| Svalkas j-kdzei, šķiet, te cibā aptrūcies tēmu, par ko cepties zem saviem daudzajiem jūzerneimiem - pēdējā laikā kaut kā pieklususi (otrs variants: excelis nobrucis, bet jaunu draudziņš nepērk). Ieteiktu jaunu tēmu, tb patērētāju tiesību aizsardzību. Nosapņoju ideju. Piemēram, ņemam kādu sadzīves štruntu veikalu ķēdi un ievērtējam šamo mājas lapu, kur 2x mēnesī izlikta avīze ar aktuālajām atlaidēm. Iedomāsimies tīri teorētiski, ka viens no kārtējās akcijas produktiem ir BELLA Panty Soft kārbiņa. Tās atlaide bijusi 40% (lieliski!), iepriekšējā cena - 1,78 eur, bet jaunā, izdevīgā - 1,07 eur. Tā vien gribas ar šādu atlaidi iegādāties tā pavairāk, nebaltām dienām arī (starp citu, neslikts aizbāznis, ja ūdens maisītājs saplīst). Tad palūkojam nākošo, svaigāko atlaižu avīzi, kurā ir tieši tas pats produkts ar jaunu atlaidi 35%! (arī neslikti!) Un ko redzam - halelujah! - iepriekšējā cena uzrādīta 1,79 eur (neticam savām acīm un pārbaudām - iepriekšējā mēnesī šī cena tak bijusi 1,07!), bet jaunā - 1,16 eur. Un tā mēnesi no mēneša. Tikai nezin kāpēc tā kārtējā "iepriekšējā cena" nekādi neatbilst tai cenai, kas bijusi iepriekšējā mēnesī, tb reālajai iepriekšējai. Tb man tas izskatās pēc maza un jauka pastāvīga cenas pieauguma (bet es atzīstu, ka cipari nav mana stiprā puse). Toties atlaižu % ik mēnesi sirdi priecē un liek makus pogāt vaļā - vecā Smita spalvainā roka rullē. Tb ideāla vietne Svalkas j-kdzei, kur advancēt iemaņas exceļa bīdīšanā. :) |