Smile & Shine

Recent Entries

4/17/19 10:49 am

Mūsu viesu namu vada 4 kaķi no kuriem viens pizğī velozeķes un cimdus, bet cits atkal ar uztrenētu ķepu atrauj vaļā ledusskapja durvis un guļ uz spilvena, jo matracis kundzītei par cietu. Un šņāc, kad neļauj dancot pa galdu.

4/16/19 10:49 pm

Kalni ir manas katedrāles.
Par citām pārdzīvojumu nav. Sorry, not sorry.

4/11/19 12:47 pm

Pirmā atvaļinājuma diena Itālijā. Diezgan lietaina un vēsa, bet tik un tā forši - mājā meža vidū uz kalna, apkārt čivina putni un vakaros kvākšķ vardes ielejā.
Ielidoju vakar Nicā - ļoti skaisti skati lidojuma beigās virs tirkīzzilā ūdens un ar ciemiem un jahtu piestātnēm saulrietā. Draugs savāca un pēc kādām 2 h bijām Finale Ligure un gājām vakariņās uz nelielu, bet mājīgu skabūzi - restorānu, lai uzsāktu Vidusjūras diētu ar kalmāra sautējumu.
Jāiet pusdienās, mans kuņģis jau ir pierāvies pie mugurkaula. Fokaču vai picu, tāds ir jautājums!

3/17/19 09:07 pm

Pa nedēļu nokodu:
Sex education
Working moms
Marie Kondo

Bija ok, izklaidējoši, kaut arī nekas nav ar manu dzīvi saistīts. Droši vien tādēļ.

3/16/19 10:10 pm

Kamēr dzīvesbriedis pa kalniem, es izmariekondonēju drēbes. Kaudze nemaz nebija liela, pusstundas laikā atsijāju prieku neuzdzirkstošos gabalus.
Nu un vakarā nopirku jaunu kleitu, protams. Vieta taču nevar palikt tukša!

3/2/19 05:24 pm

Fak. Grūti noticēt.

2/14/19 12:38 pm

Kā gadījās kā ne, bet mēs iesim šodien vakariņās.
Mēs abi, kaunēdamies, ka ejam vakariņās Valentīndienā, viens otram apgalvojam, ka tas nav Vdienas dēļ, ka vnk izdevīgs piedāvājums, tuvu mājām, sen kā reiz nav vakariņots ārpus mājas, utt.

:D

1/13/19 10:00 pm

Kalni ir skaisti un bīstami, bet tik un tā vilina.
Es esmu diezgan liela drāmas karaliene. Tātad, divas epizodes no šīm brīvdienām.

Pirmā - uzbraucam augšā kalnā, tur vējš, puteņo, ne sūda neredz. Braucam lejup pa nogāzi, bet brīžiem pārņem tā sirreālā sajūta, kad nevar saprast, uz kuru pusi šļūc un cik ātri un ir gadījies novilkt uz pakaļas, jo esi nejauši pārsniedzis pizas torņa šķībumu.
Ne pārāk tālu no sākumpunkta attopamies kaut kādās trašu krustcelēs, bet neviens pacēlājs neiet. Joprojām puteņo, nav skaidrs, uz kuru pusi labāk doties. Draugs grib braukt lejup frīraidā, bet es jau esmu panikā un man veļas krokodīļa asaras, turklāt ar to trasi arī neko nevar saprast - vietām var paiet, vietām pēkšņi iegrimsti līdz turienei, kur kājas satiekas. Es jau biju gatava rāpties atpakaļ uz sākumpunktu, jo visi citi varianti izskatījās, ka beigsies kā Kauja pie Knipskas. Bet nu kādu piecu minūšu laikā tomēr parādījās citi cilvēki, kuriem sekojām un nobraucām pa trasi zemāk, kamēr iestājās normāla redzamība un tad jau gan laidām kokos.

Otrā - braukājam frīraidā un draugs pierunā pievienoties vienam citam variantam, kas ir mazliet stāvāks un mežaināks. Viss it kā OK, nav baigi stāvs, var braukt, bet vienā brīdī ir jātraversē pa diezgan šauru taku. Un tad es no tās takas, protams, nedaudz noslīdēju, jo nemāku tik labi kontrolēt ātrumu, ja traverse ir šaura un mēdz būt ar asiem stāvumiem pēc kuriem grūtāk sabremzēties, un kā noslīdēju, tā uzreiz līdz viduklim pūderī. Vienu kāju izdabūju no snova stiprinājumiem, bet otrai nevaru attaisīt purngala stiprinājumu, kurā sniegs vai kas nu tur saķēries. Tad nu sēdēju tur kā Ronja ar iesprūdušu kāju un gaudoju, kamēr draugs, manas gaudošanas stresināts, kārpījās cik vien ātri var, lai mani atbrīvotu, kas viņam arī beigās izdevās.

Kopumā viss bija ļoti labi, bet tas nenormālais sniega kvantums, dziļums un lavīnu draudi tomēr liek spalvām turēties pussaceltām visu snovošanas laiku, jo pa trasēm braucām tikai lai traversētu no vienas frīraida zonas uz nākamo vai arī meklējot citas vietas, kur frīraidot. Kopš sāku braukt ārpus trasēm, trases liekas reāli garlaicīgs un arī grūts pasākums, jo pārāk jau nu ātri viss tiek vienmēr sadzīts pampakos, kas mijas ar ledainiem un slideniem laukumiem. Savukārt offpistes mīkstais pūdersniegs, koki un nolecieni no apsnigušiem celmiem ir pilnīga laime, kaut arī bīstama.

1/7/19 07:17 pm

Visu dienu šitā pa pūderi: https://youtu.be/Mur5vnHAYWY

Tagad man tā sāp "pakaļkāja", ka rītdienu izlaidīšu

Tā ir lieliska sajūta, kad esi pirmais, kas velc strīpas visos tajos pūdera klajumos. Video redzamās vagas ir no mums pašiem, kad pirmās reizes laidām lejā.

Man liekas, ka šī ir mana pūderdiena Nr. 1 manā topā.

1/6/19 05:47 pm

Šodien bija vnk prīmā diena! Nu, uzreiz pēc pirmā brauciena, kad pie liftiem satikām džeku, kurš zina šo kalnu un mums parādīja, kur tie labākie freeride areāli un tad nu tur bija ko darīt visu dienu. Man pat bija jāņem 2 starpbrīži, jo pakaļkāja pārāk nogura pa pūderi sērfojot. Swoosh, swoosh! Tik lieliska sajūta, kad brauc gan pa klajumiem, gan caur mežu un ievelc treknu, svaigu sliedi un kad momentums sāk beigties, ielec kādā no iebrauktajām, uzņem ātrumu un atkal turpini vilkt svaigās...

Sniegs ir vnk dahuja, pilnīgi jāmeklē kalns, kur ir mazāk sasnidzis. Turklāt snieks snāka snikt tiek prognozēts vēl daudzas turpmākās dienas. Saule nav paredzēta, bet tā nu tas ir, vai nu pūderis, vai saule, pick one. Draugs mani sauc par kārpu cūku, jo ir tiešām diezgan daudz ko kārpīties pa to metrīgo sniegu, ja sanāk nolikt uz pakaļas. Liela ņemtne, kamēr sanāk uzslieties - paveicas, ja blakus kāda izbraukta sliede. Bet galbeigās es tomēr iemanījos labāk slīdēt pa izbraukātu pūderi un no kārpu cūkas kļuvu atkal par cilvēku.

Artsy fartsy bilde )
Tags: ,

1/6/19 08:05 am

Ir tikai viena problēma - pārāk daudz pūdersniega un daudzi lifti ir ciet :(
Bet skaisto ziemas skatu daļā gan ir īsta ziemas brīnumzeme, it īpaši vakarā ar gaismu rotājumiem.

12/31/18 09:47 am

Ceru, ka mistiskie padlas - avokadosi - būs nogatavojušies, lai Vecgadu pavadītu un/vai Jauno gadu sagaidītu gvakamolē.
Šodien dabūšu jaunās austiņas, jē! Bet, visticamāk, nāksies sākumā lādēt 7 h, nē! Es jau nopirku spotify premium pa 0.99 centiem uz 3 mēnešiem. Ja es vēl zinātu, ko ar viņu darīt.
Vakar beidzot iztīrīju māju, jē!
Kāds šauj salūtu jau tagad, nē! Spriežot pēc iepriekšējiem gadiem, es ticu, ka mani apakšstāva ķīnieši būs iepirkuši vagonu ar sprāgstošajiem. Ceru, ka atgriežoties mājās, mans ciems vēl būs uz vietas, kaut arī ietīts biezu, 2. pasaules kara tipa, dūmu miglā.
Nopirku vienvirziena biļeti uz Austriju, šo piektdien. Uz nedēļu. Mans dzīvesbriedis, pūdera mednieks, teica, ka jābrauc (viņš ar auto un mūsu dēļiem un citiem pribambasiem, es, kā princese, ar avio (32 eur tikai!)), jē!
Šogad izlēmu cīnīties pret antisociālismu Jaunajā gadā (mēs jau izbaudījām lieliskus antisociālus Ziemassvētkus) un sagaidīt to pie draudzenes draugiem, kurus nepazīstu. Pēc tam gan izrādījās, ka drusku pazīstu - iepazinos, kad manas draudzenes trusis nomira kaut kad februārī, jo viņi to lopiņu (un mūs) veda uz vet klīniku. Cerams, ka šovakar apstākļu fons būs mazāk morbids.

12/29/18 06:23 pm - Aiziet, patērētājkultūrā!

Izcīnīju cīņu ar krupīti, uzklausīju ieteikumus un visbeidzot pasūtīju sev Sony MDR-XB950N1 austiņas. Pirmdien piegādās.
Jo cīņu ar krupīti, lai nopirktu Bose QuietComfort 35 II, es tomēr nevarēju vinnēt.

12/27/18 01:08 pm

Noskatījos Grinču, 2000. gada. Gribu redzēt 2018. gada multeni: https://www.youtube.com/watch?v=Bf6D-i8YpHg

12/25/18 05:25 pm

Izstaigājos pa mežu, pilns ar cilvēkiem. Holandiešiem patīk klīst pa takām brīvdienās un svētku dienās. Vienīgais, kas pietrūkst, ir sniegs.

12/23/18 06:39 pm

Ir ļoti forši klīst pa pilsētu un iepirkt tikai kafiju un tēju, kamēr pārējā pasaule skrien un drūzmējas rindās starp stikla ežiem.

Rīt tikai mazliet jāpiekārto māja, jāaizlaiž līdz dārzniecībai, jo gribu sarkanas mini-Ziemassvētku zvaigznes virtuves logam (pieskaņotas jaunajam sarkanajam priekšautam ar baltām pumpiņām!) un, pats galvenais, jāiepērk pietiekami daudz vīna.

Šo Ziemassvētku lielākās ciešanas ir atrast, ko lai tādu foršu noskatās.

12/16/18 12:05 pm

Nukasiko, Martinsons rokudzelžos. Achievement (un)locked!
Nabaga kultūras ļaudis, par vienu sponsoru mazāk.

12/15/18 05:24 pm

Beidzot atnesu mājās eglīti, šoreiz gan simbolisku, galda izmēra. Izkliedēju lampiņu virteni pa palodzi.
Atklāju saldēto dārzeņu mikšļus. Best thing ever!

12/12/18 01:30 pm

Man ir pohas! Vakar bija darba organizētās Xmasu vakariņas. Vienīgais Xmasu pasākums manā kalendārā. Vienīgais darbs bija uzvilkt kleitu un aiziet plāniņa vidū saņemt apsveikumu & dāvanu karti par ekstra jūdzēm, ko eju (mī so proud!)).
Tagad tik grinča džemperīti mugurā (imagināro) un aiziet līdz 2019!

Man patīk Ziemassvētki kā tādi, bet totāli besī svinēt tos pēc priekšrakstiem (cept, šmorēt, šrubēt, stresot, meklēt dāvanas, tērēt tam visam bargu naudu, braukāt no vienas ģimenes pie otras, etc.)
Tas vienkārši ir pārāk nogurdinoši un stresīgi. Man patīk tikai tad, ja var darīt tikai tik daudz, cik patiešām gribas.

12/4/18 11:01 am

Neesmu redzējusi filmu, bet skaņu celiņš nejauši youtubē uzklīda, tagad gribu redzēt arī filmu:

The Greatest showman, soundtrack: https://www.youtube.com/playlist?list=PLi0vNpDrBJPdGH3LoC85PgixsOq5vDUV3

Šitā man laikam vislabāk patīk, īpaši beigu daļa: https://www.youtube.com/watch?v=iW2FUY3N-n0&list=PLi0vNpDrBJPdGH3LoC85PgixsOq5vDUV3&index=12&t=0s