Sātana advokāta piezīmes
skepse un infantilitāte
Replying To 
20.-Mar-2018 02:58 pm
Nu, zemnieki nebija "tikai daļa" no segmenta, kas saplūstot veidoja latviešu tautu, bet gan absolūtais vairākums - latviešu tauta jau pāris gadsimtus bija noformējusies, kamēr vēl 19.gs pirmajā pusē absolūtais vairākums latviešu pēc nodarbošanās un dzīvesveida bija zemnieki, pilsētu latvieši savukārt nenozīmīgs mazākums (uz visu latviešu kopskaita fona, pat ja pilsētā procentuāli bija vairāk par citiem), tad īsu industrializācijas brīdi latvieši-strādnieki-pilsētnieki pavairojās, bet pēc Pirmā kara un visu pirmo neatkarību - atkal zemnieku vairākums. Un loģiski, ja tev vienā fotogrāfijā vai attēlā vajag reprezentēt "vēsturiskos latviešus" vēl līdz nīstajam okupācijas-spaidu industrializācijas režīmam, tad to izsaka attēls ar godu tērpā ģērbtu latviešu zemnieku. Citādāk sanāk, ka tu prasi: "a kāpēc romancēs/vēsturiskās mīlestības vai ģimenes reprezentācijās ir tikai divu dzimumu pāris?" Jo viendzimuma pāri visus vēsturiskos laikos ir absolūtais mazākums, ko nav vajadzības iekļaut plašākā ģimeniskuma vēstures reprezentācijā - tie nieka 5-10% kompozicionāli vienkārši neideras un galvenajuam stāstam ir ļoti nebūtiski.
Norvēģi - arī industrializēta, superbagāta tauta, kuras šobrīd absolūtais vairākums dzīvo pilsētās - uz nacionālajiem svētkiem arī nezkāpēc izvelk fotogrāfijas un tērpus ar zemnieku godu tērpiem. Kāpēc? Jo visus vēsturiskos laikus vēl līdz 2PK beigām norvēģu ievērojamākais vairākums bija zemnieki. Kas tur ko nesaprast.
Reply Form 
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
This page was loaded Maijs 6. 2024, 4:45 pm GMT.