Vakar pamanīju
Ziemeļvalstu un Baltijas valstu reklāmas plakātu konkursu "Think. Eat. Save.". Pārdesmit min laikā uzmeikoju bildīti, taču tā arī neaizsūtīju - savas neattapības dēļ tā arī neatradu e-pasta adresi, kurp sūtīt. Pusstundu nocīnījies, nopļāvos un nīgrs atmetu ar roku. Vajadzēs iekārtot atsevišķu albumu "Konkursi, kuros neesmu piedalījies komunikācijas problēmu dēļ".
Zinu, ka primitīvs bezgala, taču jāņem vērā, ka mērķauditorija ir cilvēks parastais, tb okartes akadēmijas un ugunsgrēka skatītājs, nevis RL lasītājs (palūkoju, kas tur sasūtīts - kudi briesmīgākas bildītes).
Visnotaļ kļūdains pieņēmums.
Okartes akadēmijas skatītāja paradumus tu neizmainīsi ar savu plakātu un runām par to kā, kur un ko jāsaudzē - viņam ir citas prioritātes. Kā reiz RL lasītājs ir šitādu pasākumu auditorija.