Es patiešām nespēju saprast, kā tas var būt, ka lielas klases tiek uzskatītas par veiksmīgu pieeju un tiek bīdītas idejas klases vēl vairāk palielināt. Pilnīgi absurdi.
Skolas specifikas dēļ es visus 12 gadus mācījos mazās klasēs. Lielākais skaits bija 20+, kad 10. klasē salika kopā divas mazās paralēlklases. Un tad es novēroju to, ka ar mazu klasi skolotājiem ir vairāk pietiek laika un enerģijas (ja ir vēlēšanās) gan "pievilkt" lēnos, gan iedot jaunu, interesi raisošu materiālu ātrajiem. Bija stundas kur man bija garlaicīgi, jo skolotājam neinteresēja nekas vairāk kā norunāt savu normu un uzdot mājasdarbus. Bet citās, piemēram, algebrā un ģeometrijā skolotāja speciāli vienmēr bija sagatavojusi papilduzdevumus, lai matemātikā apdāvinātajiem būtu ar ko ņemties, kamēr pārējiem izskaidro, par ko vispār ir tēma.
Es patiešām nespēju saprast, kā tas var būt, ka lielas klases tiek uzskatītas par veiksmīgu pieeju un tiek bīdītas idejas klases vēl vairāk palielināt. Pilnīgi absurdi.
Skolas specifikas dēļ es visus 12 gadus mācījos mazās klasēs. Lielākais skaits bija 20+, kad 10. klasē salika kopā divas mazās paralēlklases. Un tad es novēroju to, ka ar mazu klasi skolotājiem ir vairāk pietiek laika un enerģijas (ja ir vēlēšanās) gan "pievilkt" lēnos, gan iedot jaunu, interesi raisošu materiālu ātrajiem. Bija stundas kur man bija garlaicīgi, jo skolotājam neinteresēja nekas vairāk kā norunāt savu normu un uzdot mājasdarbus. Bet citās, piemēram, algebrā un ģeometrijā skolotāja speciāli vienmēr bija sagatavojusi papilduzdevumus, lai matemātikā apdāvinātajiem būtu ar ko ņemties, kamēr pārējiem izskaidro, par ko vispār ir tēma.