You wanna have a life but not too real
Reset all counters 
16.-Jul-2015 09:00 am
Ok, tas ir oficiāli - esmu jauns, smuks un neprecēts. Pēc vajadzības svītrot.
Comments 
16.-Jul-2015 09:05 am
Vienu jau vairs neizsvītrosi :D
16.-Jul-2015 09:08 am
Nu, cibā klīst runas, ka es esot vēl jauns. Atnākšu no friziera, varēs sākt šķetināt jautājumu par to, vai smuks.
16.-Jul-2015 10:26 am
Nē nu es te vienk trenējos. Laikam nesanāks :D
16.-Jul-2015 09:10 am
Un vēl arī pamodies :)

Tā nav jauna dzīve, tas esi jauns tu (šī vārda visās nozīmēs). Tev ir apskaužami laba platforma, lai tu pats satiktu šo jauno sevi. Ko arī novēlu.
16.-Jul-2015 09:14 am
Nevarētu teikt, ka sajūtās šorīt pamostoties kaut kas būtiski ir mainījies. Moš vēlāk? Kaut gan pazīstot sevi, kaut kādi emocionāli lēcieni, vai kritieni diezi vai būs.
16.-Jul-2015 09:28 am
Datumam, protams, nav nekādas izšķirošas nozīmes. Tāpat kā dzimšanasdienas otrajā rītā - tu esi vecāks par 1 dienu un vienlaikus par veselu gadu.

Sajūtas prasa laiku un daudz ko tu esi izdarījis jau izvācoties - savas iindividuālās, personiskās telpas iegūšana ļoti daudz ko maina. Tu esi guvis zināmu pieredzi, tu esi par to samaksājis un rēķins ir izrakstīts. Tas, ko tu esi nopircis, ir tu pats. Tu neesi bijis laimīgs ar izvēlēm, ko esi izdarījis pagātnē. Un pagātne nekur nepazudīs, Rīga ir maza. Toties tagad tev ir iespēja veikt jaunas izvēles, ar kurām tu vari būt laimīgāks.
16.-Jul-2015 09:19 am
Tu neesi neprecēts. Tu esi brāķèts šķīries. Tā ir milzu atšķirība.
16.-Jul-2015 09:33 am
Toties dresēts!
16.-Jul-2015 10:03 am
Pieredzes bagāts kundziņš tagad, nevis kaut kāds tur puišelis.
16.-Jul-2015 10:10 am
Lūk, lūk :)
16.-Jul-2015 04:34 pm
šis lieliski teikts :D
16.-Jul-2015 09:38 am
Es teiktu, ka tā ir milzu priekšrocība. Jo ir centies, gribējis, cerējis, ticējis. Un ir vīlies, kritis, brucis. Ir dabūjis ciest, bet nav zaudējis cilvēcību.

Ciest, piņņāt un matus plēst par dzīvi sadirsto māk visi - pašpisnes mākslinieku pilna ciba. Bet tikai daži spēj to nepadarīt par savu karjeru un eksistences veidu, maldīgi uzskatot, ka viņu traumas dod viņiem kaut kādas īpašas tiesības.
16.-Jul-2015 10:11 am
Nu priekš kam tik daudz patosa?

Un labāk godīga augstprātība, nekā liekuļots pazemīgums.
16.-Jul-2015 10:22 am
Labāk (paš)ironija un labdabība, nekā liekuļota augstprātība, aiz kuras rēgojas overcompensation.
16.-Jul-2015 10:35 am
Redzi, anton, mēs varam te mētāties ar (vairāk vai mazāk) interesantiem vārdu savirknējumiem kaut līdz pusdienai. Bet tas nemaina lietas būtību, ka šķiršanās, jebkuru attiecību neizdošanās un sabrukums ir feils. Un "galvenais ir piedalīties" un "kas mūs nesalauž, dara mūs stiprākus", tā ir zaudētāju mentalitāte.
16.-Jul-2015 10:41 am
Nu nē, feils tas ir tikai tad, ja uzstādījums sākotnēji ir bijis "līdz nāve mūs šķirs", nevis "līdz mēs mainīsimies tik ļoti, ka mums būs labāk atsevišķi"

IMO
16.-Jul-2015 10:54 am
Oi, es jau nožēloju, ka vispār atvēru muti. Es vispār uzskatu, ka laulībai mūsdienās būtu jābūt ar "derīguma termiņu", tā kā vidējais dzīves ilgums ir pārāk liels un dzīves/attīstības temps (dažādos virzienos), pārāk straujš.

es vairāk vnk atļāvos paironizēt par patosu ar kādu te mierinoši uzstājās kolēģis, neko citu.
16.-Jul-2015 11:02 am
es jau nekasos, es tikai nodarbojos ar Viedokļu Apmaiņu :)
16.-Jul-2015 12:54 pm
Jā. Pa manam optimāli būtu 7 gadi. Tad vajadzētu būt iespējai pārskatīt. Ja ir ok - vēl 7.
16.-Jul-2015 12:54 pm
Galbeigās laulība tāds darījums vien ir. Vajadzētu to līgumu terminētu.
16.-Jul-2015 11:29 am
Nu, kaut kā tajās pirmajās reizēs jau arī ir uzstādījums "līdz nāve mūs šķirs", tāpēc pa lielam piekrītu, ka tas ir feils. Un, savā ziņā, ja nav "līdz nāve mūs šķirs", kāda jēga vispār smērēt papīrus? Viens vienīgs čakars un resursu šķērdēšana.
16.-Jul-2015 11:40 am
ūja, tas jau ir tāpat kā "kāda jēga mazgāties, pēc nedēļas tāpat būšu netīrs" :D
16.-Jul-2015 11:47 am
Nu, es nezinu, kurš tev ir vairāk ciniķis? Tas kurš saka, ka nav jēgas smērēt papīrus, vai tas, kurš precēšanos salīdzina ar mazgāšanos?

Es jau nesaku, ka nekad nav jēga precēties. Bet, ja cilvēks nav īstais, un nav tālejošu plānu, then why?
16.-Jul-2015 11:49 am
Es nezinu, kurš principā ir lielāks ciniķis, bet pieņemu, ka mans cinisma bāzes līmenis ir pietiekami augsts :D

Es totāli neticu "vienīgam īstajam cilvēkam" un tālejošiem plāniem, kas ir ilgāki par 3-5 gadiem, arī ne.
16.-Jul-2015 11:50 am
Nu, tad es turpinu mazgāties, bet uzskatīt, ka tam legālajam statusam jēgas nav nekādas.
16.-Jul-2015 12:13 pm
Oportūnistu sauklis "līdz dzīve mūs šķirs"
16.-Jul-2015 12:56 pm
īstais cilvēks vienu dienu man ir Jānis, bet pēc diviem mēnešiem varbūt Pēteris! Un tie tālejošie plāni - cik tad tālejoši tie var būt - līdz nāve šķirs? Nopietni?
16.-Jul-2015 02:31 pm
Flammi piemetot. Pa lielam jau "Ja cilvēks nav īstais!" bet, kad papīri tika rakstīti. Tad takš šķita ka ir īstais ne?

Bet ja godīgi. Manuprāt īsto cilvēku atrod labi ja 1% pasaules iedzīvotāju. Jo būsim reāli - Pasaulē ir tik daudz cilvēku un lai atrastu to īsto būtu jāiepazīst pilnīgi vissi pasaules iedzīvotāji. Mūsu mazajā Latvijā atrast īsto manuprāt ir nesiepējami. Var atrast kautko tuvu tam.. noteikti, bet 100% kautkur apkārt blandās tāds exemplārs kuru varētu nosaukt "VOT TAS ĪSTAIS".

Ko es gribēju ar to teikt... Vainu tu pavadu praktiski vissu mūžu meklējot vai ņem to variantu kurš tev uz mirkli liekas ir īstais un galīgi garām jau neteiksim, ka bija aizšauts.
16.-Jul-2015 02:39 pm
Nē, nu ir jau, protams, kaut kāds pielaides procents. Bet gluži "ņem to, kas pieejams" filozofija arī ņe kaķit.
16.-Jul-2015 10:44 am
Ūja! Vai tas vien, ka pienam uz pakas ir beigu datums, pēc kuŗa tas sabojāsies, viņu pataisa par zaudētāju pienu?
16.-Jul-2015 10:56 am
yes. Viss kas expirējas ir failure. Tāpēc gaidam apziņas aplādes un visas citas brīnišķīgās humanity+ fīčas.
16.-Jul-2015 11:00 am
Viss ekspirējas, viss, pilnīgi viss, jautājums tikai, cik ilgā laikā. Un vienlaikus, protams, nekas neekspirējas, nekas, pilnīgi nekas, tikai pāriet no viena stāvokļa otrā. Viss ir viens, pagātne ir nākotne un tagadne ir aiznākotne, apskaidrība ir tevī, ommm.
16.-Jul-2015 11:03 am
Mans mērķis ir transcendēt laiku un telpu.
16.-Jul-2015 11:06 am
Jā, Skābes Kaķīša cienīgs mērķis ;)
16.-Jul-2015 11:28 am
Vai šī ir atsauce arī uz populāro latvju budistu Skalbes Kaķīti?
16.-Jul-2015 11:06 am
Visa figņa jau ir tur, ka uz laulības apliecības derīguma termiņa nav, lai gan vajadzētu,gluži kā visa veida maksājumu kartēm - derīgas tik un tik gadus, pēc tam jāiet atjaunot, ja neiet atjaunot, cauri, nekāda lieka čakera :))
16.-Jul-2015 10:48 am
Piedod, tas viss ir tava saruna pašai ar sevi. Es runāju pirmām kārtām ar b_d un pateicu to, ko pateicu, nepretendējot ne uz kādu wisdomu. Ar to arī atvados.
16.-Jul-2015 11:19 am
Ja tev ir mierinoshi izteeloties, ka tieši tā bija, so be it.
16.-Jul-2015 11:51 am
neizdošanās nav feils, tas ir ceļš uz izaugsmi.
feils ir palikšana kopā ar cilvēku, tikai tāpēc, ka "papīri sasmērēti" un "tā pieņemts".
Mācīties no kļūdām nekad nav feils
16.-Jul-2015 09:28 am
jauna skaista dzīve! ;)
16.-Jul-2015 09:50 am
Šamp un būlc!
16.-Jul-2015 11:10 am
starp citu. es tā arī nesapratu, kur un kad ballīte :/
16.-Jul-2015 11:16 am
Jums ar dārza ballīti Mērsraga ielā nebūs gana?
16.-Jul-2015 11:17 am
PROTAMS, KA NĒ!!!
16.-Jul-2015 11:19 am
Nē, nu, atbilde jau, laikam, bija acīm redzama.
16.-Jul-2015 11:21 am
ar mums neviens nav i mēģinājis vienoties, ka hostēsim arī šito ballīti :)
16.-Jul-2015 11:24 am
Plāna kaut ko apvienot nemaz nebija. Es tik par to, ka visa dzīve tā ir viena liela ballīte. Jūsējai jau vispār ir potenciāls kļūt par cibas gada notikumu.
16.-Jul-2015 11:33 am
mums jau viens cibas gada notikums bija :)
16.-Jul-2015 11:34 am
Tu par kuru?
16.-Jul-2015 11:36 am
ja mēs runājam par grandiozām cibas ballēm aka sālsmaizēm, tad mēs te vienu hostējām vēl šogad :)
16.-Jul-2015 11:40 am
Ak, tas bija šogad? Nu, anyway, debesis mums ir griesti. Kas mēs nevaram labāk?
16.-Jul-2015 12:06 pm
man ir īpaši jāpasaka, ka sūds jautājums, vai tas tāpat ir skaidrs? :)
16.-Jul-2015 01:19 pm
Tāpat skaidrs.
16.-Jul-2015 12:00 pm
nē, tas bija tumšā laikā un neskaitās.
16.-Jul-2015 12:06 pm
Šitāda Balle, un neskaitās?! /iet stūrītī apvainoties/
16.-Jul-2015 12:10 pm
Viņiem jau "nav špalu nav balles"
16.-Jul-2015 02:58 pm
es tomēr nesaprotu, kāpēc es (!!) tieku vilkta iekšā visās šitajā m_b idejās. man bez špalām arī ir labi.

16.-Jul-2015 03:12 pm
Kā zināms latvijā sievietei ir nepaceļot skatienu no upeņu groza piekrītoši jāmāj ar galvu par visu ko saka viņas vīrietis. Tā ka proties ja!
16.-Jul-2015 03:17 pm
Ko es esmu palaidis garām?
16.-Jul-2015 03:20 pm
iespējams, tas kaut kas no dieviešu mācības
16.-Jul-2015 03:30 pm
Kwe?
16.-Jul-2015 03:21 pm
Vēl neko rajona iesvētīšanas dzeršana uz špalām vēl nav notikusi
16.-Jul-2015 11:23 am
:(
16.-Jul-2015 09:50 am
Priekā! :)
16.-Jul-2015 11:27 am
nu pilnīgs pozitīvuss. lai daudz skaistu nešķiršanās ballīšu.
This page was loaded Nov 25. 2024, 12:31 am GMT.