Man paveicās mācīties vienā un tajā pašā fakultātē ar dabaszinātņu skolotājiem (kur ķīmija arī bija pagadījusies). Redzot viņu zināšanu līmeni un to kā viņi tiek sagatavoti man kļuva skaidrs kamdēļ nevienam skolotājam nebija izdevies mani ar kaut ko aizraut. Viņi taču iziet dabūjuši grādu no ķīmijas tā arī neiemācījušies. Viņiem nav sapratne par to, kas ir aktuāls zinātnē šobrīd un visdrīzāk jebkurš jautājums kurš drusku novirzās pie labi iekaltā mācību materiāla viņiem sagādā negantu stresu. Es reizēm apbrīnoju to, ka profesors universitātē spēja pasniegt daudz interesantāk un labāk mācību materiālu par jebkuru skolotāju, kas man ir bijis, neskatoties uz to, ka profesori parasti neko no pedagoģijas nav mācījušies. Un viens no iemesliem noteikti ir interese un klātbūšana subjektā, ko dotais cilvēks pārstāv. Un es nezinu ko tieši pedagogi mūsdienās apgūst, bet ir sajūta, ka tas ir pārāk attālināts no tā ko viņi pasniedz.