Vakar pamanīju
Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reklāmas plakātu konkursu "Think. Eat. Save.". Pārdesmit min laikā uzmeikoju bildīti, taču tā arī neaizsūtīju - savas neattapības dēļ tā arī neatradu e-pasta adresi, kurp sūtīt. Pusstundu nocīnījies, nopļāvos un nīgrs atmetu ar roku. Vajadzēs iekārtot atsevišķu albumu "Konkursi, kuros neesmu piedalījies komunikācijas problēmu dēļ".
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/39631804/dizains/Buks_Save_food_little.jpg)
Zinu, ka primitīvs bezgala, taču jāņem vērā, ka mērķauditorija ir cilvēks parastais, tb okartes akadēmijas un ugunsgrēka skatītājs, nevis RL lasītājs (palūkoju, kas tur sasūtīts - kudi briesmīgākas bildītes).
Visnotaļ kļūdains pieņēmums.
Okartes akadēmijas skatītāja paradumus tu neizmainīsi ar savu plakātu un runām par to kā, kur un ko jāsaudzē - viņam ir citas prioritātes. Kā reiz RL lasītājs ir šitādu pasākumu auditorija.