Columbia Pictures не представляет [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Apr. 21st, 2014|10:54 am]
tā droši vien ir kaut kāda nabagu slimība (ekonomisti-antropologi-psihologi-biheivioristi noteikti prastu izvērst saturīgāk), bet, brauzējot visādas interneta humpalas a ļa ss.lv, ebay u.tml., nākas secināt, ka, jo nabadzīgāka valsts, jo dārgāk prasa par saviem krāmiem (droši vien laika un zināšanu ietilpīgi pakalpojumi ir bezmaksas - tā arī tāda "sakarība"). Latviešu lapās ebajā vispār nav jēgas iet iekšā, totāla ārzemnieku kāšana ar 20 Eur par 1 metāla piespraudīti vai no konverta noplēstu, apzīmogotu marku. To pašu var redzēt arī bolīviešu, peruāņu u.tml. tirgotāju lapās - apnēsāti džemperīši, nomītas tupeles, bet cenas gluži kā parīzes kuķūrs.
Reizi pa reizei, kad labs noskaņojums, es aizrakstu cilvēkiem un paskaidroju, kāpēc viņu cenas ir neadekvātas, bet dažas lietas ir tik radikāls sviests, ka pat man elpa aizraujas. Piemēram, iečekojiet:

http://www.ss.lv/msg/lv/home-stuff/canvas-antiques/antiques/tableware/bicmbl.html

http://www.ss.lv/msg/lv/home-stuff/canvas-antiques/antiques/tableware/obkib.html

atrunāšu, ka galīgus kkādus turcijas atvaļinājuma laikā širpotrebā pirktus krāmus, kas tiek tirgoti kā orientāli antikvariāti, nemaz necilāju (par garā vājajiem nav cienīgi smieties), bet šīs divas lietas, piemēram, nav sliktas. Rīgas Porcelāna fabrikas 70/80 gadu kafijas servīze pilnā komplektācijā un Lomonosova porcelāna fabrikā ražotais liķiera trauku komplekts, kas ir līdzīgs Rīgas ražojumam, bet vēlams nejaukt. Abi ir normāli produkti, nekas izcils, bet ar perspektīvām nākotnē. Un tagad iečekojam cenu. tāda servīzīte normāli maksātu 25 Eur, ja ļoti gribētu pa dārgo pārdot un atrast muļķi, kas to pērk - tad 50 Eur varētu izspiest. bet 120 Eur!!!!!!111 Un tā zivju krafe ar glāzītēm - 215!!!!11 Nevaru saprast, tie cilvēki ir bezkaunīgi vai vienkārši stulbi..

p.s. Ja kāds vēlas tikt pie tādas karafes ar zivīm, bet nepilnā komplektācijā - atdošu bez maksas (kad bērns izaugs no spēlēšanās ar to..)
link13 comments|post comment

ilustrētā 7diena [Apr. 20th, 2014|06:19 pm]
E taurenis (tiem, kas šogad vēl nav redzējuši) un pingīvns uz slidkalniņa.

 photo WP_00056501_zpsee21a1d0.jpg  photo WP_001695_zpsa653bb1d.jpg
linkpost comment

[Apr. 20th, 2014|12:51 pm]
es laikam esmu beidzot kļuvusi pavisam veca - ieslēdzu TV un nevis ar antropoloģisku sajūsmu skatīju tur notiekošo, bet vnk nespēju saprast, kas tas par sūdu. Slēdz kuru kanālu gribi, visur kaut kādas šausmas - bērnu multfilmas, pārraides, raidījumi, mūzikas kanāli, filmas. Pie 'dzīvokļa jautājums' izslēdzu un ļoti sapriecājos, ka nedz man kameras tajā pusē jāstāv ar plastmasas nagiem bakstot lattelecom dāsnās dāvanas, nedz scenāriji jāraksta tupām filmām un ka beigu beigās es varu vnk ņemt, to visu izslēgt un nelikties ne zinis.
link5 comments|post comment

(wink) (wink) [Apr. 17th, 2014|11:34 pm]
es jums parādīšu, bet rokas nost, jo VIŅA IR MANA SPIRIT ANIMAL
link1 comment|post comment

[Apr. 17th, 2014|02:33 pm]
Tas, ka LNB lietas jāmeklē pa dažādajiem katalogiem, nevis vienā kopējā katlā, to tā kā es zināju, bet, vai jūs zinājāt, ka ir tāds "Augstskolu un speciālo bibliotēku kopkatalogs"?

pagaidām izskatās tikpat funkcionāls un jēdzīgs kā jebkura cita LV valsts un pašvaldības digitalizēta sistēma, bet, AUGSTSKOLU UN SPECIĀLO BIBLIOTĒKU KOPKATALOGS, wow.
linkpost comment

tāpēc jau arī nav, lol.. [Apr. 17th, 2014|01:38 pm]
Stāsta man, ka šis te apģērba gabals ne tikai ražots Latvijā (Liepājā), bet arī ir lēts. Lētumu varot skaidrot ar to, ka "ražo" kleites blakus mājā, tāpēc var novērot, ka strādā ducis darbinieču saspiestas dzīvošanai paredzētos apartamentos pirms I Pasaules kara koka namiņā, putekļi no tekstila, logi ciet, lai neviens garāmgājējs nemanītu "biznesu", rukā bez apstājas, no saules lēkta līdz rietam un vēlreiz.
Un es īsti netieku skaidra, man atkal tā nešķiet laba prakse (bet man daudz kas nešķiet laba prakse, kurpretī mana prāta 'labā prakse' esot no kosmosa un citām galaktikām). Ne tikai čakarē cilvēkiem veselību, dzīvi, bet arī nemaksā nodokļus (ok, ok, es zinu, kādi LV nodokļi) un čakarē uzņēmējdarbības vidi, jo ikviens, kas gribēs šūdināt manufaktūras apjomā kleites, nekādi nevarēs konkurēt cenas ziņā (ja vien neorientēsies uz kkādu high-end patērētāju) ar tādiem, kas vnk izmanto vergu darbu. mazākais, ko var darīt, ir nepirkt tādas preces. un neuztvert to kā normu (it īpaši, kad tas notiek blakus mājā, sveiciens 1940' vāciešiem). Bet, protams, jūs drīkstat man pastāstīt par to, ka "nav ar ko barot bērnus" etc.
link6 comments|post comment

[Apr. 16th, 2014|08:32 pm]
Ta ka alu nelietoju, tad alu lietojosas kompanijas solidarizejos ar saideru. Old Rosie ir mans atklajums (jus noteikti to jau zinajat) un jaunais milakais alko dzeriens. Pudeles forma un dziras krasa, garsas tekstura tiesam ka tada parziedejusi roza.
link3 comments|post comment

[Apr. 15th, 2014|01:31 pm]
no šīs kundzītes grāmatām augstskolā mēs apguvām krievijas 20.gs. avangardu un daudzus gadus vēlāk čurājām biksiņās un trīcošām balstiņām atzināmies mīlestībā, sānu pie sāna braucot taksī uz āfterpārtijiem.

Екатерина Деготь "В России происходит фашистский клерикальный переворот"

Par smagsvara teorētiķi es viņu noteikti nesauktu, bet ir tādas asredzīgas, mutīgas un bezbailīgas slāvu kundzītes, kaut kas no T.T. šlakas. Starp citu, šovakar satiekama Rīgā, Latvijas Laikmetīgās mākslas centrā, kur performēs par tēmu "Which story does a biennial tell?"
linkpost comment

[Apr. 15th, 2014|11:34 am]
 photo office-environment_on-black_zpsf15489d1.jpg
link6 comments|post comment

[Apr. 14th, 2014|10:08 am]
Kognitīvā disonanse. Sabiedriskajā transportā novēroju mātes, meitas un ~ 3gadīga mazdēliņa sarunu, kas tika risināta īsi pirms izkāpšanas. Māte pārmeta meitai, ka mazbērns ieģērbts nederīgā apģērbā - bikses esot par mazu un noskretušas. Meita atcirta, ka viņa vēl tikai grasās pirkt jaunas bikses un, ka varbūt pārmešanas vietā māte varētu piedāvāt kādu savu risinājumu. Māte bilda, ka viņa jau ir piedāvājusi iedot viņas īpašumā esošas bērnu bikses, lai mazbērnam nav šitādam jāstaigā. Meita atbildēja, ka piedāvātās bikses esot meiteņu, viņa nemūžam savam dēlam nevilkšot meiteņu bikses, jo - vai tad māte to grib? - ka bērns izaugs par *manierīgs žests* to tur...
Man iestājās mērens wtf, jo konkrētā persona, kas, tā teikt, audzinās savam bērnam vērtības, bija persona, kas 14 gadu vecumā, svētdiensskolas laikā turēja apkamptu tualetes podu un korķēja saistībā ar svaigi iestājušos grūtniecību.
link12 comments|post comment

[Apr. 13th, 2014|11:54 pm]
"And in a backhanded way, Pavlovsky makes reference to an issue that some in Latvia fear Moscow might use as it has used the ethnic Russians in Crimea – Latgalian separatism. The Regnum editor says that Latvians are so afraid of that possibility that they won’t allow it to be discussed in the media even though many are thinking about it."

Es tik nesaprotu tas Latgales slludinatais 'separatisms' ir kkas reals, vai drizak sviestains mits, izzists no paris ar krieviju enainam saitem saistitu pagastvechu velesanu runam? Jo Latgales autonomais apgabals izklausas pec haha - nav gluzi ta, ka tas regions piegadatu valsts budzeta lauvas tiesu lidzeklu, ko sadalitu visiem citiem uz galvinam, tikai ne viniem pasiem atpakal, ka ari kulturali nevar teikt, ka tur butu ka lidz menesim, vienvardsakot - wtf?
link8 comments|post comment

[Apr. 13th, 2014|08:44 pm]
Bērzu sula tad pēc ūdens, tad pēc vecas, satrupējušas koka mizas, tad pēc bērzlapēm vai tml. sēnēm garšo. Jekurā gadījumā, lai piedzertu pilnu vēderu, man vajag 7 ūdens vai 10 bērzu sulas malkus, kaut kā bērzu sula vairāk un vieglāk iet iekšā, nez, kaut kāda struktūra smalkāka, vai?
linkpost comment

[Apr. 11th, 2014|09:11 pm]
Manam tēvam, piemēram, ir ļoti bail no nāves. Redz, jaunībā atlaists tā, ka maz neliekas, tad tagad vecumā, kad miesa jūk un brūk kopā, pēkšņi nāves bailes.
Protams, labāk būtu bijis, ja viņš savā laikā būtu nomainījis ģimenes ārsti, kas kaut kāda pusaizmigusi un arī tagad aizdomīgu plankumu plaušu rentgenā aizmirst uz pus gadu apskatīt. A izrādās audzējs.
link2 comments|post comment

melna mana dvēsele [Apr. 10th, 2014|10:18 pm]
Manas naktis vairs nav mierīgas, kopš ībejā esmu atklājusi tautisko tērpu sadaļu. Peruāņu austas jostiņas, meksikāņu izšūtas blūzītes un indiāņu visādas pērļotas tirkīza štučačkas. Vienīgais, pie reizes arī jāizdomā, kā izravēt to mazo ksenofobisko notīti, kas ietrīsas sirsniņā, kad vienu gaužām iekārojamu drēbes gabaliņu ieraugi nobildētu uz kādas latīņamerikāniskas mamasitas miesas. Mīlīga tāda kundzīte, viss gluži kā kīnō, bet, nu, es negribu vilkt mugurā to, kas gar viņas padusēm strīķējies (pat ja tikai uz bildēšanās laiku), nu, jo tas, emm, pārāk eksotiski kaut kā.. Kāpēc nevar vnk uz grīdas, gultas, pakaramā vai manekena uzvilkt, kāpēc jāvelk sev virsū?
Vai man tādas pretenzijas ir arī pret vakareiropas tirgotājiem? Hmm.. tikai tad, kad viņi man nešķiet glīti. meh

upd.:
 photo guatememala_zps92043d1e.jpg
link12 comments|post comment

padomju laika bērnu komiksi [Apr. 10th, 2014|05:51 pm]
herlufs bidstrups, ja, viena no nedaudzajām lietām, ko es kā vecāks ļoti mērķtiecīgi "man tas ļoti patika" nododu tālāk jaunajai paaudzei, neatkarīgi no bērna paša gribēšanas vai patikšanas. turpat arī ēriha šmita 'Jautrā grāmata'.
es nevaru, tie tēli ir vnk fantastiski; kā cilvēks var ko tādu spēt uzzīmēt (ja neskaita to, ka pēc 20+ gadiem tomēr ļoti lien ārā konservatīva vīrieša āža kāja)? Es saprotu - ievērot.. bet tik precīzi uz papīra uzlikt..
link6 comments|post comment

kudos 2 saskia saasen [Apr. 8th, 2014|02:06 pm]
Call for Contributions: The MoneyLab Reader


WE INVITE
Internet, visual culture and media scholars, critical finance scholars, anthropologists, Bitcoin researchers, artists, curators, free software and open-content advocates, P2P gurus, financial activists, conference participants and others to submit proposals for The MoneyLab Reader.


POSSIBLE TOPICS
Mobile Money // Networks & Money // Activism & Finance // Monetization of Social Capital // Crowdfunding Research // Crypto Money // Histories of Internet Banking // Money & Art // Recommendation Systems // E-wallets // Payment Systems // Like, +One, and Favorite Economies.


FORMATS
We welcome interviews, dialogues, essays and articles, images (b/w), email exchanges, manifestos, or other, with a maximum of 8,000 words, but preferably shorter at around 5,000 words. For scope and style, take a look at the previous INC Readers and the style guide (pdf).


WANT TO JOIN?
Send in your proposal (500 words max.) before June 1st, 2014. You may expect a response before July 1st, 2014.

... tālāk ... )
link1 comment|post comment

[Apr. 7th, 2014|01:08 pm]
O, shobrid tiesi tas, kas vajadzigs. Autore ir fascinejosa skolotaja. http://yanko.lib.ru/books/cultur/sadomirskaya-rodina.htm
linkpost comment

[Apr. 7th, 2014|09:46 am]
Kad lasu par kartejo iniciativu 'kulturas procesu sekmesanai', klustu nervoza, jo no vienas puses, ir forshi, ka humanitarniki organizejas, dibina biedribas un merktiecigi piedava savus pakalpjumus - kas patikami - konkretam merkauditorijam ar konkretam velmem/vajadzibam, tachu es, piemeram, butu daudz lielaka sajusma, ja sadi pakalpojumi tiktu sniegti saistiba ari ar eksaktajam un dabas zinatnem. Piemeram, es labprat sutitu e IT pulcina, lai vinu nevis vajadzetu turet pa pusgabalu no PC, bet gan naktos teret $ papildu dzelzu pirksanai, ka ari tikai tagad, padsmit gadus pec skolas beigsanas, man atausa, kas un kapec ir matematika, attiecigi, labprat izietu kadu majsaimnieces kursu saja tema. Bet tadas iespejas, atskiriba no makaronu un plastilina glezninu veidosanas, nav ikdieniska paradiba.
link12 comments|post comment

ïstenibä [Apr. 6th, 2014|06:01 am]
Баламошка
зубоскал
linkpost comment

[Apr. 3rd, 2014|09:19 pm]
Ja latvju nacionālais dzīvnieks ir cielava, nacionālais ēdiens ir kkādas kūpinātas reņģes uz rupjmaizes etc., tad latvju nacionālais aromāts viennozīmīgi ir sviedri. Pārdevēja, kad padod picu pāri letes malai, jauniešu bariņš, kas sēž ap galdu un viņu sakārtās vējjakas, vīrieši, kas paiet strauji garām uz ielas, nemaz jau nerunājot par sabiedrisko transportu, kur vienuviet svaigi iesvīduši ļaudis, ļaudis kuri izsvīst savu trešās dienas peregaru, pēc treniņa nomazgāties nepaguvuši ļaudis un ļaudis, kuru sviedri ir tikpat veci, kā viņu dzīve kādā bomžatņikā.
varbūt ļaudis ir nabadzīgi. bet nabadzība nav vienlīdzīga ar netīrību. Pēc šodienas es piesaku sviedru smakas kandidatūru latvijas nacionālā lepnuma un identitātes zīmola godam.
link16 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]