unpy's journal

> jaunākie ieraksti
> kalendārs
> draugi
> par sevi
> 20 vecākus

Thursday, February 19th, 2015
20:21 - Vēstures un ne tikai vērotāja piezīmes.
Šodien [info]hedera iepublicēja visos veidos vērtīgu ierakstu "Par arheoloģiju un mantračiem". [info]hedera ir arheologs un, protams, zin, par ko raksta. Atšķirībā no manis, kurš nav speciālists nekur(nu, labi, nebūšu pārpieticīgs, savulaik biju tiešām labs elektroiekrāvēja vadītājs) un vēsturē, iespējams, pat mazāk, nekā kaut kur citur. Taču man arvien šķiet, ka tai arheoloģijai, ko iespējams izveikt Latvijas apstākļos, ir visnotaļ neliela nozīme kaut kādā vispārējā vietējās teritorijas vēstures izpratnē. Nedaudz parunājām par to, [info]hedera tā nešķiet gan, kas ir tikai loģiski. Viņa veras no zinātniskā viedokļa, kamēr es no elektroiekrāvēja vadītāja viedokļa, proti, kāds tad ir tas vietējās arheoloģijas pienesums vēsturē. Manā izpratnē, ja tā nedaudz distancējas, tad, jā, kaut kādus bijušos procesus ir vērtīgi analizēt, lai uz to bāzes varētu zīmēt līknes par cilvēces un ne tikai attīstību, uz šādas bāzes būvētu kaut kādas prognozes un vēl visu ko. Gūt zinības, kā iegūt dzelzi pēc atomkara, galu galā. Proti, arheoloģijas nozīmi "vienkārši interesanti" neizskatu, vienkārši interesantas ir bārdainās dāmas, Vonnegūta romāni un pieci desmiti muļķīgu nokrāsu, tam visam zemi rakt nevajag.

Bet. Arheoloģija nesniedz nekādus priekšstatus par procesiem(pat tad, ja tiek atrasti kādi nebūt tīstokļi, ja kas), sniedz tikai faktus un, uzdrošināšos piezīmēt, visai mazsvarīgus faktus. Jau kurā tur gadsimtā šeit ganījušies kaut kādi cilvēki, jo atrasts apstrādāts kauls, par kura vecumu, starp citu, var būt pamatoti strīdi? Un kas no tā? Ir atrasta Āraišu ezerpils, kas liecina par to, ka jau 10.gs. cilvēki prata būvēt ēkas no koka? Ai, kāds pārsteigums. Viņiem bija koka un māla bļodas? Ak, vai, tiešām ne plastmasas? Ir atrasti simtiem apbedījumu, kuri izveikti tūkstots gadu laikā, jauki. Liecina par ko? Par to, ka apbedīja tikai tos, no kuriem baidījās, jo pārējos veda ragutiņās uz mežu, lai vilki viņus apēd, vēl ko citu? Tā pati Āraišu ezerpils, ko mēs zinām par tās iemītniekiem? Kas tie iemītnieki bija, kālab, kādi bija tur valdošie tikumi un loma tuvējā apkārtnē? Nezinām par to pilnīgi neko. Manā izpratnē, ne arheologu. Kuri, visu cieņu, allaž ir apveltīti ar sevišķi spilgtu iztēli un nopietnu pieņēmumu bāzi, kas radusies citu, tikpat apdāvinātu arheologu galvās.

Ar šo visu gribēju teikt tikai to, ka, jā, no tīrās arheoloģijas zinātnes viedokļa būtu labāk, ja visādi olšķindņi(tulkojums no krievu vārda мудозвон) nerakātos, kur pagadās, taču nekāds liels ļaunums no tā arī neradīsies.

(47 comments | ir ko piebilst)

16:33 - Noderīgo saišu vērotāja piezīmes.
Jau kaut kad še biju licis saiti, ar kuras palīdzību var izsekot jūsu paša vai, ja būsim precīzi, jūsu ierīču kustībai laikā un telpā. Resurss adme.ru apkopojis vairākas saites, kurās var apskatīties, kas par jums zināms lielajiem brāļiem. Nekā daudz par mani gūglei zināms nav, taču ar zināmu interesi papētīju savu profilu, nu, to, pēc kura gūgle izdomā, ar kādām reklāmām uzmākties un ar kādām labāk ne.

Sadaļā "Reklāmas Google tīklā" ierakstīts, ka manas intereses nav zināmas, kas ir pilnīga taisnība, jo pats neko nezinu par savām interesēm, taču līdzvērtīgā sadaļa "Google reklāmas tīmeklī" tomēr, manuprāt, nerada gluži pareizu prekšstatu, jo kā intereses uzrādītas "Aktivitātes brīvā dabā un vēl 33", kas ir pilnīgas muļķības, tiešām ar izbrīnu starp tām "vēl 33" atradu "apdrošināšana", "kosmētika", "iOS lietotnes", "Valentīna diena" un "Lomu spēles", lai gan, protams, iespējams, ka Google zin par mani kaut ko tādu, ko nezinu pats.

Šis un vēl kaut kas adme.ru sarakstā.

(10 comments | ir ko piebilst)

Tuesday, February 17th, 2015
16:45 - Cilvēki, ko es teju vai ienīstu.
Saraksts tiks papildināts.

1.[info]rasbainieks. Jo. Ar zināmu regularitāti man grauj pašapziņu, rakstot "kristaps bij krietni iesprindzis un sagādājis okru, kuru latvijā tā ikdienā dabūt nevar, un pagatavojis proper gambo". Skaidrs, ka man jūk visas šitās okras ar okeru, par gambo pat nerunājot, pēc katra trešā [info]rasbainieks ieraksta man nākas histēriski gūglēt, lai saprastu, ka esmu sagūglējis ko tādu, pēc kā jāpārkrustās atkal.

2.[info]sirdna. Jo. Šis daudz par mani vecākais sakārnis mēdz izlikties par mani asprātīgāks un kaut kādi cilvēki uz šo arī pavelkas. Naivie lūzeri pamatā, protams.

3.[info]kautskis. Jo. Labi pārzin jomas, kurās necik neorientējos un meitenēm patīk.

(33 comments | ir ko piebilst)

15:44 - Finanšu lietas.
Mēģinot izklaidei kaut nedaudz saprast globālo finanšu sistēmu, nu, piemēram, kāds segums un fiška ir spekulācijai ar dažādiem derivatīviem(melotu, ja teiktu, ka ļoti sapratu, patiešām ceru, ka kāddien [info]kautskis par šo uzrakstīs), nonācu pie secinājuma, ka, jo vairāk iedziļinos, jo mazāk saprotu, kas arī ir tikai normāli. Taču saistībā ar šo visu radās pusotrs jautājums:
1. Mantinieki manto arī visus mantojuma atstājēja parādus?
1,5. Ja mantinieks atsakās no mantojuma, viņš arī var uzspļaut visiem sava ellīgi tuvā radinieka parādiem?

(29 comments | ir ko piebilst)

Friday, February 13th, 2015
08:24 - Aprinķa priekšniekiem, lai būtu par ko spriest pie alus kausa.
Minskas vienošanās pilns teksts.

Salīdzinājumam - iepriekšējāspirmās, septembra vienošanās pilns teksts un uz tās pamata pieņemtā memoranduma teksts.

Tiešām rekomendēju salīdzināt, lai varētu spriest par to, cik milzīgs progress noticis.

(3 comments | ir ko piebilst)

Wednesday, February 11th, 2015
13:13 - Nošķirsim deģenerātus no pelavām!
Inspirējoties no šī:

Poll #20319 Futboli
Open to: All, results viewable to: All

Esi futbola līdzjutējs?

View Answers


16 (19.0%)

Nē, bet jūtu līdz un orientējos biljardos, daiļslidošanās vai citos sportos
7 (8.3%)

Nē, bet jūtu līdz un orientējos dziedošo ģimeņu, ekstrasensu vai citās īpatnējās sacīkstēs
4 (4.8%)

Nē, bet jūtu līdz un orientējos hameleonu rotaļu ugunsgrēkos, šekspīros vai tamlīdzīgās kaislībās
0 (0.0%)

Nē, bet jūtu līdz kādai no pusēm ateistu un ticīgo diskusijās
4 (4.8%)

Nē, bet jūtu līdz līdzjutējiem
8 (9.5%)

Nē, jūtu līdz tikai savām personīgajām diskusijām ar Grigoriju Pereļmanu un līdzīgiem kungiem
1 (1.2%)

Nē, jūtu līdz tikai noklīdušajiem suņiem, kaķiem un palestīniešiem
9 (10.7%)

Nē, nejūtu līdz nekam un nevienam
32 (38.1%)

Sūdzības, ierosinājumus, papildinājumus un iebildumus izteikšu komentāros
3 (3.6%)

(6 comments | ir ko piebilst)

Tuesday, February 10th, 2015
14:52 - Ehhh. Hannas.
Pamanīju, ka jaunuves no soctīklu tumšākajiem nostūriem sajūsmā spiedz par kaut kādu joku. Ieinteresējos, izlasīju. Saskumu. Neko jau daudz no līdzbiedrēm negaidu, taču, ja jau maina stāsta varoņu dzimumus, vajadzētu to kaut kā vismaz pavisam nedaudz izsmalcinātāk paveikt.

(16 comments | ir ko piebilst)

Monday, February 9th, 2015
09:42 - Nedaudz par pornogrāfiju.
Pa acu galam vairākos tīklos manīju pārspriedumus par pornogrāfiju, kā jau parasti, ecējas tie, kuriem šķiet, ka pornoindustrija ir sātana izgudrojums, ar tiem, kuriem šķiet, ka pornogrāfija ir demokrātijas un liberālo vērtību stūrakmens. Ja apkopo, tad tie, kuri lieto pornogrāfiju, ir degradēti izvirtuļi, kuriem dziļi nospļauties par kādām vispārcilvēciskajām vērtībām, bet tie, kuri neskatās, ir izvirtuļi dubultā ar dubultu morāli, jo gan jau, ka tāpat skatās un piedevām vēl ar kaut kādām ļoti maniakālām novirzēm, jo liedzas kaut kādu aizdomīgu iemeslu pēc.

Pašam, kā allaž, nav strikta viedokļa, nekādu pārļaunumu īsti nesaskatu, pats gan neskatos, bet tikai tamdēļ, ka tās pāris reizes, ko esmu skatījies, neesmu juties aizkustināts, neievilka. Garlaicīgi un pietrūkst kaut kādas estētiskās šķautnes. Iespējams, ka vērtējums ir aplams un izvēles aplamas, varbūt esmu skatījies kaut ko pavisam nekvalitatīvu, kamēr ir pieejams arī kaut kas pat ļoti baudāms.

Tātad, ko jūs man ieteiktu noskatīties?

(38 comments | ir ko piebilst)

Friday, February 6th, 2015
10:26 - Kamēr/tikmēr.
Kamēr mazie puikas [info]po, [info]up un [info]auksts_entelekt šķindina kaut kādus dīvainus kausus ar nezināmas izcelsmes dziru tajos, sēžot sarkanos dermantīna dīvānos, tikmēr Pāru Bībeles Čempionāta komandas sapulcē...

(76 comments | ir ko piebilst)

Wednesday, February 4th, 2015
12:30 - Internetu vērotāja piezīmes.
Vieni no...hmmm...dīvainākajiem cilvēkiem ir tie, kuri sacer darba sludinājumus. Tik tiešām ticu, ka tie ir parasti, normāli cilvēki, liela daļa, iespējams, ir pat kādam rads, draugs vai paziņa. Varbūt pat ne normāli, bet lieliski - gudri, skaisti un labdabīgi. Teicami bērnu vecāki un labi bērni saviem vecākiem. Taču darba sludinājumos, acīmredzot, ir kaut kāds melnās maģijas spēks iekšā, kas jebkuru, kurš ķeras šāda sludinājuma sacerēšanai klāt, padara par pilnīgu idiotu ar uzkrītošām kretīna iezīmēm.

Pirms publicēt šo ierakstu, padomāju, ka varbūt tomēr pārspīlēju. Iegāju cv.lv un izlasīju uz labu laimi atlasītus trīs darba piedāvājumus. Nepārspīlēju gan.

(52 comments | ir ko piebilst)

Tuesday, February 3rd, 2015
14:04 - Pašdiagnosticētāja piezīmes.
Spriežot pēc tā, ka nekādā veidā vairs nemācos no pieredzes un nerodas kaut kādi nosacījuma refleksi, demence jau klauvē pie visām smadzeņu daivām. Ļauni ņirdzot un ar izteiksmi. To konstatēju šodien, kad jau nez kuro tūkstošo reizi pēdējo gadu laikā mobilo aplikāciju nepārtrauktās atjaunināšanas aparātā meklēju personas tālruņa numuru, truli ekrānā bakstīdams vārdu "Jānis". Mhm. Nezkālab ir pārliecība, ka arī nākamreiz darīšu tieši tāpat, pie nosacījuma, ka, atvēzējot bakstīšanai sagatavoto pirkstu, vispār atcerēšos, ko esmu gribējis darīt.

(8 comments | ir ko piebilst)

Monday, February 2nd, 2015
09:25 - ***
Un tomēr viskomfortablāk jūtos pats savā galvā. Ar nepacietību gaidu brīdi, kad iemanīšos tur ieslēgties un nekad vairs nenākt ārā.

(5 comments | ir ko piebilst)

Friday, January 30th, 2015
16:45 - Īsi par kristīgajiem abortiem.
Kristietība ir kas viennozīmīgi labs? Nē. Apkarojot kristietību, visiem paliks labāk? Nē.
Aborti ir kas viennozīmīgi labs? Nē. Apkarojot abortus, visiem paliks labāk? Nē.

Apkarojot apkarotājus gan varētu visiem palikt labāk.

Labi, tik īsi man nesanāks, bet, manuprāt, abortu apkarotāji vispār ir sabiedrībai bīstami cilvēki ar neapturamu vēlmi regulēt citu cilvēku privātās dzīves, pat vēl vairāk - dzemdes, uz ko itin nevienam nedrīkstētu būt nekādas tiesības. Ja šie cilvēki uzskata, ka šādas tiesības viņiem ir, viņi uzskata, ka citi cilvēki ir kaut kāds viņu īpašums. Nezinu, kur šāda pārliecība varētu būt balstīta, bet garīgajā veselībā nav pilnīgi noteikti. Katrs aborts, sasodīts, jau ir maza pašnāvība, neveic šos tālab, ka viss ir ļoti labi, ja to kāds nesaprot, tad lai iet ārstēt savu garīgo tizlumu tā vietā, lai ar šo uzplītos citiem.

(15 comments | ir ko piebilst)

Wednesday, January 28th, 2015
17:30 - Par sižetiem.
Ja kāddien ienāks prātā uzrakstīt kādu stāstu, neiespringšu uz sižeta gudrošanu, vienkārši ņemšu lokālo kriminālziņu virsrakstus un savirknēšu pareizajā secībā. Piemēram:

Daugavpilī sirmgalvis uz ezera salauž kāju
Vīrietim darba vietā uzkrīt konteiners
Vīrieti sakož aizšauta mežacūka
Krītot no mājas jumta, gūst smagas traumas
Gaidot ierodamies policiju, zaglis apsardzes telpā malko nule kā nozagto īru viskiju

un tā tālāk.

(10 comments | ir ko piebilst)

Tuesday, January 27th, 2015
15:58 - Tiešām īpatnēji,
bet fakts - ieraugu delfi.lv virsrakstu, kurš sola kādu jauku dumību tālākajā rakstā, piemēram, 28 gramos čipsu ir 170 miligrami nātrija, kas savukārt veido 40 procentus sāls masas un ir tās neveselīgākā daļa, teic eksperti, izlasi, papriecājies un secini, ka atkal. Atkal lielākās dumības tiek publicētas sadaļā "Viņa". Var jau cīnīties par visa veda līdztiesību, taču, ja vadošie mēdiji no visa pleca uztur domu, ka "viņas" ir lētticīgas muļķes, nekādas līdztiesības še nebūs.

(23 comments | ir ko piebilst)

Saturday, January 24th, 2015
14:44 - Uz visu ļoti īso mūžu.
Uzreiz esmu spiests teikt, ka šo portālu(vārds "vortāls" tā arī nav iegājies, cik esmu manījis) pats nesameklēju, man šo ierādīja, lai uzprasītu viedokli par drošajiem paņēmieniem. Viedoklim par šo, manuprāt, esmu par vecu, tālab pirkstus še lieki nedzesēšu, ej nu sazin, var jau būt, ka kādu 20 gadu vecumā piekrītoši ņurdētu un mātu ar galvu, ka jā, šī ir precīza un pareiza laimīgas kopdzīves formula.

Taču gribēju par ko citu. Ir uzkrītoša netaisnība, kaut kā nepatrāpās man satura ziņā līdzīgi portāli vīriešu dzimuma pārstāvjiem, nav skaidrs, kamdēļ, jo atšķirības taču starp dzimumiem, izņemot to sasodīto krāniņu, nav nekādas. Pie tam, tādu vietni uztaisīt nav nekā sarežģīta, arī nav jāiespringst nekādā veidā. Varētu ņemt šo pašu, tikai reversā. Nu, piemēram:

1.Tajā brīdī, kad viņa brauc pie stūres atpogājiet viņai bikses un rīkojieties…
2.Masējiet viņas vulvu, kad viņa skatās seriālus vai TV šovus.
3.Iesāciet viņas rītu ar orālo seksu.
4.Staigājiet pa māju atkailināts.
5.Masējot savu sievieti, sāciet masēt viņas vulvu.
6.Biežāk velciet garās trennūzenes.
7.Velciet gultā jaunās botas.
8.Visu laiku jautājiet par viņas darbu, izrādiet interesi.
9.Seksa laikā, iebāziet mazo pirkstiņu viņas anālajā atverē

Un tā tālāk.

(20 comments | ir ko piebilst)

13:18 - Laiks meža gurķim.
No Bībeles var smelties daudz lielisku tēlainu salīdzinājumu. Piemēram, 1. Ķēniņu grāmata 7:24 "Gar šīs jūras apakšējo malu atradās meža gurķiem līdzīgi veidojumi, pa desmit uz vienu olekti. Tie aptvēra jūru visapkārt divi rindām un bija izlieti vienā lējumā."

Ir pietiekoši daudzas lietas, kuras turpmāk varēšu saukt par meža gurķim līdzīgu veidojumu, manuprāt, jauka metafora. Piemēram, ja tiešām negribās nevienu aizvainot brīdī, kad šis neviens saka "nu, kā tad patika mana filma(glezna, dzejolis)", vienmēr var nedaudz izvairīgi pateikt "Tā neko, meža gurķim līdzīgs veidojums".

Vēl Bībele ir teicama iespēja pārbaudīt kā, piemēram, mākslu akadēmiju studenti spēj attēlot kādus diezgan sīki aprakstītus notikumus, piemēram, Ecehiela grāmatas 1. nodaļu:

4 Es redzēju - piepeši nāca stipra vētra no ziemeļiem, pacēlās liels mākonis ar uguni, tam bija spožums visapkārt un pašā vidū spulgoja kaut kas kā spilgti mirdzošs metāls.
5 Tam vidū bija redzami četri dzīviem radījumiem līdzīgi veidojumi: tie bija cilvēkiem līdzīgi tēli.
6 Bet ikvienam no tiem bija četras sejas un četri spārni.
7 Viņu kājas bija taisnas, un viņu kāju pēdas bija kā teļa nagi un laistījās kā nogludināts varš.
8 Zem viņu spārniem bija cilvēka rokas uz visām četrām pusēm. Visiem četriem bija katram sava seja un savi spārni.
9 Visi viena tēla spārni bija salikti kopā cits pie cita. Iedami tēli negrieza seju atpakaļ, bet katrs gāja taisni uz priekšu.
10 Viņu seja bija šāda: priekšpusē tiem bija cilvēka seja, labajā pusē lauvas seja visiem četriem, kreisajā pusē vērša seja visiem četriem un iekšpusē ērgļa seja visiem četriem.
11 Viņu sejas bija vērstas un spārni bija izplesti uz augšu, katram tēlam divi, kas saskārās ar blakustēlu spārniem, un divi apsedza katram viņa ķermeni.
12 Tie ikviens gāja taisni uz priekšu, tie gāja neatskatīdamies, kurp gars tos dzina.
13 Šo dzīvo tēlu izskats bija kā kvēlojošas ogles, kā lāpu spožums: to uguns spulgoja dzīvo tēlu starpā. Ugunij bija spilgts spožums, no uguns izšāvās zibeņi.
14 Dzīvie tēli šaudījās šurpu turpu un izskatījās kā zibeņi.
15 Tuvāk aplūkojot dzīvos tēlus, es redzēju četrus riteņus zemē, pa vienam katra tēla priekšā.
16 Un riteņu izskats un veidojums bija kā no hrizolīta, un visi četri bija vienādi, un tie bija tā veidoti, it kā ritenis ietilptu ritenī.
17 Tie gāja uz visām četrām pusēm, sāņus nepagriezdamies.
18 Riteņu loki, ārkārtīgi augsti, lieli un briesmīgi, bija acu pilni visiem četriem visapkārt,
19 un, kad dzīvie radījumi iekustējās, tad ritēja tiem līdzi arī riteņi, un, kad tie no zemes pacēlās, tad pacēlās tiem līdzi arī riteņi;
20 tie gāja, kurp gars tos dzina, un riteņi pacēlās un gāja tiem līdzi, jo dzīvo radījumu gars mājoja arī riteņos.
21 Kad tie gāja, gāja arī riteņi, kad tie stāvēja, tad stāvēja arī riteņi; kad tie pacēlās no zemes, tad pacēlās līdzi arī riteņi, jo dzīvo radījumu gars mājoja riteņos.
22 Pār dzīvo radījumu galvām bija it kā debess izplatījums, kā brīnišķīgi mirdzošs kalna kristāls; tas bija augstu izplests pār viņu galvām.
23 Zem debess izplatījuma viņu spārni bija līmeniski taisni izplesti viens pret otru, katram divi; ar pārējiem diviem tie apsedza katrs savu ķermeni.

(3 comments | ir ko piebilst)

Friday, January 23rd, 2015
13:21 - Intereses objekts.
Pēdējās dienās daudz par viņu domāju. Kā viņam klājas? Kā viņš dzīvo? Par ko domā, vai viņam ir ko ēst? Kur vispār palicis, vai maz dzīvs? Domāju, bet neuzdrošinājos uzsākt kādas aktīvas darbības, lai uzzinātu atbildes uz šiem jautājumiem. Iespējams, lai nesagrautu kādu savu romantisko priekšstatu vai ko tādu.

Pārdomu nomocīts, šodien metos apmierināt šo kaislei līdzīgo neveselīgo ziņkāri un mana pasaule sāka brukt. Stāsts ir par 3. Mozus grāmatas 11. nodaļas(viena no vērtīgākajām nodaļām visā Bībelē, strikti iesaku arī tiem, kuriem Bībele nešķiet interesanta) 5. punktā pieminēto klinšu āpsi -"un klinšu āpsi, tas gan barību atgremo, bet arī tam nav šķeltu nagu; tas lai ir jums nešķīsts", klinšu āpsis ir pārdzīvojis arī 2012. gada tulkojumu, atšķirībā no badadzeguzes, kuru tulkotāji tikai sev vien saprotamu iemeslu pēc nosaukuši otrajā valīdajā šī putna nosaukumā, par pupuķi.

Atgriežoties pie tēmas, pieļauju, ka lielai daļai cilvēku tomēr ir kaut kāds priekšstats par āpšiem. Un par klintīm. Man ar parasto āpsi ir daudz līdzīga, esmu īgns naktsdzīvnieks, kurš labprāt piekopj diezgan vientuļu un hermētisku dzīvesveidu, man nav šķeltu nagu un daudz ko atgremoju, taču klinšu āpsis vispār varētu būt kas tāds, pēc kā tiekties, tāds Nīčes apraksta cienīgs Virsāpsis. Sēž tāds āpsis klintīs, atgremo savā nodabā, skatās zvaigznēs. Neviens viņu nav redzējis, neviens, ja nebūtu Bībeles, par viņu nebūtu dzirdējis, taču arī Bībelē šis ir iedabūjis statusu "nešķīsts", lai viņu liek mierā. Drošs paliek nedrošs.

Sāku meklēt klinšu āpsi, vismaz kādu viņa attēlu, lai būtu ko izkārt virs gultas, taču, gluži kā Eko romānu varoņiem, meklējumi visu laiku noved kaut kur galīgi ne tur. Klinšu āpsis ir labi pacenties, lai noslēptu savas pēdas.

Nevar būt, ka tāds esmu viens, šeit tomēr dīvaiņu ar noslēgtu dzīvesveidu netrūkst, arī biologu nav mazums, sūtu jums palīgā saucienu - pārtrauciet manas mokas, pārādiet man klinšu āpša bildi!

UPD. Paldies [info]kihelkonna, attēls ir dabūts! )

(26 comments | ir ko piebilst)

Thursday, January 22nd, 2015
12:16 - Kundzītēm par pašsaprotamo.
Palasīju vakar kašķi, kuru diemžēl palaidu garām, tajā skaitā to, kādi vīrieši ir nelāgi un dīki radījumi, mani ļoti izbrīnīja, ka pasaules uzbūvē vēl arvien neko nesaprot arī it kā diezgan daudzpieredzējušas pojenes. Tad nu lūk, skaidroju par vairumu vīriešu:

1.Vīrieši gatavo ēst tad, kad ir izsalkuši. Sev un citiem. Viss. Vienīgie izņēmumi, kas nāk prātā - pavisam mazi, pēc piena skaļi brēcoši bērni un kādas īpašas viesības(romantiskās vakariņas, piemēram). Ir vīrieši, kas gatavo daudzos citos gadījumos, tie ir tie, kuri to dara darba pienākumu pēc vai tālab, ka tas viņiem patiešām ir hobijs.

2.Tas attiecas arī uz daudzām citām lietām - kopj māju tad, kad viņiem šķiet, ka ir pārāk nekārtīgs, mazgā zeķes tad, kad viņiem šīs šķiet pārāk netīras, iznes miskastes, kad tās šiem šķiet pārāk pilnas utt.

3.Tukšs leduskapis un nav ko ēst ir tad un tikai tad, kad tiešām nav ko ēst un nav pilnīgi nekā, no kā ēst pagatavot. Visi citie tukšie skapji, tajā skaitā tukšie drēbju skapji, pazīstami kā "nav ko vilkt mugurā" ir baisa šizofrēnijas forma, ar kuru nākas sadzīvot, bet ne jau nu pieņemt.

4.Vīrieši parasti nepiebāž savu galvu ar nelietderīgu informāciju, tādu, kā ledusskapja aktuālais saturs, aktuālās vistu gaļu cenas piecos veikalos un tā tālāk. Šitās nemitīgi apdeitojamās tabulas turēt galvā var tikai bezjūtīgas skaitļojamās mašīnas. Ja kaut kā nav, to var konstatēt pēc fakta tad, kad šo kaut ko ir savajadzējies, kaut kur pierakstīt un nopirkt. Nopirkt zobupastu, jo esošā nākamnedēļ beigsies? Piedodiet, bet tas ir murgs, līdz nākamnedēļai var arī nenodzīvot.

5.Bieži pieminētais - domas lasīt vīrieši nemāk, pat tad un jo īpaši tad, ja tās jānolasa padsmitgadīgām mačkām no acīm, kuras ir gatavas kniebties, pīpēt un dzert, bet uzvārīt sev rīsus nē. Nav nekādu problēmu tādai vai citādai pagatavot ēst vai izdabāt citai iegribai, bet tiešā tekstā tad tas arī ir jāpalūdz(var nelūgt, var prasīt vai vēl kā savādāk, formas var būt dažādas, galvenais, lai saturs būtu saprotams).

(54 comments | ir ko piebilst)

Wednesday, January 21st, 2015
16:15 - Ecehiēls un kredīti.
Ecihiēla 18:13 - kas naudu aizdod un plēš augļus, - vai tad tāds cilvēks lai dzīvotu? Nē, tam nebūs dzīvot. Tādēļ ka viņš darījis visas šīs negantības, tam jāmirst, viņa asinis lai nāk pār viņu.

Žēl, ka nav ne mazāko iespēju uzzināt, pēc kādiem tieši ekonomiskiem satricinājumiem un krīzēm šī tēze kļuva aktuāla, taču tāpat kredītņēmēju asociācija šo varētu citēt laiku pa laikam, katru reizi, kad tiek atlikta "nolikto atslēgu" principa ieviešana un kas tāds. Vēl jau var izvērsties ar:

2. Mozus grāmata 22:24 "Ja tu aizdod naudu kādam, kas ir no Manas tautas un kas pie tevis ir nabags, tad nekļūsti kā kāds rāvējs un neņem no tā sev augļus." (Te gan vecais stāsts par to, ka vienmēr var pieņemt, ka kedītņēmēji nav Tā tauta)

3. Mozus grāmata 25:
35 Bet, ja tavs brālis panīkst un viņa roka gurst un zemē noslīd tev līdzās, tad satver to stingri ar savu roku un, lai tas būtu vai svešinieks, vai piedzīvotājs, palīdzi viņam, ka viņš var dzīvot pie tevis.
36 Un neņem no viņa augļus, nedz pagaidas, bet bīsties sava Dieva, un lai tavs brālis dzīvo pie tevis.
37 Neaizdod viņam savu naudu pret augļiem un neaizdod viņam barību pret pagaidām./pagaidas 2012. gada variantā nosauktas par "pieauguma maksu", ja jums no tā vieglāk/
(Atkal jau jautājums par to, kurš kuram brālis)

Un ar neviennozīmīgo uzsaukumu iz Lūkasa evanģēlija 6:35 "Bet mīliet savus ienaidniekus un darait labu un aizdodiet, atmaksu negaidīdami, un tad jūsu alga būs liela un jūs būsit Visuaugstākā bērni; jo Viņš ir laipnīgs pret nepateicīgajiem un ļaunajiem."

(1 comment | ir ko piebilst)


> 20 vecākus
> uz augšu
Sviesta Ciba