Kā konstatē
vedjmah secina, ka "ja paskatās lidostas Rīga Live Arrivals/Departures grafikus (piemēram, šobrīd), vienīgās aviokompānijas, kas figurē ap mūsu Tranzīta Gigamezglu, ir AirBaltic un Ryanair, vienīgo izņēmumu sastāda viens skumjš Finniera reiss uz un no Helsinkiem". Ja pareizi saprotu, Ainārs krietnu laiku kūrēja arī dievzemītes autoceļu uzturēšanu, kuri, par spīti tam, šobrīd esot vēl sūdīgāki nekā pirms viņa. Tad Latvijas pasts, kura zaudējumi 2004. -2008. gados bija 23 miljoni latu, 2009. gadā 3,6 miljoni, šogad būs vismaz 1,1 miljons (
neskaitot darījumu par pasta nodaļu atdošanu "stratēģiskajam partnerim" Mono). Tb neviļus kā neizglītotam un peripetijām līdzi nesekojošam menam man rodas jautājums: aber Šleseram vispār ir kaut viens businesa projekts, kurš ir izdevies (es te nedomāju uzmetienus vai prihvatizācijas
a la Rīdzenes ielas privatizēšana, bet gan klasisku uzņēmējdarbību: ideja>investīcijas>plaukstošs uzņēmums)? Tb no kurienes radies Aināra kā veiksmīga uzņēmēja tēls?
UPD:
Man pret šo cilvēku nav ne simpātiju, ne antipātiju - nepazīstu viņu, - tb tikai parādījās interese, jo tā uz skaitli 3 nekur navraēju uzzināt, ko viņš tādu būtu paveicis, lai šo uzskatītu par finanšu/uzņēmējdarbības zinātāju.
Īsāk sakot, prom ir Austrian, KLM, British Airways, Norwegian (laikam tikai vasarās? neesmu sure), kas ar Turkishiem? neesmu izsekojusi, un vēl bija tas brīnums Taškenta->Rīga->New York, kas rīgā piestāja pieliet degvielu, nez, vai tas tā vēl ir.