nesaprotu kāpēc reizrēķins? lasīt drukātiem lieliem un maziem burtiem - jā rakstīt rakstītiem burtiem - varbūt vēl saskaitīt, atņemt - jā
bet ko viņa darīs pirmajā klasē ar to reizrēķinu un dalīšanu? vai arī mērķis uzreiz uz otro? tad rakstītie burti vajadzīgi un lasītprasme ciktur burti minūtē - bet kāpēc vēl joprojām nav skaidrs
par to sodu sistēmu - nu jā - man nav variantu, bet ar audzinātāju un vadītāju parunāties par šo tēmu gan jau ka būtu lietderīgi
mūsu dārziņā raudošos audzinātāja uz rokām nēsā un degunu slauka - droši vien valsts dārziņi atšķiras
kāpēc reizrēķins?
lasīt drukātiem lieliem un maziem burtiem - jā
rakstīt rakstītiem burtiem - varbūt vēl
saskaitīt, atņemt - jā
bet ko viņa darīs pirmajā klasē ar to reizrēķinu un dalīšanu? vai arī mērķis uzreiz uz otro? tad rakstītie burti vajadzīgi un lasītprasme ciktur burti minūtē - bet kāpēc vēl joprojām nav skaidrs
par to sodu sistēmu - nu jā - man nav variantu, bet ar audzinātāju un vadītāju parunāties par šo tēmu gan jau ka būtu lietderīgi
mūsu dārziņā raudošos audzinātāja uz rokām nēsā un degunu slauka - droši vien valsts dārziņi atšķiras