Tas izklausās pēc galīgi stulba nonsensa bet provēšu paskaidrot.
Pamati un vispārīgais, ja vien jau nav intereses un motivācijas bieži ir garlaicīgi. Nerada interesi.
Piemērs: Mācīties teiksim elektroniku var no pamatiem, tie ir vienkāršoti vispārīgi teorētiski apraksti tur tipa kā strādā tranzistors, kā strādā trigeris utt - un tas it kā ir loģiski un pareizi.
Bet interesanti ir ielīst kaut kādā sarežģītā aparatūrā, no kuras tas cilvēks galīgi nekā nesaprot un tad štukot kas un kā.
Protams sākumā viņš vairumu nesapratīs, bet būs radies pats svarīgākais - motivācija.
Cits piemērs - regulārās skolās mācību grāmatas, teimsim matemātikā, ķīmijā vs kaut kur bēniņos atrastas vecas augstskolu mācību grāmatas vai monogrāfijas. Otrais ir daudz ``garšīgāk`` lai arī sākumā vāji saprotams.
a) mācīt no pamatiem
b) mācīt no vispārīgā
Tas izklausās pēc galīgi stulba nonsensa bet provēšu paskaidrot.
Pamati un vispārīgais, ja vien jau nav intereses un motivācijas bieži ir garlaicīgi. Nerada interesi.
Piemērs: Mācīties teiksim elektroniku var no pamatiem, tie ir vienkāršoti vispārīgi teorētiski apraksti tur tipa kā strādā tranzistors, kā strādā trigeris utt - un tas it kā ir loģiski un pareizi.
Bet interesanti ir ielīst kaut kādā sarežģītā aparatūrā, no kuras tas cilvēks galīgi nekā nesaprot un tad štukot kas un kā.
Protams sākumā viņš vairumu nesapratīs, bet būs radies pats svarīgākais - motivācija.
Cits piemērs - regulārās skolās mācību grāmatas, teimsim matemātikā, ķīmijā vs kaut kur bēniņos atrastas vecas augstskolu mācību grāmatas vai monogrāfijas. Otrais ir daudz ``garšīgāk`` lai arī sākumā vāji saprotams.
Krč nevajag piena putriņas, vajag uzreiz steiku.