|
| "(..) Ar interesi par mācību priekšmetu tam nav sakara. Neviens cirks no skolotāju puses nespēj motivēt slaistu pašam mācīties. Jā, mācību tēma interesanta, skolotājs ir foršs, taču ko nu piespiesties pašam darīt... Ja kādam vecākam šķiet, ka skolotāja pamatuzdevums ir "ieinteresēt", lai uzdod sev jautājumu: kā pašam iet ar savu bērnu ieinteresēšanu no rīta pašam laikus celties, saklāt gultu un izmazgāt istabu? Tā nu māte daba mūs iekārtojusi, ka izaugsme panākama tikai piespiežoties, bet piespiešanās/piespiešana vienmēr ir nekomfortabla. Diemžēl neviens sportists, mākslinieks, ārsts vai zinātnieks tāds nav kļuvis caur rotaļu, jo tas nav iespējams. Ja vēlies daudz pievilkties pie stieņa, nāksies daudz pievilkties. (..)" |
|
|