Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
par atbildību 
25.-Jan-2011 09:50 am

Vizītē Latvijā ieradās ASV īpašais sūtnis holokausta jautājumos Deividsons, lai apspriestu holokausta laikā atsavinātā ebreju kopienas un bezmantinieku īpašuma atdošanu. (..) Summa, kas tiek minēta ebreju kopienas īpašumu kompensēšanai, ir ap 30 miljoniem latu.

ASV sūtnis holokausta jautājumos tiksies ar Dombrovski un Saeimas Prezidija locekļiem

Var jau būt, ka es ko nesaprotu, taču kā neizglītotam lajam man aizdomas, ka kādus nodarījumus un zaudējumus reparāciju veidā kompensē notikušajā vainojamais vai tā tiesiskais mantinieks. Līdz šim nacistu režīma nodarītā kompensēšanu veikusi Vācija kā iepriekšējās varas tiesiskā mantiniece. Ja piepeši Latvija piekritīs, ka no dievzemītes kases tiek kompensēti nacistu režīma nodarījumi, ar to LR atzīs, ka ir uzņēmusies līdzatbildību, tb uzskata sevi par vismaz daļēju nacistu režīma nodarījumu tiesisko mantinieci. Un tad jau maisam gals vaļā: ja kompensē namīpašumus, tad moš lai pogā maku vaļā ari priekš pārējiem, kas nacistu okupācijas laikā cietuši Latvijas teritorijā? Precedents būs un būs grūti pamatot, kāpēc vo tikai zaudētos nekustamos īpašumus kompensēs, bet Rumbulā, Vecsaulē, Šķēdē u.c apšauto ģimenēm nodarīto redz nekompensēs.

Tb es jau nu mūsu "gudro galvu" vietā smuki apkopotu visas ļaundarības, nāktu pretī kā nu varētu un par to izbazūnētu pasaulē, bet tad savākto dokumentu paketi nosūtītu Vācijai - lai tiek paši galā ar savu mantojumu.
Comments 
25.-Jan-2011 10:11 am
Ai, tā tak tāda normāla ebreju civilizācijas kultūras iezīme - prasīt visu, ko vien iespējams, gan jau kaut ko arī finālā iedos. Viņi jau meklē lohus visā pasaulē. Pārbauda uz izturību. Un pareizi dara - neviens jau netraucē mums ar Tevi, piemēram, noorganizēt ietekmīgu organizāciju un arī pieprasīt visa veida kompensācijas par visu ko un pārbaudīt vietējās varas izturību, pieprasot galvaspilsētas bulvārus pārsaukt Jūrdžu Andryva vārdā.
25.-Jan-2011 11:02 am
saskaņā ar ko tā ir ebreju civilizācijas kultūras iezīme? tad jau vāciešu civilizācijas kultūras iezīme ir karot un taisīt diktatūras, ne?
25.-Jan-2011 11:19 am
jā, vāciešu civilizācijas kultūras iezīme ir ordnung un drang nacht osten, nu un ?
25.-Jan-2011 12:24 pm
Tas jau normāli. Es arī, ja vien varētu, ne mirkli nekavētus staigāt apkārt un iekasēt kompensācijas par to, ka mana kaimiņa vecvecvecvecvecvectētiņu 1793. gadā publiski pēruši, pie tam vēl likuši ik nedēļu 3 dienas klaušu darbos pavadīt un tā.

Te man šķiet interesantākais, ka mūsu glumiķi stūrī iespiesti. Neatdot ebrejiem to ko prasa nevar (tas tikpat neiespējami kā 90. gadu sākumā beļašu tirgonim pasūtīt dirst būdīgus večus treniņbiksēs, kas atnākuši pēc maksājuma). Bet ja atdos, tad starptautiski publiski atzīs, ka Latvija kā valsts (vai vismaz tās iedzīvotāji paaudžu paaudzēs) ir nacisma noziegumu līdzdalībniece (un nu mēkšķēšana, ka leģionāri ar varu mobilizēti, nebūs nekāds arguments) un gatava maksāt no nacisma cietušajiem.
25.-Jan-2011 12:38 pm
jāsaka gan, ka cerība mirst pēdējā, jo iepriekšējā pieprasīšanas raundā atšāvās (pagājšgad šķiet).
25.-Jan-2011 01:31 pm
Nu, mož kaut kā izmanīsies un neatdos, jo uz katru oficiālo ebreju pie mums valsts pārvaldē ir 3 neoficiālie, kuriem arī nekas nebūs pretim rokas pasildīt pie 30mio darījuma. Atdos, ja partijām būs labi - 10%ZZSam, 10%JLam, 10%SC un lieta darīta. Gan jau, ka sen būtu viss sakārtots, ja vien skopuļiem nebūtu žēl nieka 30%:))

Cita starpā, interesanti - uz kurieni jāsūta CV, lai pieteiktos par Speciālo ASV sūtni čangaļu jautājumos? Tepat uz vietējo vēstniecību vai uz Balto namu pa taisno?

25.-Jan-2011 03:01 pm
Domā, TB/LNNK uzmetīs pasākumā, apsolot ar drezīnu pavizināt pa LDzelzceļa saimniecību? ;)

Vispirms pāris čangaļus jāiedabūn Kongresā un Senātā, un tad jau Baltais nams pirms vēlēšanām pats sūtīs ziņu ar jautājumu, vai kāds nevēlas. :)
25.-Jan-2011 03:05 pm
Bez Tb/Lnnk un Pll balsīm tagad var brīvi iztikt, tālab jau, domāju, ka arī taisa mēģinājumu nr.2 :))
25.-Jan-2011 03:12 pm
Tiem gan neiet. No drezīnas nogrūda, te arīdzan neļaus pie silītes pieplakt. ;(
25.-Jan-2011 11:18 am
Lai prasa no Arāja komandas.
25.-Jan-2011 11:20 am
baidos, ka Arāja komanda nesaņēma īpašumus, par ko ir tāda asariņa.
25.-Jan-2011 12:25 pm
Vispār pat kompensāciju aizstāvji saka, ka tas no Lv puses iraid nevis juridisks pienākums, bet gan politisks/ētisks u.tml. jautājums. Man gan šķiet, ka tādu greznību var atļauties tikai biezie.
25.-Jan-2011 12:36 pm
Nez vai viņi būtu gatavi atzīt savu, kā jūdu nācijas, vainu par nkvd, kgb nagu maucējiem - jūdiem? http://www.jewwatch.com/jew-occupiedgovernments-USSR-Jewish-Bolshevism-Jewish%20Role.html
25.-Jan-2011 01:10 pm
Cik es sapratu, tad kompensācija ir nevis par nodarījumu kā tādu, bet gan par īpašumu, kas visa vēsturiskā haja beigās bija nonācis atjaunotās valsts īpašumā. Tāpēc zināms pamats šim bazāram tomēr varētu būt.
25.-Jan-2011 03:11 pm
Protams. Tak lielie vīreļi takš jau Teherānā, Jaltā un Potsdamā novienojās, ka ballītes rēķinus apmaksā tikai un vienīgi pasākumā vainīgie, tb Vācija. Tb aprēķina summu - 30 milj - un čeku sūta uz Berlīni. Nu kaut kā tā. Lai Bundesbankai par to galva sāp.

Aber ja kāds cits sāk maksāt kompensācijas par nacistu darbiem, tad sanāk, ka ar to atzīst, ka ir kāda nebūt tiesiskā pēctecība un līdzvainība. Vismaz man tā šķiet.
25.-Jan-2011 04:01 pm
Bet tomēr šķiet nedaudz nesimetriski, ka īpašumus, ko atņēma nacionalizācijas rezultātā, valsts atdod/kompensē, bet žīdnīdēšanas laikā atņemtos - nē.
Tad jau sanāk, ka pie Latvijas valsts okupācijas ir vainojama Latvijas valsts.
25.-Jan-2011 04:15 pm
Tā vis gluži nebūs. Jebkurš mantinieks, radinieks, organizācija varēja brīvi pieteikties uz okupācijas režīmu (abu) atņemtajiem īpašumiem. Attiecīgi, ļoti daudzi nekustamie īpašumi, kas pirms kara piederēja ebrejiem, arī tika denacionalizēti (šķiet, arī ebreju biedrība daudz ko dabūja, kaut tajā saprotamu iemeslu deļ no pirmskara ebrejiem maz biedru, taču to jānoprecizē - neesmu par tēmu interesējies). Savukārt kompensācijas par represijām attiecas uz valstīm, kas ir represiju veicēju tiesiskās mantinieces.

Pēdējā teikuma loģisko pamatojumu nesapratu.
25.-Jan-2011 04:46 pm
Par represiju kompensācijām, cik saprotu, tajā prasījumā nemaz nav runa. Tas jau būtu tāds nepieklājīgs absurds.
Taču, ja visiem abižotajiem gan no nacī, gan komī puses jau ir bijusi iespēja atprasīt ballītē atņemto cepuri un šalli no viesību nama īpašnieka, pie kura apstākļu dēļ minētie priekšmeti ir nonākuši īpašumā, tad jāsecina, ka ar šādām prasībām kungi ir nākuši nedaudz par vēlu, un mūsu runas vīriem vajadzēja bez liekām diskusijām pieklājīgi aizfutbolēt augsto ēbreju sūtni atpakaļ pie saviem investoriem.
Vispār īstas skaidrības ar šo pasākumu nav, jo provinces mēdīji neko vairāk par "ebreji grib naudu!" nesaka.
26.-Jan-2011 10:01 am
Mam domāt, ka viss ir vienkārši - "grib naudu". Nekā nosodāma. Es arī gribu. Un tikai priecātos, ja mūsu bāleliņi nevis visu tvaiku izlaistu vācot parakstus pret pieminekli Puškinam vai etnisko minoritāšu skolu likvidēšanu, bet ik gadu polkas solī ierastos Berlīnē, mīlīgi lūdzot kompensēt kaut ko. Bet ja ziņās figurē vārds "kompensēt", tad tas mani dara uzmanīgu, jo kompensēt var tikai vainīgais, nevis labticīgais ieguvējs. Nu kaut kā tā. Paskatīsimies, kā musējie izlocīsies no šīs visnotaļ kutelīgās situācijas.
25.-Jan-2011 03:23 pm
a latviešiem visu denacionalizēja. pat neskatoties, vai savā laikā ir bankai viss izmaksāts vai nē, neskatoties, vai labāk izdomāt veidu, kā d.namos dzīvojošos ļaudis nenovest bomzībā, nevis atdot austrālijas 3 paaudzes radiem, kuriem po* par to visu. bet latvietis ir latvietis, sava nacionālā kante nekad nav problēma
25.-Jan-2011 04:09 pm
visiem atdeva, kam bija atdot. un neba maz ēbreju tika pie namīpašumiem pierādot baltās ķēves trešā augumā radniecību.

tas, ka jautājums, ko darīt ar īpašumiem, kuri uz 1940. gada 16. jūniju bija ar apgrūtinājumu, vispār netika pacelts (vai vismaz es to, kā cilvēks, kura senčiem nekas daudz nepiederēja, netiku pamanījis) ir cits jautājums, bet šis jautājums attiecās uz visiem īpašumiem, neatkarīgi no īpašnieka tautības.
25.-Jan-2011 10:14 pm
Tieši tā!!! :) Piekrītu Tev par 100 punktiem!
P.S. No kurienes pēkšņi tie ebreji LV uzradās? Jeb esmu viņu aktivitātes vislaik palaidusi garām un tikai tagad, kad šamējie nāk klajā ar tādām prasībām + rod dzirdīgas ausis savām vēlmēm, jamie kļuvuši pamanāmāki..
This page was loaded Nov 19. 2024, 6:34 am GMT.