Speciāli pagaidīju pāris stundas, lai nu saņemtos līdz pilsētai aizkāpt. Vo nesaprotu divas lietas: 1) kāda joda pēc pensionāriem jātriecas braukāt sabtransportā tad, kad visu uz darbu dodas, vairojot drūzmu un kavējot visu pagastu, ja pēc pārsi h šie mierīgi var pārvietoties relatīvi pustukšā busā, nekaujoties par sēdvietu un iztiekot bez stresa?; 2) kāda joda pēc Rīgas satiksme, ja jau piešķīrusi pensišiem tiesības braukt bez maksas (visnotaļ apsveicami), nav noteikusi konkrētus laikus? Piemēram, pensionāriem par velti ir 10:00-16:00, 19:00-5:00, bet pārējā laikā par maksu - lai nepārklājas ar darbaļaužu plūsmu, kas dodas uz Fēniksu vairot kapitālistu mantu. Pie tam tas nebūtu nekas jauns, cik zinu, daudzviet pasaulē šāda sistēma strādā un visi apmierināti.
1. Vasarās penšiem ir grūti pa dienu to tveici izturēt. Ziemās, paliek ātri tumšs. Pārējos gadalaikos - da pierasts jau braukt no rītiem.
2. Kā saka pensis - bērnības trauma. No rīta veikalā jābūt, jo savādāk labāko citi izpirks. Un viss, kas no rīta ir svaigs un labs, pret vakaru paliek vecs un smirdīgs. Tiesa tas neatiecās uz nocenotajām divdienu bulkām. Tās uz vecumu paliek labas un izmērcētas pienā un paceptas krāsnī ir 100 x labākas par svaigajām, kas tikai drūp un ķeras zobos (nosacitos).
1. Vasarās penšiem ir grūti pa dienu to tveici izturēt. Ziemās, paliek ātri tumšs. Pārējos gadalaikos - da pierasts jau braukt no rītiem.
2. Kā saka pensis - bērnības trauma. No rīta veikalā jābūt, jo savādāk labāko citi izpirks. Un viss, kas no rīta ir svaigs un labs, pret vakaru paliek vecs un smirdīgs. Tiesa tas neatiecās uz nocenotajām divdienu bulkām. Tās uz vecumu paliek labas un izmērcētas pienā un paceptas krāsnī ir 100 x labākas par svaigajām, kas tikai drūp un ķeras zobos (nosacitos).