Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
dīvaina tā finanšu pasaule 
10.-Jun-2011 02:34 pm
Aizeju uz Svedbanku nomainīt maksājumu kartei pin kodu (esošo esmu aizmirsis). Pretī kundzīte izbrīnā iepleš acis: Nevaram! Tāda pakalpojuma nav! Varat ņemt jaunu karti par 5 naudiņām, tad iedosim (privātā kārtā ieteica braukāt pa pilsētu no bankomata uz bankomatu un izmēģināt visas iespējamās ciparu kombinācijas, kādas nu atmiņā atausīs). Dīvaini, jo pirms gadiem 7-8 man iedeva pin ciparu 2 min laikā. Izrādās, ka pasaule nemitīgi evolucionē un kļūst aizvien sarežģītāka - tas, kas vēl nesen bija ikdiena, nu ir nepārvarams šķērslis. Lai gan vislabāk man patika saruna par patēriņa kredītu (lieta tāda, ka vasara ienakumu ziņā parasti mazliet patukšāka, haltūru mazāk, un arī pašiem vairāk gribas pabraukāt un par dzīvi papriecāties, tb iedomāju paprasīt šiem kārtējo - esmu ņēmis kādas 3 reizes un nomaksājis bez aizķeršanās, - kupjūru kušķi pāris simtu naudiņu apmērā, lai samaksātu par bērnudārzi sīcim un galva lai nesāp, par to domājot. Zvana man no bankas puisis, ka nedošot vis, jo konta saturs man tāds pustukšītis. Vo lai uzkrājot kādus pāris simtus, tad šie redzēšot, ka es māku uzkrāt, nu un krājējam varot dot uzreiz. Dīvaini tie ļaudis - kredītu tak ņem tad, kad kāposta nav, aber ja man kas būtu iekrāts, tad kāda joda pēc man no viņiem būtu jāaizņemas? Nederu es finanšu pasaulei - nesaprotama loģika. :)
Comments 
10.-Jun-2011 02:52 pm
No Swedbankas turos pa gabalu, bet vairākās citās bankās pinkodus nemainīja arī. Izdeva jaunu karti ar jaunu pinkodu...visas kādas četras reizes:))
10.-Jun-2011 03:01 pm
Tev ar SEB ir bijusi kāda saskare? Man jau pusgadu sāk šķist, ka 15 gadi kā hanzenes klientam nav stilīgi.
10.-Jun-2011 03:07 pm
Ar SEB man bija saskare tad, kad tā vēl unibanka bija, tagad kā tur ir, nezinu.

Pēdējo laiku izvēle - biznesam Danske banka un Cita ģela, privātajām lietām Nordea.
10.-Jun-2011 03:39 pm
Seb- ar neko labāk.
Nordea - rullē
10.-Jun-2011 03:56 pm
es arī par Nordea.
10.-Jun-2011 05:03 pm
SEB rulz (PIN kodus gan neesmu mēģinājis mainīt), Nordea regulāri pa telefonu mācas ar visādām aptaujām un pakalpojumu piedāvājumiem un vēl piespamo e-pastu ar savām reklāmām.
10.-Jun-2011 05:11 pm
nevajadzēja pieteiktiez uz spamu e-pastā:))
man nav neviena

10.-Jun-2011 07:44 pm
Man arī nav nekāda spama, neviens arī nemācas virsū ar kaut kādiem piedāvājumiem vai aptaujām:))
10.-Jun-2011 10:01 pm
Tas, ka man vienīgajam jācieš, neapmierinātību ar Nordea tikai vairo :)
10.-Jun-2011 03:44 pm
SEBam kā tādam ne vainas, konkrēti par kredītiem nazjinu.

tiesa, ja grib regulāri patērzēt ar automātiskajiem atbildētājiem, kam kļūdas pēc ir iedoti vārdi, tad var čāpot uz Citadeli. bet visu cieņu - viņiem ibanka ir teju fantastiska. agrāk šie deva kredītlīniju, papētot vien izziņu no darba par ienākumiem.
11.-Jun-2011 09:31 am
Nu nezinu, man ar Swe nav nekādu problēmu.
Ar PINiem varētu būt karšu kompāniju noteikumi un bankām tur varbūt nav nekādas teikšanas.
10.-Jun-2011 02:53 pm
Kā tad- un pēc 3 reizēm tiksi pie jaunas kartes! :)
10.-Jun-2011 02:54 pm
Man liekas, ka piedāvātais variants - braukāt pa bankomātiem - nederēs, jo pati karte atceras neveiksmīgi ievadīto PIN kodu skaitu un pēc trešās reizes to vienkārši vairs neatdos. Arī veikalā ar tādu karti, kurai izsmelts nepareizo PIN kodu limits, vairs nevar norēķināties - terminālis atbild ar tekstu "atņemt karti". Domāju, ka PIN kodu jau ierīču līmenī var nomainīt tikai zinot iepriekšējo, pretējā gadījumā jau sen zagļiem būtu tādas iekārtas.
10.-Jun-2011 03:34 pm

"Arī veikalā ar tādu karti, kurai izsmelts nepareizo PIN kodu limits, vairs nevar norēķināties - terminālis atbild ar tekstu "atņemt karti". "

par šo gadījumu man swedbanka teica, ka varu iet uz bankomātu, ievadīt pareizo pin kodu un viss būs čiki. Tā arī bija.
13.-Jun-2011 01:11 pm
Tad ir kaut kas mainījies. Man bija minētais gadījums ar "atņemt karti" - karte swedbankas. Kāda jēga tad no PIN kodu limita, ja karti bankomāts vai operators neatņem?
13.-Jun-2011 03:36 pm
operatoram (veikala pārdevējai, kura tikko sasniegusi pilngadību) varētu nebūt vēlēšanās mēģināt atņemt karti un pēc tam vēl cīnīties ar birokrātiskām procedūrām :-)
10.-Jun-2011 03:38 pm
Nordea - pēc laika vnk atbloķējas.
10.-Jun-2011 03:50 pm
par to pin, jocīgi, parasti tas bija sekunžu jautājums bankā dabūt jaunu pinu.. Varbūt bija vērts pamēģināt pie cita "konsultanta", jo esmu ievērojusi, ka LV uzņēmumu varēšana un nevarēšana lielā mērā ir atkarīga no konsultantu zināšanas vai nezināšanas.
par aizdevumiem-aizņēmumiem, smscredit, šķiet, tagad ir superpopulārs...
10.-Jun-2011 04:04 pm
man šķiet tas vairāk atkarīgs no starptautiskajiem kredītkaršu noteikumiem,kuri pēdējos gados ir drakonizējušies. nu tur, atceraties, no xxx latiem, tikai uzrādot arī personas apliecību utt.
10.-Jun-2011 08:27 pm
LV uzņēmumu varēšana un nevarēšana lielā mērā ir atkarīga no konsultantu zināšanas vai nezināšanas.


+10! sevišķi svedbankā. plus vēl no klienta uzstājības/neuzstājības.
This page was loaded Nov 19. 2024, 6:33 am GMT.