Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
Tāda nekonsekvence 
29.-Jun-2021 10:59 am
No vienas puses ļaudis klaigā par tradicionālo vērtību saglabāšanas svētumu un visus, kas nepatīk, lamā par liberastiem (tāpat kā padomju laikā - par fašistiem).

No otras puses, kad valdīšana šiem liek vakcinēties, ļaudis mirklī pārtop par liberāļiem: sāk klaigāt liberastiskus saukļus par savām “tiesībām”, “brīvībām” un vēl kaut ko.

T.i. kažoks uz otru pusi - kā uz burvju mājienu ir pret tradicionālo valsts varas iejaukšanos privātajā dzīvē.

Pirms kādiem gadiem 150 - tradicionālo vērtību laikā, kad nevienam liberastam vārdu nedeva, - ierastos dragūnu vads, nostādītu sūnciemniekus rindā pie rijas sienas un šie zem stobriem savakcinētos bez pukstēšanas.

Te nu jāsaka tautiešiem kā tai padomju sievietei pie ginekologa: Доктор, Вы уж как-нибудь определитесь: или туда - или сюда, а то бесит!
Comments 
29.-Jun-2021 11:08 am
Jā, es arī par šo domāju. Man gan liekas, ka tas nav apzināti, daudziem cilvēkiem tiešām nav nekādas loģiskas vienotas vērtību sistēmas, jo viņi par to nedomā tādās kategorijās. Katram individuālam keisam tiek piemērota sava - visizdevīgākā pozīcija. Līdzīgi kā gribēt lielus pabalstus un nemaksāt nodokļus. Pretrunas nav.
29.-Jun-2021 12:21 pm
Vai vispār kur pasaulē ir ideoloģiajs tādā formātā, kā to saprata 19-20 gs.? Man dažkārt sajūta, ka saglabājušies ir vairs tikai apzīmējumi, kurus bez sakara izmanto pēc vajadzības paužu aizpildīšanai.
Bet var jau būt, ka esmu tik veiksmīgu burbuli izveidojis, ka nezinu neko āŗpus tā. :)
29.-Jun-2021 12:42 pm
jāatrod 19. gs. burbulis :D bet, jā, tev droši vien taisnība.
29.-Jun-2021 11:21 am
Tas pats pretēji, visi agrāk liberāli noskaņotie nu pūš valdības taurē. Mans ķermenis, mana izvēle, tikai izņemot šo vakcīnu.

Pašreizējā neuzticēšanās, jautājumu uzdošana un nemieri ir arī notikuši pirms gadsimta, pie citām obligātām vakcinēšanas kampaņām. Tāpat, pirms pusgadsimta jau viens Amerikas presidents netika pārvēlēts uz cūku gripas uzliesmojuma un atskatā nevajadzīgas, sasteigtas vakcinācijas fona.

Arguēt var abos virzienos, bet uzvar tomēr loģika. Un, protams, vēstures kļūdu neatkārtošana.
29.-Jun-2021 12:18 pm
Loģika neuzvar. Ja tā uzvarētu, tad vispār neviens par šo tēmu nespriedelētu.
29.-Jun-2021 12:29 pm
Vai vēstures kļūdu neatkārtošana arī neuzvar?
29.-Jun-2021 01:09 pm
Ja uzvarētu loģika, tad neviens pat neiedomātos, ka vajadzīgi obligāti ķīmiski eksperimenti ar aizdomīgas izcelsmes megafarmeru ķīseli veselām populācijām dēļ slimības, kas ir nedaudz bīstamāka par gripu (jā jā, es jau dzirdu propagandu kā šis ir spāņu gripa 2.0 - meli).
29.-Jun-2021 11:30 am
Tu jau pats ieliki rakstu, ka arī pirms 120 gadiem tik vienkārši ar to piespiedu vakcinēšanos nebija. Sākās lieli nemieri, kuros gāja bojā cilvēki. Beigās, pēc vairākiem gadiem jau kaut kā valdībai izdevās nemierus apspiest, lielākos traču cēlājus aizsūtīt katorgā, bet viegli tas nebija.
29.-Jun-2021 11:49 am
Tendence vakcinēt pret pērno gripu ir bijusi no laika gala. Aptuveni kā kļūt par kolhoza vadītāju, kad viss jau ir sabrucis un izsaimniekots. Kruta un var zīmēties.

29.-Jun-2021 11:56 am
Jā, šis ir būtisks moments, uz kuru anti-anti-vax neprot atbildēt.

Tā ir, ka higiēna, tīrs ūdens, labākas dzīvojamās telpas ļoti samazināja mirstību no infekcijas slimībām.

Bet šie grafiki arī nav godprātīgi analizēti. Vakcinēšana, kas tika ieviesta pēc tam, samazināja šo mirstību vēl ievērojami (apmēram tikpat cik iepriekšējie pasākumi). Es biju atradis vienu ļoti labu resursu, kas to precīzi izanalizē, bet tagad esmu pazaudējis un vairs nevaru ātrumā atrast.

Interesanti, ka arī kovida sakarā pirms vakcinācijas labai ventilācijai bija ļoti lielāka nozīme infekcijas izplatības samazināšanā nekā valdībām to gribējās atzīt. Visvairāk kovid izplatījās tieši cilvēkiem, kas dzīvo sliktos apstākļos.
29.-Jun-2021 01:31 pm
Vēl viena nekorektība ar šiem grafikiem - tiek analizēta tikai mirstība, un to tiešām vide un pieejama ārstēšana daudzu infekciju gadījumā ievērojami mazina arī bez vakcīnām. Taču svarīgs rādītājs ir saslimstība, tās smagums/ilgums un arī turpmākā dzīves kvalitāte. Nerunājot par finansiālo slogu valsts (vai ģimenes, ja maksas medicīna) kasei.
Tāpat arī gan jau izvēlētas tās slimības, kurām ir šāds izdevīgs rakurss. Kur dati par stingumkrampjiem, tuberkulozi? Turklāt daudzviet pasaulē joprojām nav pieejami pietiekami labi sanitārie apstākļi, bet ar vakcīnu palīdzību slimības izskaustas. Kā piemērs - poliomielīts Āfrikā.
29.-Jun-2021 01:43 pm
Es domāju, ka mirstība pati par sevi ir pietiekami labs rādītājs. Protams, ne visi saslimušie nomirst, bet tā procentuālā daļa no nomirušajiem varētu būt diezgan konstanta. Tas ir, ja mazāk nomirst, tad attiecīgi mazāk cieš no ilgstošām sekām un otrādi.

Polio Āfrikā nav izskausts. Jā, domāja, ka ir, bet atkal parādījās gadījumi. Šoreiz no dzīvās, novājinātās vakcīnas mutāciju rezultātā: https://www.theguardian.com/global-development/2020/sep/02/vaccine-derived-polio-spreads-in-africa-after-defeat-of-wild-virus

Pret tuberkulozi vairums valstu, ieskaitot UK, visus nevakcinē, jo vakcīna nav diez ko laba. To dod tikai riska grupām – bezpajumtniekiem, narkomāniem, cietumniekiem utt.

Šis ir vienkārši precizējums. Labas vakcīnas, protams, ir ļoti efektīvas un ar milzīgu ieguvumu veselībai, finansiālajam, sabiedrības labumam utt.
29.-Jun-2021 01:53 pm
Interesanti par Polio, turklāt tāda ziņa tik kādas 2 nedēļas pēc ziņas, ka Āfrikā 4 gadus nav bijis neviens gadījums.
Es ļoti ceru, ka zinātnieki pieķersies darbiņam veco novājināto un arī nedzīvo vīrusu vakcīnu vietā izstrādāt mūsdienīgas versijas. Jo tiešām, Āfrikā jau tā novārgušiem cilvēkiem iedodot pusdzīvu vīrusu, var gadīties, ka tas attīstās.
29.-Jun-2021 02:00 pm
Polio novājinātās vakcīnas pilienus mums arī kādreiz deva (vismaz es atceros no bērnības). Neesmu dzirdējis, ka būtu bijušas mutācijas, bet kas to lai zina.

Bet polio jau tad bija izstrādāta nedzīvā vakcīna, kas nekādas mutācijas nerada. Taču tā ir jāglabā ledusskapī un jāinjicē, kas ir daudz dārgāk un sarežģītāk. Āfrikā to visi nevar atļauties.
29.-Jun-2021 09:55 pm
"Es ļoti ceru, ka zinātnieki pieķersies darbiņam veco novājināto un arī nedzīvo vīrusu vakcīnu vietā izstrādāt mūsdienīgas versijas."

Pavisam noteikti pieķersies mūsdienīgu versiju izstrādei, pēc tam kad būs pabeigti tehnoloģijas testi uz cilvēkiem.
29.-Jun-2021 12:14 pm
Nu tā liberālisma hidra takš krietni senāka. Tā kā, ja patiesi būtu par to tradicionālo, tad jāaizmirst par liberastu izdomātajām tiesībām - zaldātu vads un visiem vakcinēties. Ja nē - katorga. Nošaus kādu nemieros? Norm, tā tiem liberastiem vajag. Noteikumi bija skaidri.
29.-Jun-2021 12:32 pm
Gan piebildīsim, ka toreizējā piespiedu vakcinācija nebija nekas tradicionāls, bet drīzāk kaut kāds liberastu izdomājums. Nedaudz bargi, bet daudz neatšķiras no mūsdienu liberastiem, kur par nepareizu jaunizdomāto vietniekvārdu vari zaudēt darbu universitātē vai tamlīdzīgi.
29.-Jun-2021 05:09 pm
nu, vienādot jaunievešanu ar liberālismu būtu jau nu pārāk patvaļīgi.
29.-Jun-2021 10:03 pm
Tieši tā pat kā vienādot "visus pie sienas" vienādot ar tradicionālismu, ko I kgs. atļāvās.
29.-Jun-2021 12:09 pm
Ja Tev patīk kaķi, citi dzīvnieki nedrīkst patikt, nevienam, ja tīk konjaks, nedrīksti labi izteikties par alu, ja patīk blondīnes ir jāienīst visas pārējās, ... Konservatīvajiem izvēles brīvība nepienākas, bet kā ar tiem, kas vienā jautājumā konservē, bet citā liberastē?
29.-Jun-2021 12:15 pm
Tie iesmīkņā par stulbumu kā tādu (jo stulbumam nav ne tautības, ne politiskās piederības).
29.-Jun-2021 12:28 pm
Smīkņāšanai ir viena nelaime, tā neko neatrisina.
29.-Jun-2021 12:11 pm
Vai tā jaunības maksimālismu nebūs par vēl, krīžainais mūsu sirmbārdi?
29.-Jun-2021 01:04 pm
Kur tu redzi tos, kas klaigā par TEVIS minētajām tradicionālajām vērtībām?
29.-Jun-2021 02:30 pm
Eiropā jā. ASV tas būtu sarežģītāk.
This page was loaded Maijs 3. 2024, 3:09 am GMT.