Speciāli pagaidīju pāris stundas, lai nu saņemtos līdz pilsētai aizkāpt. Vo nesaprotu divas lietas: 1) kāda joda pēc pensionāriem jātriecas braukāt sabtransportā tad, kad visu uz darbu dodas, vairojot drūzmu un kavējot visu pagastu, ja pēc pārsi h šie mierīgi var pārvietoties relatīvi pustukšā busā, nekaujoties par sēdvietu un iztiekot bez stresa?; 2) kāda joda pēc Rīgas satiksme, ja jau piešķīrusi pensišiem tiesības braukt bez maksas (visnotaļ apsveicami), nav noteikusi konkrētus laikus? Piemēram, pensionāriem par velti ir 10:00-16:00, 19:00-5:00, bet pārējā laikā par maksu - lai nepārklājas ar darbaļaužu plūsmu, kas dodas uz Fēniksu vairot kapitālistu mantu. Pie tam tas nebūtu nekas jauns, cik zinu, daudzviet pasaulē šāda sistēma strādā un visi apmierināti.
Tā, kā no rīta jau paspēju sakasīties ar vienu tipogrāfiju — atbilstošs garastāvoklis komentāram :)
Par to, ka mani šitajā jautājumā satrauc viena cita lieta. Manā universā pensis drīkst braukt kur, kad un kā vien vēlas, jo viņš ir tāds pat RS klients, kā visi pārējie, ar to vien starpību, ka viņa braucienus apmaksā RD.
BET (svarīga pauze!)
Redz, Rīgas transportā ir tāda prātam netverama huiņa, vei, tu esi nopircis mēneša (dienas, pohuj) taloniņu, tu esi apmaksājis savu braucienu no datuma X līdz datumam Y, šī infa glabājas biļetē. Vai ar to pietiek? Vajadzētu, taču nē, pat ar savu mēneša talonu tev ir jāspraucas caur līdzbiedru ķermeņu masu, lai katru reizi viņu nopīkstinātu, citādi Bezbiļetnieks un Viltvārdis. Kakova huja kur loģika? — mēs neizpratnē jautājam, un RS mums atbild: loģika ir tajā, lai mēs varētu sekot līdzi pasažieru plūsmai, mol, paši mēs to nedarīsim, tas notiks uz jūsu, mīlulīši, ērtību rēķina.
Nu labi, un tad ko klientam vajadzētu sagaidīt? Taču jau, ka RS šo informāciju izmantos, lai noskaidrotu, kuri maršruti ir pārāk noslogoti un pamainītu grafiku, laistu lielākus transporta līdzekļus, whatevz, vobšem klients sagaidītu, ka šī ar viņa sviedriem (burtiski) ievāktā informācija tiek izmantota viņa ērtībām.
A ko mēs redzam? Ne jau reizi mēnesī tie penši aizštopē visu tramvaju, viņi taču savās apgaitās dodas ik dienu, un kas mainās? Da vot reku no tava ieraksta arī varam gūt atbildi uz šo retorisko jautājumu.
Un tad atliek neizpratnē raustīt plecus, kā tas nākas, ka savā mītnesvietā es kartīti no kabatas izvelku vienreiz mēnesī, lai iebāztu uztankošanas aparātā un ierakstītu viņā tikko internetā nopirkto kārtējo mēneša kuponu, un pārējā laikā aizmirstu par viņas eksistenci, bet tajā pat laikā maršruti tiek kaut kā koriģēti, tramvaju izmēri pielāgoti plūsmai, rītos un vakaros maršrutā parādās pavisam nepazīstami numuri, kas izpilda vienkāršu savienojošo "mikrorajons - metro" funkciju un atkal pazūd, pazūdot cilvēku plūsmai, vot kā, nu KĀ?, sakiet man. Pēc RS loģikas te vispār nevienam nav ne vismazākā priekšstata par pasažieru kustību, uz dullo viss, zin', notiek, atšķirībā no.
Par to, ka mani šitajā jautājumā satrauc viena cita lieta. Manā universā pensis drīkst braukt kur, kad un kā vien vēlas, jo viņš ir tāds pat RS klients, kā visi pārējie, ar to vien starpību, ka viņa braucienus apmaksā RD.
BET (svarīga pauze!)
Redz, Rīgas transportā ir tāda prātam netverama huiņa, vei, tu esi nopircis mēneša (dienas, pohuj) taloniņu, tu esi apmaksājis savu braucienu no datuma X līdz datumam Y, šī infa glabājas biļetē. Vai ar to pietiek? Vajadzētu, taču nē, pat ar savu mēneša talonu tev ir jāspraucas caur līdzbiedru ķermeņu masu, lai katru reizi viņu nopīkstinātu, citādi Bezbiļetnieks un Viltvārdis.
Kakova hujakur loģika? — mēs neizpratnē jautājam, un RS mums atbild: loģika ir tajā, lai mēs varētu sekot līdzi pasažieru plūsmai, mol, paši mēs to nedarīsim, tas notiks uz jūsu, mīlulīši, ērtību rēķina.Nu labi, un tad ko klientam vajadzētu sagaidīt? Taču jau, ka RS šo informāciju izmantos, lai noskaidrotu, kuri maršruti ir pārāk noslogoti un pamainītu grafiku, laistu lielākus transporta līdzekļus, whatevz, vobšem klients sagaidītu, ka šī ar viņa sviedriem (burtiski) ievāktā informācija tiek izmantota viņa ērtībām.
A ko mēs redzam? Ne jau reizi mēnesī tie penši aizštopē visu tramvaju, viņi taču savās apgaitās dodas ik dienu, un kas mainās? Da vot reku no tava ieraksta arī varam gūt atbildi uz šo retorisko jautājumu.
Un tad atliek neizpratnē raustīt plecus, kā tas nākas, ka savā mītnesvietā es kartīti no kabatas izvelku vienreiz mēnesī, lai iebāztu uztankošanas aparātā un ierakstītu viņā tikko internetā nopirkto kārtējo mēneša kuponu, un pārējā laikā aizmirstu par viņas eksistenci, bet tajā pat laikā maršruti tiek kaut kā koriģēti, tramvaju izmēri pielāgoti plūsmai, rītos un vakaros maršrutā parādās pavisam nepazīstami numuri, kas izpilda vienkāršu savienojošo "mikrorajons - metro" funkciju un atkal pazūd, pazūdot cilvēku plūsmai, vot kā, nu KĀ?, sakiet man. Pēc RS loģikas te vispār nevienam nav ne vismazākā priekšstata par pasažieru kustību, uz dullo viss, zin', notiek, atšķirībā no.