Speciāli pagaidīju pāris stundas, lai nu saņemtos līdz pilsētai aizkāpt. Vo nesaprotu divas lietas: 1) kāda joda pēc pensionāriem jātriecas braukāt sabtransportā tad, kad visu uz darbu dodas, vairojot drūzmu un kavējot visu pagastu, ja pēc pārsi h šie mierīgi var pārvietoties relatīvi pustukšā busā, nekaujoties par sēdvietu un iztiekot bez stresa?; 2) kāda joda pēc Rīgas satiksme, ja jau piešķīrusi pensišiem tiesības braukt bez maksas (visnotaļ apsveicami), nav noteikusi konkrētus laikus? Piemēram, pensionāriem par velti ir 10:00-16:00, 19:00-5:00, bet pārējā laikā par maksu - lai nepārklājas ar darbaļaužu plūsmu, kas dodas uz Fēniksu vairot kapitālistu mantu. Pie tam tas nebūtu nekas jauns, cik zinu, daudzviet pasaulē šāda sistēma strādā un visi apmierināti.
Atbildēšu uz pirmo jautājumu - jo viņi ir stulbi. Vai nu ir tādi bijuši visu mūžu (nemaz nav izslēgts), vai arī palikuši uz vecumu (tā diemžēl notiek, bet tas nav attaisnojums, lai čakarētu līdzcilvēku dzīves).
80% vecu cilvēku ir stulbi. 5% ir uz robežas, 15% ir normāli. Normālie apkārtējos nečakarē.
Daži penši mostas puspiecos un klimst pa māju, nevarēdami sagaidīt, kad tirgus vērsies vaļā.
Ir tādi penši, kas brauc auklēt mazbērnus vai svešus auklējumos. Loģiski, ka mazus bērnus uz pāris stundām nepametīsi vienu, lai aukle nevairotu drūzmu trolejbusā.
Ir tādi penši, kuri par tik abstraktām lietām vairs nav spējīgi aizdomāties, un tam par cēloni ir tīri fizioloģiskas pārmaiņas smadzenēs un nervu sistēmu. Nevar zināt, kādi paši būsim.
večuki vizinās, jo šai laikā studentes un padzīvojušas skolnieces dodas satriekt pasauli ar dekoltejām un minisvārkiem. Vecenītes vizinās, jo kādam tie vecie āži ir jāpieskata!
Abet par seriāliem - nez, vecļaudis, kuri eksistē starplaikos no Huana Karlosa līdz Vienkārši Izaurai, no tīras sirds gāna jaunatni, kuri pie datoriem vien sēž, vai kā?
Zviedrijā tā ir. pensionāriem ir biļetes par puscenu, bet tās nedarbojas pīķa stundās. ja kāds grib braukt astoņos no rīta, tad pērk biļeti par pilnu cenu.
Tā, kā no rīta jau paspēju sakasīties ar vienu tipogrāfiju — atbilstošs garastāvoklis komentāram :)
Par to, ka mani šitajā jautājumā satrauc viena cita lieta. Manā universā pensis drīkst braukt kur, kad un kā vien vēlas, jo viņš ir tāds pat RS klients, kā visi pārējie, ar to vien starpību, ka viņa braucienus apmaksā RD.
BET (svarīga pauze!)
Redz, Rīgas transportā ir tāda prātam netverama huiņa, vei, tu esi nopircis mēneša (dienas, pohuj) taloniņu, tu esi apmaksājis savu braucienu no datuma X līdz datumam Y, šī infa glabājas biļetē. Vai ar to pietiek? Vajadzētu, taču nē, pat ar savu mēneša talonu tev ir jāspraucas caur līdzbiedru ķermeņu masu, lai katru reizi viņu nopīkstinātu, citādi Bezbiļetnieks un Viltvārdis. Kakova huja kur loģika? — mēs neizpratnē jautājam, un RS mums atbild: loģika ir tajā, lai mēs varētu sekot līdzi pasažieru plūsmai, mol, paši mēs to nedarīsim, tas notiks uz jūsu, mīlulīši, ērtību rēķina.
Nu labi, un tad ko klientam vajadzētu sagaidīt? Taču jau, ka RS šo informāciju izmantos, lai noskaidrotu, kuri maršruti ir pārāk noslogoti un pamainītu grafiku, laistu lielākus transporta līdzekļus, whatevz, vobšem klients sagaidītu, ka šī ar viņa sviedriem (burtiski) ievāktā informācija tiek izmantota viņa ērtībām.
A ko mēs redzam? Ne jau reizi mēnesī tie penši aizštopē visu tramvaju, viņi taču savās apgaitās dodas ik dienu, un kas mainās? Da vot reku no tava ieraksta arī varam gūt atbildi uz šo retorisko jautājumu.
Un tad atliek neizpratnē raustīt plecus, kā tas nākas, ka savā mītnesvietā es kartīti no kabatas izvelku vienreiz mēnesī, lai iebāztu uztankošanas aparātā un ierakstītu viņā tikko internetā nopirkto kārtējo mēneša kuponu, un pārējā laikā aizmirstu par viņas eksistenci, bet tajā pat laikā maršruti tiek kaut kā koriģēti, tramvaju izmēri pielāgoti plūsmai, rītos un vakaros maršrutā parādās pavisam nepazīstami numuri, kas izpilda vienkāršu savienojošo "mikrorajons - metro" funkciju un atkal pazūd, pazūdot cilvēku plūsmai, vot kā, nu KĀ?, sakiet man. Pēc RS loģikas te vispār nevienam nav ne vismazākā priekšstata par pasažieru kustību, uz dullo viss, zin', notiek, atšķirībā no.
1. Vasarās penšiem ir grūti pa dienu to tveici izturēt. Ziemās, paliek ātri tumšs. Pārējos gadalaikos - da pierasts jau braukt no rītiem.
2. Kā saka pensis - bērnības trauma. No rīta veikalā jābūt, jo savādāk labāko citi izpirks. Un viss, kas no rīta ir svaigs un labs, pret vakaru paliek vecs un smirdīgs. Tiesa tas neatiecās uz nocenotajām divdienu bulkām. Tās uz vecumu paliek labas un izmērcētas pienā un paceptas krāsnī ir 100 x labākas par svaigajām, kas tikai drūp un ķeras zobos (nosacitos).
pēdējā laikā braucu ar sabtransu pat pirms penžiem. ar pirmo uz darbu, ar pēdējo apakaļīm. penžu nav, ir tikai kāds, kurš jau aizmidzis no vakardienas, vai kāds, kurš tūlīt migs...
80% vecu cilvēku ir stulbi. 5% ir uz robežas, 15% ir normāli. Normālie apkārtējos nečakarē.