bet tu pavaicā, piemēram, eksakto nozaru LZA korespondētājlocekļiem, cik no viņiem ir lasījuši Danti un kā tas viņiem dzīvē ir palīdzējis. bez Dantes, manuprāt, ir gana daudz citu lietu, ko bērniem apgūt un par ko viņi izrāda interesi. vēsture visos laikos ir interesējusi mazāk nekā 10% skolēnu (mēģinu atcerēties savu klasi), bet daudziem interesē citas lietas, kuras tad viņi ar prieku un padziļināti apgūst.
un es esmu dabūjusi kārtīgu izglītību - manos laikos biologiem LU mācīja pskp vēsturi, dialektisko materiālismu un trešo neatceros, laikam vēsturisko materiālismu. bija jau tur šis tas derīgs, bet mūslaikos biologiem māca daudz vairāk visādu bioloģiju un nevis vēsturi, un tas man liekas daudz labāk.
es tikai par to, ka tavā izglītības ierakstu sērijā ir divas sižeta līnijas, kuras varbūt pats neesi pamanījis:
- tikai nederīga un praksē neizmantojama izglītība ir derīga. jo nederīgāka, jo labāka;
- bērniem jāapgūst tikai humanitāras lietas. ja kāds ne par ko negrib lasīt Danti un interesējas tikai par fiziku, tad viņam nepienākas vairāk par pagastskolu un viņš ir norakstāms. gluži kā pie upes pievestais ēzelis.
un es esmu dabūjusi kārtīgu izglītību - manos laikos biologiem LU mācīja pskp vēsturi, dialektisko materiālismu un trešo neatceros, laikam vēsturisko materiālismu. bija jau tur šis tas derīgs, bet mūslaikos biologiem māca daudz vairāk visādu bioloģiju un nevis vēsturi, un tas man liekas daudz labāk.
es tikai par to, ka tavā izglītības ierakstu sērijā ir divas sižeta līnijas, kuras varbūt pats neesi pamanījis:
- tikai nederīga un praksē neizmantojama izglītība ir derīga. jo nederīgāka, jo labāka;
- bērniem jāapgūst tikai humanitāras lietas. ja kāds ne par ko negrib lasīt Danti un interesējas tikai par fiziku, tad viņam nepienākas vairāk par pagastskolu un viņš ir norakstāms. gluži kā pie upes pievestais ēzelis.