Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
par Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reklāmas plakātu konkursu "Think. Eat. Save." 
12.-Aug-2013 08:37 am
Vakar pamanīju Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reklāmas plakātu konkursu "Think. Eat. Save.". Pārdesmit min laikā uzmeikoju bildīti, taču tā arī neaizsūtīju - savas neattapības dēļ tā arī neatradu e-pasta adresi, kurp sūtīt. Pusstundu nocīnījies, nopļāvos un nīgrs atmetu ar roku. Vajadzēs iekārtot atsevišķu albumu "Konkursi, kuros neesmu piedalījies komunikācijas problēmu dēļ".



Zinu, ka primitīvs bezgala, taču jāņem vērā, ka mērķauditorija ir cilvēks parastais, tb okartes akadēmijas un ugunsgrēka skatītājs, nevis RL lasītājs (palūkoju, kas tur sasūtīts - kudi briesmīgākas bildītes).
Comments 
12.-Aug-2013 01:52 pm
Mērķauditorija tak ir "masa", nevis RL lasītājs cibiņš, jo tas jau ir vegāns/pusvegāns, glābj lapsas Juglā, mēra savu ekoloģisko pēdu un pats vēl piedalās kampaņā kā organizētāju pārstāvis. Aber akcija ta vēršas pie tiem, kam pie kājas, kam citas prioritātes. Savukārt masu jāuzrunā tā viekārši, tipa, milzīgs resns baltais puika fonā rij hamburgeri, kamēr priekšplānā melnā bērniņa pusdzīvs skeletiņš, un lieliem burtiem "nemet ārā!". "metro nē!" u.tml.
12.-Aug-2013 02:30 pm
Reālās aktivitātes kā likums beidzas ar masveidīgu šārošanu/laikošanu draudziņos/purniņgrāmatā un masveida tusiņu 1x gadā. Turpretī tāda elementāra lieta kā atkritumu šķirošana Rīgas centrā, pat ja nodrošināti visi apstākļi, nekādīgi neaiziet.

Par tēmu: nevar vienkārši pateikt lieliem burtiem "nemet", ir jāpiedāvā risinājums kā līdz tam nenonākt un alternatīvas.
This page was loaded Dec 19. 2024, 12:17 pm GMT.