/**\ mūldēšana, ibio... baj veganblackgayjewfeministiclyatheisticantifa Below are the 20 most recent journal entries recorded in the "basta" journal:

[<< Previous 20 entries]

August 13th, 2022

[Link]

Interesantas pēdējās 36 stundas.
- nopirku sev un Voitekam ļooooti dārgas koncerta biļetes, un tūlīt pēc to iegādes uzzināju, ka pasākums ir atcelts. Biļešu cenu pieminu, jo izskatās, ka esmu tās nopircis no pārpircējiem, kuri nevēlas atgriezt naudu. Nekas, sliktākjā gadījumā uztaisīšu čārdžbeku.
- priekšnieks izsauca uz steidzamām 'viens pret viens' pārrunām klātienē. Divas stundas analizējām finanšu ietekmi un dažādus rīcības scenārijus kā viņš pēc iespējas ātrāk varētu tikt pie motocikla tiesībām un paša aparāta.
- ļoti negribēju nekur braukt, bet ļāvos pierunāties doties 4.5h izbraucienā. Rezultātā negulāta nakts, vēl lielāks īgnums un vēl šis tas līdz mirklim, kad sākās kāpiens. Kalns tiešām bija episks, iespējams viens no visinteresantākajiem - karstumā, bez ūdens (es vienmēr aizmirstu paņemt līdz kalnos ūdeni. tāpēc, pa ja es saku, ka man tas ir pietiekami, lūdzu neticiet un paņemiet mazliet ekstra) tika pievarēti 1600 augstuma metri. tiešām episki skati. kaut ko ieliku ig un stravā. atpakaļceļā manā organismā kaut kur pazuda četri litri ūdens.

August 10th, 2022

[Link]

Pāris stundas pirms sākuma, pārbaudot gaismas, atklāju, ka avārijas uguņu slēdzis nedarbojas - piespiedu un tas, lampām degot, iestrēga. Ar vienu roku turpināju vilkt skriptus, ar otru skrūvēju vaļā slēdzi. Vajadzēja pielietot mazliet kovboju inženieriju, bet sataisīju.
Pats eksāmens bija negaidīti labs un kvalitatīvs pārbaudījums - 40 minūtēs pietiekami dažādas situācijas (salīdzimājumam - mašīnas eksāmenā man vajadzēja nogriezties divreiz pa labi kaut kādos Valmieras dārziņos).
Vēlāk, pētot atsūtīto īmeilu, pamanīju, ka esmu zaudējis punktus par nekvalitatīvu braukšanu iešanas ātrumā. Atļaujiet pasmaidīt.
Lai nu kā, bet no šodienas oficiāli esmu ne tikai auto, traktora (tai skaitā kāpurnieka) un kombaina vadītājs, bet arī motocikla.

(6 comets | Leave a comet)

July 28th, 2022

- šodien nokavējos.
- vakarā, braucot atpakaļ, vienreiz ar kaucošām bremzēm aplī mani mēģināja nogalināt, vienreiz sēdēja pāris metrus astē ar ieslegtām tālajam gaismām (£¥£}●♤¥!!!) un daudzreiz apžilbināja pretīmbraucošie. Bet atklāju skaistu apkārtni un maršrutu, netālu no lielā kalna ar antenu.

Apm 40min. Ir bijis trakāk:

July 27th, 2022

[Link]

No rīta piecelties, mēģināt kaut ko runāt, bet nesakarīgi, jo prāts ekseļa murgos visu nakti pavadījis. Iziet ārā, atgūt arī runas spējas, sajusties kā sēžot pie dīķa un instalējot kaut kādus zvaigžu appus. Nevarēju iedomāties, ka tik laba diena būs. Iespējams, ka pat dažreiz pasmaidīju. kc.

(5 comets | Leave a comet)

July 26th, 2022

[Link]

Dažreiz, tā kā šodien, pietiek ar sadalītu sekundi. Galva griežas un viss sāk ļodzīties.
Durvis, durvis, durvis.

July 25th, 2022

[Link]

Kreisas plecs, labā potīte un ceļgals. Nav tik traki. No rīta visu vēlreiz pārdomāju ko, kā darīju nepareizi, rīt mēģināšu atkal, jo savādāk nebūs miera kamēr neiemācīšos.
Mocim divas nepmanāmas skrambas un nolauzta bremžu svira, ko jau vakar nopirku (divas, ja nu kas). Dugās ir spēks.

July 24th, 2022

[Link]

Vairākas stundas trenējos, līdz pārņēmos, zaudēju uzmanību un nogāzos. Vēlviena pirmā reize.
Labā ziņa - tagad zinu kā praksē pacelt 200kg motociklu.
Pilnīgas lupatas un labs realitīčeks. Ir līdz gultai jātiek.

July 23rd, 2022

[Link]

-Ar mašīnu braukt arī ir forši, it sevišķi lietus laikā, lai gan sākumā ar mazu smaidu veicu apdzīšanas. It kā dzinējs par litru lielāks, bet nu, jā, divas dažādas pasaules.
Pusceļā apciemoju ļoti sen nesatiktu brazīļu draugu, kurš pirms gada nopircis jaunu sv650 un jau nobraucis 25k. Interesanti, ka jutos tieši tāpat kā uz sava gsr, varbūt vienīgi stūre mazliet šaurāka un tikpat nesmuka. Toties viņam ir apaļa priekšējā lampa (awww...) un nevajadzīgi skaļš izpūtējs.
Pēc tam biju jau ceļā uz korķi, kad saņēmu īmeilu, ka mans mega pasākums tiek atcelts. Ļoti, ļoti, ļoti sabēdājos un braucu atpakaļ.

- nav nekādu robežu testēšanu, tas tiešām būtu ļauni un nežēlīgi, ja tā būtu. Ir nepārtraukta cīņa ar tām.

- drošs paliek nedrošs - tikko parādīju Laurai vietu kur Rasa mani pirmoreiz apskāva pa īstam. Te:

July 22nd, 2022

[Link]

- Vairāk kā divas stundas darīju vienu vingrinājumu, kamēr sanāca padsmit reizes pēc kārtas. Biju pārsteigts, atklājot, ka nenesanāk, jo pēdējoreiz, kad ar bandītu braucu, problēmu vispar nebija. Bez savas neveiklības, vainoju arī gsr ekstra 10 augstuma centimetrus un pilno degvielas bāku. Bremžu uzlikas jāmaina, varbut pie reizes arī visas trubiņas.

- Rīt no rīta vēl paskatīšos laika prognozes, bet, ja nekas nemainīsies, braukšu tomēr ar mašīnu - nebūs arī jādomā kur lietū ķiveri un pārējās lietas likt. Pašu Stellu arī.

- Šodien, braucot atpakaļ no 'treniņa', beidzot izdomāju kā atrisināt UGX problēmu. Mazas izmaiņas skriptā, kam vajadzētu derēt arī priekš TZS.

- visu dienu bednareks galvā skan.

July 21st, 2022

[Link]

Presiitei taisnība - Neutral Milk Hotel ir lieliski. Labākais kas kopš Stupina dzirdets.

July 20th, 2022

[Link]

- Jāatzīst, ir lietas ar kurām pats netieku galā. No sākuma ir kauns prasīt palīdzību un tad cīnos pats, bet, kad saprotu, ka viss, cauri, viens galā netieku un prasu palīdzību, ir jau tik tālu, un sarežģīti, ka idiota loma rokā.

- Te ir palikusi vēl viena tāda ļoti pamatīga vieta, kuru vienmēr esmu gribējis apmeklēt. Cik esmu skatījies, vienmēr biļetes izpārdotas mēnešiem uz priekšu, bet kaut kā beidzot paveicās. Varbūt dēļ solītā lietus kāds ir pardomājis.
Braukšu ar motociklu, jo vajag nelaika un daudzdienu pakošanās pieredzi. Plānā 900km, no kuriem 600km pa lietu.

July 19th, 2022

[Link]

- man ļoti patīk sava ķivere, bet tā ir pa pusei laba. Labā puse (tā, kura uzdāvinātā, protams ka) ir lieliska, bet kreisajā visu laiku ausī vējš šņāc.

- mollija beidzot ūdenī.

01:03 am

[Link]

Ok, ir vēl. Daudz īstenībā.

Bailīgi, es zinu.

(3 comets | Leave a comet)

July 18th, 2022

Aiz aizvērtām durvīm.

Sēdēt, gaidīt, smaidīt.

July 17th, 2022

[Link]

Šodienas kalnu biju ilgi gaidījis. Ar bērniem tur iet nevarēju, viens negribēju un Krzysztofs vienmēr kaut ko citu piedāvāja. Tāpēc arī vakar devāmies uz vistālāko kalnu.
Daudz ripojušu akmeņu un dubļu. Pa ceļam satikām astoņus cilvēkus, neviens līdz galam nebija ticis. Apmēram 100m no augšas bija iestrēgusi sieviete, kurai bija sākusies panikas lēkme. Mazliet parunājām un izskatījās, ka viņas partneris saprot ko dara (vakar ar vienu aci pieskatīju acīm redzami neveselu onku, kurš kāpa lejā ar spieķīti un vairakas reizes skaļi, sāpēs bļaudams krita, taču no palīdzības atteicās. Respect! Tur gan nebija tik stāvs un nekur tālu aizvelties nevarēja, taču daudz nevajag lai galvu pret akmeņiem atdauzītu). No stāvvietas līdz augšai ejamais attālums 1.1km, kuru laikā jāpieveic 500 augstuma metri. Ja paklūp pie augšas esot, apstāties izdotos tikai 300m zemāk. Katru gadu kāds tur iet bojā (šogad kaut kāds spāņu džeks) un glābeji tiek saukti bieži, jo bieži. Cirtnis ir, varbūt beidzot jānopērk krampōni un jāmēģina arī ziemā uzkāpt.
Ieliku bildes stravā un instagramā, bet nu tur slīpumi/stāvumi/augstumi īsti nav saprotami.

Lejā sagaidīja daži skatītāji, no kuriem viens bija atbraucis ar pilnīgi jaunu āfriku. Parunājāmies, piedāvāja izbraukt, taču atteicos, jo biju piekusis un nekad iepriekš ar automātisko kārbu nebiju braucis. Nu, it kā jau parasts skūteris, taču viņš pirms tam sūdzējās, ka nestrādājot tik labi kā gribetos, pārslēdzot ātrumus manuāli, bet tur pie kreisās rokas ir 17(!!!) dažādas pogas. Septiņpadsmit!!! Saskaitīju. Pie labās rokas apmeram tik pat. Pārsteidzoši neērta sēdēšana, kantains beņķis un stūre likās augsta, rokas sanāk turēt gandrīz taisni izstieptas. Nez, varbūt tā vajag un ir ērti. Bet nu forši, forši, ja ir lieki 20k.

Atpakaļceļā izdevās neapmaldīties, lai arī waze atkal neceļos gribēja vest. Sākumā kaut kā nevarēju sakoncentrēties, vairākas reizes stājos kaut ko pieregulēt, līdz izdomāju izdzert vēl vienu kafiju, pēc kuras viss aizgāja kā pa sviestu. Nogalināt neviens nemēģināja un bīstamākais moments bija muša, kas 50km starp manu seju un ķiveres stiklu notusēja. Un 24/7.

July 16th, 2022

Tematiski.

July 15th, 2022

[Link]

Tā kā šoreiz neviens pusceļā nepiebiedrojās, pārzīmēju ierasto maršrutu uz īsāku. Pēc kalnu šķērsošanas, kurus pārzinu labāk kā savas kabatas (kabatas pārzinu apmēram), uzspiedu uz nepareizās kartes, kā rezultātā solīto 4h vietā galā nokļuvu pēc 5.5h.
Kalni nereāli skaisās krāsās bija, vispār bez mākoņiem, bet negribēju stāties un bildēt.
Vienā posmā remontēja ceļu, asfalts bija noklāts ar šķembām. Dabūju pirmo akmeni sejā un mocis ar šīm riepām uz tāda ceļa ir gandrīz nevadāms. Uz ledus būtu bijis vieglāk.
Nogalināt mani mēģināja vienreiz un, ja pati vadītāja nebūtu noreaģejusi, es tagad gulētu citur. Varbūt pat vairākās vietās vienlaicīgi.
Braucot izdevās izmest no galvas darbu, bet tas uzreiz atgrieza vaļā visu pārējo.
KC

July 13th, 2022

July 12th, 2022

[Link]

Parbaudes laiks beidzas pēc 2 nedēļām, bet zvanu saņēmu tikko. Būs full contract.

July 9th, 2022
04:58 pm

[Link]

Motocikls ir forši, bet lielās pilsētas sestdienas rīta paģirainie autobraucēji šodien trīs reizes mēģināja mani nogalināt. Tas ir, ja neskaitot parastos idiotus, ko parasti var laicīgi pamanīt. Nejokoju.
KC un tikai. Nekas cits.

(3 comets | Leave a comet)