka augstuma starpība. Sākums parastajā laikā - 10am

January 24th, 2023

[Link]

20sek un viss priekā vēl tagad viļņojas.

Vasaras galvenais koncerts būs Bad Brains Glazgovā.

January 23rd, 2023

[Link]

Jau nedēļu meklēju Krzysztofam pirmo ģitāru. Laikam vienojāmies par Strat.
Būs ok, klarneti viņš spēlēja labāk par mani, kas laikam nav uzskatāms par pārāk lielu sasniegumu. Neesmu gan nekad redzējis viņu turam rokās kādu mūzikas instrumentu. Turklāt, viņš pat nezin kas ir Spinal Tap.

January 22nd, 2023

[Link]

Labi, ka pēc skolas iebraucu veikalā apskatīties velosipēda riepas.
Lielisks brauciens, izskatās, ka Stefans iet kā zvērs, Bertai tas ātruma ziņā ir maksimums, bet izskatījās, ka Stefans to lieliski saprata un bija pacietīgs. Tehniski arī bija skaisti, lai gan neredzēju kā tiek ātrumi pārslēgti, lai varētu teikt, ka 'perfekti', khrkhrkhr... 25min neizsakāma prieka. Tāds komunikacijas paveids, kad vienā ritmā un vienā virzienā. spogulis-pagrieziens-manevrs-skats uz priekšu-spogulis- spogulis-spogulis-spogulis-spogulis-15x bremze-spogulis-spogulis-spogulis... Saproti?!!!! Tžtž.Tžtžtžtžtēēēēēēēēēēž!

Šodien beidzot atkal satiku Peķku. Viņš pēc skata un uzvedības ir līdzīgs Eugene Hütz.
Ja ap 2014 gadu, runājot par Ukrainu viņš teica apm. ka 'viss nav tik viennozīmīgi, mamma saka, ka...', tad šodien viņš uzreiz pilnā balsī - 'kill them all!'. Viņa mammas laiva, ar ko evakuējās no Černigiv tika apšaudīta. Mamma ar brāli tagad ir te. Par apšaudīšanu viņa runā kā par kaut kādu joku, bet var redzēt, ka tur apakšā ir man nesaprotams, bet nenoslēpjams smagums. Vēl Peķka ar pilnu pārliecību saka, ka, lai gan uzbrukums no Baltkrievijas puses būšot, baltkrievu armija pa ukraiņiem nešaušot. Neesmu gan par to drošs.

Sapratu kāpēc nekad nebija paticis klausīties Black Flag - viņi nemāk spēlēt. Tāds sūdīgs amerikāņu Inokentijs Mārpls, kur ritmu nosaka nevis bundzinieks, bet gan ģitārists. Visi pārējie dalībnieki atrodas pastāvīgā saspringumā un ir gatavi jebkurā mirklī tikt iemesti ūdenī. Salīdzinoši Raimondiņš vēl ir samērā stabils. Vismaz kad nav reibis.
Turklāt, esmu diezgan pārliecināts, ka pat es ģitāru spēlēju labāk nekā Gregs Gins. Nopietni. ('He was 99th on Rolling Stone's list of "The 100 Greatest Guitarists of All Time"', muhahaaaaa!!!) Pārējie dalībnieki tagad gan bija ok, bet, iedomājos, ka, teiksim kaut kādā 1983.gadā, viņi uzstājas kaut kādā amerikāņu mazpilsētas zāģētavas kultūras namā un vienīgais, kas māk +/- spēlēt savu instrumentu ir bundzinieks, turklāt, vokālists ir kaut kāds pilnīgs ārprāts (sauksim viņu par Henry Rollins), kuram par dziedāšanu labāk patīk citiem pa seju sist... tas ne tikai sāk skanēt depresīvi, bet ir tāds pilnīgs pizģec, ka no tā ārā var tikt tikai vai nu sākot lietot visas iespējamās narkotikas vai arī nodibinot vietējo straight edge šūniņu. Jebkurā gadījumā vienaldzīgs nepaliks neviens.
Sapratu arī, kāpēc man viņi tagad patiks vēl vairāk - tieši tāpēc. https://youtu.be/X-cjgNWlV7w

Upd. Salīdzinājums ar Mārplu grupai lai paliek, taču Ginu kā ģitāristu laikam precīzāk būtu salīdzināt ar Renčiku.

Upd.2. Koncerta laikā izdomāju, ka, ja jau var šādi grupa uzstāties un būt ļoti ok, tad rudens braucienu man varbūt jāmēģina taisīt ar tagadējo motociklu. Ja lauzīšu kaklu, neviens nebūs pārsteigts, taču, ja izdosies līdz galam aizbraukt vienā gabalā, būtu diezgan forši. No sākuma gan man jaatbrauc vēl atpakaļ uz šejieni, kas paredzēts maijā. Tad pa ceļam arī izdomāšu ko un kā. Tāpat nav ko zaudēt.

January 19th, 2023

Par mūziku.

Oi polloi! man vienmēr bija patikuši. Leģendarais Tallinas koncerts, man simpātiskā anti-antideutsce nostāja, skotu cīņa pret impēriju, skaņa un ugārs. Vēl pagāšnedēļ skatījos koncertu biļetes.
Tikko uzrakstīju viņiem garu vestuli. Vakar līdzīgu uzrakstīju arī Los Fastidios. To īsais atstāsts - ejiet dirst, mudaki!

January 18th, 2023

[Link]

/aiziet pārbaudīt vai stradā pirms sāk rakstīt/

Es saprotu, nav viegli.
Sākumā vainoju sevi, tad iedomājos, ka varbūt Vojteks pa ceļam uz lidostas autobusu kādus 'brīnumus' sastrādājis, jo arī viņa joki ir mazliet, eeeee... 'specifiski', (Rasa saka, ka neesot smieklīgi un loģiski, jo, piemēram, kokosrieksts esot auglis, nevis rieksts, tāpēc nevarot saprast par ko smieties), bet viņš to noliedza, tāpēc turpināju vainot sevi.
Tžtž.Tžtžtžtžtēēēēēēēēēēž.

Došos uz Black Flag lielajā pilsētā. Vēl nezinu kā. Varbūt ar Andrea. Varbūt ar Tomasu, ja viņi izkustēsies, bet visticamāk viens, jo laikam tikai mani tāds oldschool-oldskūls interesē.

/aiziet pārbaudīt vai strādā pirms postot/

January 17th, 2023

[Link]

Vojtekam bija jāatbrauc šodien, bet ieradās jau svētdien, jo lielās pilsētas draugs esot no rīta pamodies slimnīcā un pārējā ekskursijas daļa tika atcelta.

Katru reizi klausoties Fugazi 'Give me the cure', dzirdu Stewie no Family Guy. Ļoti laba dziesma.

Meistars un Labdien. Latviski precīzāk būtu 'labrīt', kaut gan es brokastis ēdu vēlu, tāpec man der arī 'Labdien'.

January 14th, 2023

[Link]

Vojteks tajā stiklotajā tornī negribēja kāpt, tāpēc blakus kartupeļiem bija jākāpj.

Akls, mhm.

Šis mans faforīts, pie tilta:

Upd. Aaaaaaa!
Meistars un Margarita 'Tokijā'. Aaaaaaa!

12:38 am

[Link]

(Neatbilstošs laiks, bet negribu līdz rītdienai gaidīt, tāpēc rakstu tagad)

Smuki! Bobiks - tā milicijas mašīna, bija pirmais auto ar ko mācījos braukt. Man bija kādi 5-7 gadi. Otrās asociācijas ar to - kā Laura Naukšēnos sasitās.

Pie reizes pastastīšu, ka darbā paprasīju mazliet labākas austiņas un man iedeva evolve 65e. Biju mazliet pārsteigts vēlāk skatoties cik tās maksā. Drīz gads, bet vēl joprojām īsti nevaru atspringt un pierast pie tādas attieksmes. No otras puses, mēģināšu piespiest sevi un laptopu vaļā nevērt līdz pirmdienai vai, kas reālākais, līdz svētdienas vakaram. Kopš novembra vidus, teju bez brīvdienām ir nokapāts tā, ka maz neliekas. Gabōrs Matè saka, ka viņš strādājot ļoti daudz to pašu iemeslu dēļ kāpēc es to daru, kas ir pilnīgi kaut kas pretējs Ivo (protamska pareizajai) attieksmei.

(2 comets | Leave a comet)

January 8th, 2023

Baigi smuki izskatās.

Pa labi virs fight club - zelts, redzu sevi!