(1) Ja uzdevums ir nevis reāla bet potenciāla vienlīdzība, tad ideja der. Nu tipa visiem ir iespēja mācīties, daži to dara, citi nē, tie kas dara pēc tam, pritams ir ``vienlīdzīgāki``, ar privilēģijām. Viss normāli. Tas kas ir pārprasts - iedoma ka dumjie varētu būt vienlīdzīgi ar ne-dumjajiem. Nē nevarētu. Bet izejai no dumjības jābūt atvērtai visiem. (2) Vispār daudzu ievārojamu cilvēku biogrāfijas rāda, ka uzspiestas smagas ikdienas trūkums ir labs. Sk. Vuds, Darels un citi. (3) Paceļas dzīves līmenis => samazinās dzimstība. Sistēma regulē sevi šādi un tas ir daudz konstruktīvāk par regulēšanu caur mirstību.
(2) Vispār daudzu ievārojamu cilvēku biogrāfijas rāda, ka uzspiestas smagas ikdienas trūkums ir labs. Sk. Vuds, Darels un citi.
(3) Paceļas dzīves līmenis => samazinās dzimstība. Sistēma regulē sevi šādi un tas ir daudz konstruktīvāk par regulēšanu caur mirstību.