Paldies, šis ir labs piemērs! :) Kopumā gribētos vairāk dzirdēt izvērstas refleksijas par šo tēmu, ņemot vērā, ka tā tik bieži pieminēta - varbūt tādas ir, bet esmu palaidusi garām. Šis izklausās pēc kompleksa jautājuma - kāpēc mazinās studentu zināšanas, kādos aspektos, kā augstskolas uz to reaģē, kādi būtu jēdzīgākie risinājumi. Savā fakultātē gan neesmu dzirdējusi skaidras sūdzības par studentu zināšanu līmeni, drīzāk frāzes par krītošajām prasībām izskan tad, kad studenti saka, ka kādā semestrī apjoma ir pārāk daudz. Tad laikam runa ir par mācīšanās kapacitāti. Bet tas, kādas prasības bijušas agrāk un ko īsti agrāk studenti ir varējuši vairāk un labāk, īsti pateikts netiek.
Kopumā gribētos vairāk dzirdēt izvērstas refleksijas par šo tēmu, ņemot vērā, ka tā tik bieži pieminēta - varbūt tādas ir, bet esmu palaidusi garām. Šis izklausās pēc kompleksa jautājuma - kāpēc mazinās studentu zināšanas, kādos aspektos, kā augstskolas uz to reaģē, kādi būtu jēdzīgākie risinājumi. Savā fakultātē gan neesmu dzirdējusi skaidras sūdzības par studentu zināšanu līmeni, drīzāk frāzes par krītošajām prasībām izskan tad, kad studenti saka, ka kādā semestrī apjoma ir pārāk daudz. Tad laikam runa ir par mācīšanās kapacitāti. Bet tas, kādas prasības bijušas agrāk un ko īsti agrāk studenti ir varējuši vairāk un labāk, īsti pateikts netiek.