Praksē tas nozīmē daudz papīru, daudz patērēta laika un nulli rezultātu. :) Divu vai vairāku priekšmetu skolotāji saskaņo mācību plānus, lai vielaikus ņemtu vienu tēmu - iecere, ka tā labāk iesēdīsies atmiņā un būs saprašana.
Ideja uz papīra laba, paņemta no 1920. gada PSRS skolu reformas: vienu un to pašu tēmu māca visos priekšmetos vienlaikus. Labi aprakstīta romānā "Divi kapteiņi": “Atceros, mēs mācījāmies par pīli. Tā bija vienlaikus trīs nodarbībās: dabaszinībās, ģeogrāfijā un krievu valodā. Dabas zinību stundā pīle tika pētīta kā pīle - kādi tai spārniņi, kādas tai kājas un kā tā lido un peld. Ģeogrāfijas stundā pīle tika pētīta kā zemeslodes faunas pārstāvis. Krievu valodā Svetlana Petrovna mums mācīja rakstīt p-ī-l-e un lasīja kaut ko par pīlēm no Brēma.”
Ideja uz papīra laba, paņemta no 1920. gada PSRS skolu reformas: vienu un to pašu tēmu māca visos priekšmetos vienlaikus. Labi aprakstīta romānā "Divi kapteiņi": “Atceros, mēs mācījāmies par pīli. Tā bija vienlaikus trīs nodarbībās: dabaszinībās, ģeogrāfijā un krievu valodā. Dabas zinību stundā pīle tika pētīta kā pīle - kādi tai spārniņi, kādas tai kājas un kā tā lido un peld. Ģeogrāfijas stundā pīle tika pētīta kā zemeslodes faunas pārstāvis. Krievu valodā Svetlana Petrovna mums mācīja rakstīt p-ī-l-e un lasīja kaut ko par pīlēm no Brēma.”