Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
Replying To 
31.-Jan-2021 05:05 pm
Izteikšu ķecerību:
Interese ir, ne mazāka kā senāk tikai [tāpat kā senāk]neformalizēta.
Nevajag formalizēt un viņa būs.

Tādas lietas kā ``mājasdarbs`` ``darba plāns``, ``stundu saraksts`` var veicināt intereses pazušanu. Vismaz sākumā, pēc tam kad stabila - vairs nē.

ķecerība #2:

Parasti cenšas mācīt no pamatiem, no vispārīgā, bet tas strādā tālu ne vienmēr.

Konkrēts piemērs:

Iemācīt elektroniskā oscilogrāfa uzbūvi un darbību.

Klasiskais variants - zīmējam uz tāfeles funkcijas kas raksturo izvērsi, rakstam un izvedam vajadzīgo trigonometriju.

Ko redz bērns: Bērns redz abstraktus matemātikas pārspriedumus un vispārinājumus, kuri, jā, satur vajadzīgo.

NE klasiskais variants: Iedod bērniem vecu oscilogrāfu. Jā šādi iegūtās zināšanas būs saraustītas, fragmentāras, nesistēmātiskas, vismaz sākumā bet būs interese. Līdz vispārinājumiem un trigonometrijai nonāks. Un TAD viņiem tas interesēs. Vismaz dažiem.
Reply Form 
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
This page was loaded Maijs 3. 2024, 10:04 am GMT.