voyage, voyage

Recent Entries

7/24/14 06:07 pm

Nelsona izrādījās tik forša pilsēta, ka divu nakšu vietā palikām četras. Dzīve te rit rāmi un ritmiski - katru rītu braucām brokastot uz iedzīvotāju iecienītāko kafejnīcu Osso Negro; kafejnīcā strādā puisis, kuru vēlāk satikām pie vienām trasēm, līdz ar to nākamajā dienā jau bija iespēja izvērst sīkrunas plašāk. Šorīt atkal uz ielas sastapām sievieti, sīku un stiegrainu, kas brauc ar riteni tā ka nemetas savā 50+ vecumā. Mans draugs salāpīja viņas riteņa kameru, jo viņa, lecot pa tramplīnu (mhm, tramplīnu) to pārsita. Satikāmies, pačalojām, sarunājām tikties vakarā atkal, ja vien lietus pārstās.
Vakar atkal pirmā dienas puse bija saulaina - laiku pavadījām stumjot riteņus kalnā, jo te neviens pacēlājs vēl nav uzmontēts; kalna gals nosēts ar meža avenēm un mellenēm - varēja brangi pieēsties no lāču galda, pirms braukt lejā.
Vēl kāda nedēļa palikusi un tad jau, diemžēl, atpakaļ uz betonu un steigu.

7/23/14 02:22 pm

Nelsona Britu Kolumbijā var mierīgi sacensties hipsterīgumā ar pašu Rīgu. Te ir viss - eko-šmeko tirdziņi, visādi hipsteru veikali, adījumos ietērpti velosipēdi, visādi pasaules vazaņķi ar drediem, garām bārdām, šļobenēm un akordeoniem un tas viss uz kalnu un ezera fona.

Pāris telefonskati )

7/23/14 10:53 am

Protams, ka DHL nevar atmuitot internetā pasūtītu skolassomu bez 20 dažādiem apstiprinājumiem (varbūt attaisiet kasti, jo rēķins parasti ir tur, jo es to nevaru izņemt esot Kanādā, ja sūtījms ir Latvijā - rociņas par īsu). Vēl man patīk tas, ka viņi teica, ka vajag invoisu. Viņi nezina vārdu "rēķins"? Vai arī rēķins ir tikai sūtījumiem Latvijas teritorijā, bet no ārvalstīm tas pārvēršas par invoisu? Stulbie stulbeņi.
Viņu mājas lapa ir neizsmeļams tulkošanas stila pērļu avots:
Mēs nodrošinām, lai Jūsu prece iziet procesu gludi
State-of-the-art drošības metodes
deklarāciju aizpilde apkalpošana tiek projektēta, lai izņemtu sarežģītību no muitošanas procesa
Tenderiem, pieprasījumiem un informācijai

7/22/14 01:05 am

Korupcija un čupošanās - divas Latvijas nelaimes.

7/21/14 04:19 pm

Mūsu namatēvs: "This is a scientology church. Some people have attacked it."
Es: "Probably catholics."
Mans draugs: "People with real religions!"
Smējāmies kā traki. Noglabājām "People with real religions" mūsu ironijas zelta fondā.

P.S. Nelsona ir diezgan forša un hipsterīga.

7/19/14 01:11 pm

Stundu nopļāpājām ar šejienes latvieti (tāds patīkams kungs gados) un viņa spridzīgo sievu. Tagad jāiet iečekot vietējais zemnieku tirdziņš, jo tikko beidza līt.

7/19/14 02:28 am

Nejaušības vadīti atradām naktsmājas, kas tagad stabili ieņem pirmo vietu dislokācijas un visa pārējā ziņā - skats pa logu ir vienkārši neticams (skat. pielikumā)! Turklāt mājas saimnieks zināja kādu 75gadīgu latvieti, kurš te dzīvo 40 gadus un rīt mēs ar viņu tiekamies. Taču vēl neticamāk ir tas, ka šodien man dokumentus, pasūtot dzērienu, paprasīja restorānā (iepriekš tikai dzērienu veikalos) un man nebija līdzi neviena papīra gabaliņa, kur būt teikts, ka man jau ir gaziljons gadu. Bet iedzert pēc tā šausmīgā miniena kalnā gribējās kā trakam sunim slēpot, bet ar kājām līdz viesu namam arī nav nekāds košers iet. Tāpēc griezos pie viena cita viesmīļa prasot, vai šis nezin kādu, kas var man uz piecām minūtēm aizdot riteni - šis man iedeva savējo :D 5 minūtes vēlāk jau priecīga dzēru iecienīto Cēzaru (klamato tomātu sula, tabasko, pipari, šņabis un vēl kaut kas).

Pielikumā! )

7/19/14 02:17 am

2.5 h minu kalnā, lai nonāktu šeit )

7/15/14 05:54 pm

Pēc uzkārpīšanās kalnā, balvā - meža ezers!

Ķeru saules apdegumus )

7/14/14 07:33 pm

Sun Peaks ir baigi foršs un skaists ciemats - visas mājas copy-paste no Austrijas/Francijas un pats kalns tieši sāk ziedēt - brauc pacēlājā un skaties uz visādām puķītēm. Pēc dažām nedēļām tiks sasniegta kulminācija - žēl, ka tad te nebūsim, lai to visu redzētu - vienīgi pastkartēs redzams, ka ir pasakaini.
Riteņošanas ziņā kalns ir grūts - it īpaši dēļ putekļiem vairākās stāvās vietās un bremzējot riteni sāk mazliet nēsāt/slidināt. Bet kad vienreiz pa kādu taku ir nobraukts, tad otreiz ir vieglāk. Divreiz redzējām lāci, neomulīgi tuvu, kādu 50-60m attālumā. Vistlerā gan vēl tuvāk, bet tur tie lāči vispār neceļ ne ausi, kad laid garām. Šeit viņi it kā ir pieraduši, bet tomēr jāuzmanās un jāietur distance un jāvēro, ko šis dara. Tā jau protams kruti, bet labāk jau viņus tomēr nesastapt. Toties uz kalna čum un mudž no citas dzīvās dabas - stirnas un visādi mazie susur-musurīši, kas dzīvo alās. Vāverveidīgi un murkšķveidīgi (angliski - marmot). Tie ir ļoti jautri un plosās pa golfa laukumu neskatoties uz to, ka pa viņiem lido neskaitāmas golfa bumbiņas, jo tas ir mācību laukums. "Kara zona!" teica mans draugs. Viena stirna, savukārt, bija izplājusies pa vienu melno trasi un tikai pašās beigās, kad viņai uzbļāva, piecēlās un aizskrēja prom.
Trases ir grūtas tāpēc, ka daudz visādu sakņu un akmeņu un sakņu/akmeņu pakāpienu un brīžiem jau man likās, ka nu tad beidzot būs uz mutes, bet beigās kaut kā vienmēr izdodas savākties. Citreiz ir tā, ka pirmajā reizē kaut kur nesanāk nobraukt - vai izskatās baigi stāvs vai arī nepareizā trajektorija, lai izbrauktu, tad kāpju lejā, bet visbiežāk nākamajā reizē tomēr nobraucu un bieži vien nobraukt ar riteni ir vieglāk nekā nokāpt, jo stāvs, slīd un ritenis arī nav gluži pūciņa un arī slīd lejā, kaut arī bremzes nospiestas.
Kopumā jau ir reāli super, jo joprojām esam dzīvi :D
Šobrīd esam atstāti vieni paši uz pāris dienām svešā couchurfing namatēva mājā, jo šim bija jābrauc darīšanas uz Vankūveru. Jums vajadzētu redzēt viņa garāžu - īsta sapņu garāža - pie vienas sienas plaukts ar visādām ķiverēm - slēpošanai, močiem, riteņbraukšanai; viens stūris atkal gluži kā slēpju noma - visādas slēpes un slēpju nūjas un kas-nekas; trīs moči - ielinieks, enduro un meitas mazais krosinieks; tad vēl ritenis un visādas riteņu lietas, instrumentu kastes uz riteņiem, utt. - es jums saku, riktīgā paradīze!

7/14/14 11:31 am

Skaistais ceļš no Vistleras uz Sanpīksu. Kad iebraucām tuksnesīgajā daļā, tad nācās piestāt un izkāpt no auto, lai saprastu, ko nozīmē +39 Celsija grādi laukā.

Te )
Tags: ,

7/10/14 09:47 pm

Vistleras veģetārieši )

7/8/14 07:33 pm

Principā, kapitālisms ir tāds pats kā komunisms - cilvēkam nav izvēles. Komunismā viss bija vienāds un arī kapitālismā viss ir vienāds - pamēģiniet parastā lielveikalā atrast veļas pulveri, kuru nav ražojis Procter & Gamble vai Henkel.

7/8/14 11:36 am

riteņi lidošanai gandrīz gatavi

te )

7/8/14 10:02 am

Ja kaut kas mājās jāatrod, tad pie manis var griezties kā pie orākula, jo man piemīt netradicionāla domāšana. Mans draugs gan to nosauktu mazliet savādāk, bet - whatever works.
Piemēram, vakar atcerējos, ka man taču jāiepako ceļasomā lāču zvaniņš - tas ir tāds zvaniņš, kuru piekar pie somas, lai lācis dzird, ka pusdienas/vakariņas dodas viņa virzienā. Meklēju vienā mantu čemodānā, meklēju otrā - nav. Nākamais solis - jāpaskatās taču vanassistabā skapītī zem izlietnes. Un tur tas zvaniņš arī bija - maisiņā kopā ar 100ml pudelītēm. Jo tas taču ir tik loģiski! :D