You wanna have a life but not too real
Sabiedriskais transports 
3.-Maijs-2012 10:26 am
Tu gribētu Rīgā bezmaksas sabiedrisko transportu?
Comments 
3.-Maijs-2012 11:01 am
tu taču pietiekami esi vazājusies apkārt pa Europu, vai ir kāda valsts, kur kvalitatīvs sabiedriskais transports ir par simbolisku samaksu?
3.-Maijs-2012 12:19 pm
ja rēķina proporcionāli (nu, attiecībā pret algām u.c. izmaksām), tad, jā. tajā pašā zviedrijā vai čehijā mēnešbiļetes u.c. ne-vienas-reizes-brauciena caurlaides ir pietiekami izdevīgas, lai ļaudis tās pirktu, nevis brauktu pa zaķi u.tml.
un ko nozīmē "kvaitatīvs" - piemēram (tas tikai piemēram), man nav vajadzīgs Luxexpress wifi, bezmaksas kafija un izslēgt neiespējamas ziņas+filmas, es labāk iztieku bez tā, bet braucu par lētāku naudu. Tapat arī es nezinu, vai gribu maksāt 1Ls par "kvalitatīvu" autobusu, ja man, piemēram, ir jānobrauc 1 vai 2 pieturas.
treškārt, es vēl joprojām turos pie pārlecības, ka RS vienā brīdī bijusi gana nesaimnieciska (visas tās pārejas no konduktora uz kompostieri un etalonu un etalona lasītāji 4 salonā, kamēr var arī iztikt ar 1, ja maina transp. lietošanas paradumus etc.), par ko savukārt maksā braucēji ar visiem tiem tarifiem.
3.-Maijs-2012 05:27 pm
čehijā ir zvērīga kontrole un lieli naudassodi par biļetes nepirkšanu [2005. bija kādi 8 ls, kronās neatceros, pēc tam summa turpināja augt].
atceros arī to, ka mēnešbiļetes cena attiecībā pret manu čehijas stipendiju nebūt nešķita ārkārtīgi lēta.
3.-Maijs-2012 05:31 pm
ā, un vēl viņiem bija tāds aņuks [bet to viņi, par laimi, ir jau pasen izskauduši], kas attiecās uz visādām limitētām kartēm - uz dažām līnijām šāda karte bija derīga tik un tik pieturas, kamēr uz citas bija jāņem vērā arī minūtes [pieturu skaitu nepārsniedzi, bet piecas minūtes virs limita ir? maksā 8 ls!]. karoče, bija jābūt augstākajam matemātiķim, lai ne reizi nenofeilotu.
This page was loaded Okt 2. 2024, 7:16 am GMT.