Es vēl neesmu atradis to dainu skapi, no kura iznākt, bet tā seksuālo minoritāšu tēma nebeidz rimties. Varbūt kaut kur notiek kaut kādas aktīvas darbības, kāpēc pēdējo nedēļu laikā regulāri kāds piemin 2015. gada praidu. Lūk, mani žīd-islām-kristieš-geju nīstošie paziņas feisītī šēro
Veidamanes svēto sašutumu. Sēžu labierīcībās ar atkārtu žokli, jo kur gan vēl lasīt Necīņas rakstus, un mēģinu atrast pieturas punktu, lai nenogāztos trolejbusā. Es, protams, esmu informēts, ka kristiešiem nepatīk geji, jo kaut kādā vecā grāmatā jaunā iespiedumā esot rakstīts, ka vīrietim neklājas melot vīrietim, un tā esot dievam nevēlama nodarbe. Es arī aptuveni zinu, ka Veidemane un viņas lasītāji ar aizdomām skatās uz cilvēkiem, kas nepērk pienu divlitru pakās, un viņiem ir viedoklis. Arī es akurāt neskrienu klāt katram gejam izteikt apbrīnu, un nemēģinu noskaidrot uz cik procentiem viņš ir homoseksuāls. Taču Veidemanes izpratne par demokrātiju un argumentāciju man bija pārsteigums. No tā man rodas tikai divi secinājumi - Veidemane ir vai nu stulba, vai demagogs.
Vispirms par valsts lomu šajās "orģijās". Redz, Vinķele neieklausoties "67% Latvijas iedzīvotāju". 100 mīnuss 67 pēc maniem aprēķiniem sanāk kaut kādi 33 procenti, kas, pat pieņemot, ka ar iedzīvotājiem bija domāti vēlētāji, ir kripatiņu vairāk kā atbalsts partijai Vienotība pat partijas labākajos laikos. Līdz ar to apgalvot, ka Vinķelei pietrūkst mandāta nepaust sašutumu par "orģijām" Rīgā īsti nav. Priekš tam ir Urbanoviči, Iesalnieki un Veidemanes darba devējs, tie lai arī pauž savu sašutumu. Daudzi nepaužot sašutumu, jo baidās no Geiropas nosodījuma, un iespējas pazaudēt kaut kādas fondu naudas? Nu, jā, tas ir tas slavenais politiskais kompromiss, kas ir demokrātiskā procesa sastāvdaļa. Ja Necīņas lasītājam pajautāsi, vai viņam traucē geji, skaidrs, ka viņš teiks, ka traucē. Bet ja nostādīsi jautājumu formā, "davai, Kalniņ, no tevis mēnesī sotaks pretgeju nodoklī, un šiten nenotiks neviens praids, un neviena viendzimumu laulība", tad izrādīsies, ka Kalniņam patiesībā nemaz tik ļoti neinteresē, kas notiek viņam nepazīstamu cilvēku guļamistabās. Vienai iedzīvotāju daļai ir pilnīgi pofig, ka kāds ir iznācis ar varavīksnes karogu Rīgas ielā meklēt sapratni, tikmēr salīdzināmi lielai daļai ir pofig, ka daļai Latvijas iedzīvotāju rodas vēlme reizi gadā doties uz Aglonu... es pat īsti nezinu, ko viņi tur dara un meklē. Un, ja reiz par naudām, tad pēdējai aktivitātei valsts pat dod naudu.
Otra daļa, protams, ir par to, no kā Veidemane baidās. Izrādās, no tā, ka te kaut kas ir ievazāts, notiks orģijas, un tiks lauzti viņas stereotipi. Nu, stereotips nav kāja, darba nespējas lapu nedos, tas tiesa. Bet tā tradīciju piesaukšana mani joprojām neliek mieru. Liksim mierā mamutus, vai viduslaiku Rīgu, bet apskatīsim kādu pārskatāmu periodu, ko Veidemane būtu pieredzējusi pati. Kas tad mums te šķīstajā zemītē ir ievazāts pēdējā laikā? H&M, Maķītis, demokrātija, preses un vārda brīvība, un vēl virkne nešķīstību. Jā, geju, seksa un džeza Padomju Latvijā nebija. Man gan stāsta, un padomju krimināllikums arī apstiprina, ka šo lietu nebija mazliet citādā veidā, ja salīdzina ar Maķīti un preses brīvību. Bet tad cūkas liberasti ņēma un ievazāja vispirms liberālu ekonomiku, un tad visas pārējās liberālās netiklības. Nu šausmas. Takš pat Lembim nekādas naudas vairs nepietiek nopirkt pilnīgi visas avīzes, iecelt visas amatpersonas, un nokušināt visas ģeķīgās runas. Un tad vēl tie visi jūsu interneti.
Bet, ja nopietni, "haters-gonna-hate", bet kur viņiem iekšā ir tik daudz enerģijas nīst? Šodien nīstam gejus, rīt citus izvirtuļus, kuri nepērk tradicionālo pienu Annele divmetrīgās pudelēs, parīt viens Ķeizars, viena baznīca. Un tur jau skaties, vispirms sūdu maisiņus mainām pret mietiem, un tur jau saradīsies entuziasti, kas būtu gatavi par godīgu samaksu arī "stūra mājās" pastrādāt.
http://youtu.be/Uogqt9qGCCA