Paskatījos kas tā tāda kompetenču pieeja bet man šķiet ka tas [ par prasmēm pielietot reālās situācijās] ir tikai daļa no manis teiktā. Sarežģītais un noslēpumainais pievelk. Efektīgais arī No kā bērniem rodas interese par ķīmiju - no koncentrāciju aprēķina uzdevumiem? Nē, no pirotehikas. Cita lieta ka pēc tam viņiem interesē arī tās koncentrācijas aprēķināt un kā tas viss strādā, bet tas ir pēc tam, vispirms ir blīkšķis un krāsainas ugunis. Bet ar ko sāk mācīt ķīmiju skolās? Ne ar laboratoriju, ar papīru, tāfeli, tabulām... Tas nav tas. Kad man bija tā nelaime apmeklēt pamata un vidusskolu, man radās iespaids, ka tā ir iestāde kur māca grāmatvežus, klerkus. Tabulas, saraksti, azipildīt formas, rutīnas aprēķini. Arī, protams derīgas prasmes bet visai vienpusīgi.