You wanna have a life but not too real
Par cibas centieniem pēc taisnīguma 
20.-Mar-2017 12:45 am
Ciba reizēm tomēr spēj pārsteigt. Šinī gadījumā ar to, kādos tik dīvainos veidos spēj manifestēties paštaisnums un "kad mēs augām, tā nebija". Kādu reizi kādam satrauc līdzcilvēku ciešanas, ko radījušas pārpildītas kafejnīcas, kādu citu reizi tiek meklēts pamatojums (justification?) tiesībām nogalināt dzīvu radību, lai to izmantotu uzturā, un tad tavs morālais kompass sāk nervozi raustīties konvulsijās. Es, protams, saprotu, ka ortnungam ir jābūt, un katram pārkāpējam pa nocirstai rokai, bet es tomēr atļaušos būt tas pidars, kas turpinās uzskatīt, ka šķērsot gājēju pāreju pie sarkanās gaismas divos naktī, ja saredzamā attālumā nav neviena auto, nav noziegums, Viļņā par to mani pat sodīja par diviem eiro. Un ja likuma nezināšana neatbrīvo no atbildības, tad vismaz nerakstītos likumus būtu jāspēj nokomunicēt pieklājīgā formā.

Cita starpā, es varētu būt tāds kretīns, kas atkal iebāzīs acīs savu neseno pieredze svešzemē. Nu, ja reiz sākam plēst kreklus uz krūtīm. Lai gan Vjetnama nav caur-un-caur lieliska un jauka vieta, mani tomēr fascinēja vjetnamiešu pārvietošanās kultūra, ļoti bieži arī pozitīvā ziņā. Neskatoties uz to, ka luksofora signāli tur tiek ignorēti gandrīz pilnībā (ir diezgan grūti aprakstīt vārdiem, cik lielā mērā un kā viņi tomēr tiek ņemti vērā), tomēr šis šķietamais haoss parasti iztiek bez jebkādiem starpgadījumiem. Braucam pa pretējo joslu? Bet ja ļoti vajag, kāpēc gan nē? Un ja nu tomēr kāds tiek aizķerts ar motocikla stūres rokturi, kas negadās tik bieži kā varētu likties, viss tiek atrisināts ar smaidu, atvainošanos un pārliecināšanos, ka nav nodarīts nekāds kaitējums. Un viss, braucam tālāk.
Comments 
20.-Mar-2017 12:04 pm
vietā būtu pieminēt, cik moču uz desmit tūkstoš galvām ir latvijā un cik vjetnamā :)
20.-Mar-2017 12:31 pm
varētu būt kādu druscīti vairāk, mhm.
20.-Mar-2017 12:42 pm
bet tas, ka iet bojā piecreiz vairāk cilvēku satiksmē nekā lv, kur, starp citu, arī nemirst slikti, tomēr uz kaut ko norāda, ne?
20.-Mar-2017 01:57 pm
kā arī liek mazliet padomāt, kā mums te ietu, ja katram būtu pa mocītim :)
20.-Mar-2017 02:05 pm
Starp citu, smoga sakarā, mums te gadījumā nav tuvu tam, ka teju katram ir pa auto? Atmetot klimata atšķirības, man šķistu, ka teorētiski motociklam vajadzētu radīt mazāk piesārņojuma kā auto. Varbūt mūsu laime ir tik vien kā dzīvot vietā, kur lielākajā pilsētā dzīvo nepilns miljons, un būtu mūs vairāk, mēs to visu sadrāztu vēl trīsreiz vairāk?
20.-Mar-2017 02:17 pm
par pēdējo teikumu kāds ir šaubījies?
20.-Mar-2017 02:19 pm
Gan jau katrs kas uzskata, ka ap ekvatoru dzīvo tikai mērkaķi un tūristi.
20.-Mar-2017 02:20 pm
ā nu jā, redzesloka jautājums
20.-Mar-2017 03:19 pm
Motocikls nerada mazāk piesārņojuma nekā auto, pat ja nepārrēķina uz pasažieri.
Motocikls ražo mazāk ogļskābās gāzes, jā. Bet CO2 ir izplūdes gāzu nekaitīgākā daļa, automašīnām iir daudz vairāk fīču, lai samazinātu kaitīgos izmešus, motocikliem tādu prasību nav.

Rezultātā motocikls rada par kārtu vairāk smoga.

Tā ir ar ļoti daudz zaļajām lietām.
20.-Mar-2017 03:42 pm
Nu es nebūtu tik pārliecināts, ka tie visi nezināmas izcelsmes moto dzinēji, kuriem atgāzes neviens nemēra un kurus regulē uz čuiņiku, un no kuriem gan jau pietiekoši daudz ir arī divtaktnieku, varētu būt ekoloģiskāki par pēdējos 15 gados ražotiem auto. Varbūt ka 1 moto pret 1 auto arī ir, bet 5 moto pret 1 auto gan jau nu točna nē.

Par Rīgu, nu jā, tā jums tur būtu. :P
20.-Mar-2017 03:43 pm
Mēh, es savējo komentāru sāku rakstīt prims tas augšējais bija parādījies. :) Bet jauki, ka neesmu viens.
This page was loaded Nov 24. 2024, 12:20 am GMT.