Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
ja kādam žurnālistiņam nu nekādi nav par ko rakstīt, bet ko vajag no pirksta izzīst 
8.-Jul-2014 02:16 pm
Tad viņš varētu paņemt tādu lietu kā cenu atlaides veikalos (nu tur skatlogos tie visi -50% trekniem cipariem). Ņemot vērā, ka šos ciparus redzu ik dienu, tad esmu piefiksējis, ka ļoti bieži nekas nemainās, dažkārt pat cenu palielina, tikai "veco cenu" sadzejo no zila gaisa. Nu tur, piemēram, sievišķu tualetes ūdens Sharkira Elixir pirms pusgada vecā cena, (nosvītrota) 26,45, bet jaunā ir 18,49, un arī pēc pusgada šie cipari identiski, taču tiek pasniegti kā jauni un nebijuši ar ūberatlaidi. Tb atliek tikai pāris mēnešus visādu ķīniešu Drogu vai citādu Elvi un Lata božu avīzes paņemt pie kases, un tad pieķerties un salīdzināt cenu ciparu izmaiņas (jo produktu pamatklāsts tajās avīželēs nemainās). Tb priekš beztabu ideāls sižets: vienkāršs kā pieckapeika un sabiedrība šokā /traģiskā balsī/.
This page was loaded Nov 18. 2024, 3:28 am GMT.