Čiepa pārbaudes laiku neizturēja - diemžēl tas no reklāmas aprindām nākušajiem raksturīgi: daži no viņiem uzmargo pat gana glītas bildītes, bet sagatavot printfailu nemāk, savukārt darba devējam kapitālistam nez kāpēc nepatīk, ka katru otro darbu jāpārdrukā pa jaunu, bet desmitiem kvadrātmetru materiāla aiziet miskastē. Tagad šie jauna maketētāja meklējumos.
Savukārt mans secinājums, to visu vērojot: ja pirms pāris gadiem biju tāds sašļucis - gadi iet, jaunieši enerģiski, drīz izstums mani kā vecu perdeli no aprites, - tad izskatās, ka kaut pilni kapiņi ar neaizvietojamiem darbiniekiem, vēl ilgi varēšu virpot, jo ar pliku enerģiju vien nepietiek, jāatminas pārbaudīt, vai nav iesprucis atsūtītajā materālā kāds overprints vai pantonis.
Meitēns ļoti lāga, bet kļūdu nu aplam daudz, nemitīgi ko jāpārdrukā. Un ne jau es lemju - es tur kraiņijs, sēžu stūrī un apkalpoju tikai savu pacientu, tb vizualizēju tā vēlmes.
Nu vot par viņas maketēšanas prasmēm neko nevaru spriest, jo šeit viņa bija mārketings, bet maketēšana esot viņas hõbījs, vaļasprieks un mūža aicinājums.