Man arī liekas, ka vissakarīgākais būtu dalīt pa spēju līmeņiem viena vecuma bērnus - turklāt šādu sadalījumu veikt katrā priekšmetā. Tad nebūtu vecākiem tāds šoks, ka mana Ilzīte ir trešajā matemātiķu grupā, jo viņa tajā pašā laikā būtu pirmajā svešvalodas grupā vai sportā. Un jau no bērnības bērniem būtu sajūta, ka tas nekas, ka viņi kādā jomā nav paši labākie, jo ir kāda cita joma, kurā viņi var spīdēt - un tas viņiem dotu motivāciju meklēt to jomu.
Tad nebūtu vecākiem tāds šoks, ka mana Ilzīte ir trešajā matemātiķu grupā, jo viņa tajā pašā laikā būtu pirmajā svešvalodas grupā vai sportā. Un jau no bērnības bērniem būtu sajūta, ka tas nekas, ka viņi kādā jomā nav paši labākie, jo ir kāda cita joma, kurā viņi var spīdēt - un tas viņiem dotu motivāciju meklēt to jomu.