ja rēķina proporcionāli (nu, attiecībā pret algām u.c. izmaksām), tad, jā. tajā pašā zviedrijā vai čehijā mēnešbiļetes u.c. ne-vienas-reizes-brauciena caurlaides ir pietiekami izdevīgas, lai ļaudis tās pirktu, nevis brauktu pa zaķi u.tml. un ko nozīmē "kvaitatīvs" - piemēram (tas tikai piemēram), man nav vajadzīgs Luxexpress wifi, bezmaksas kafija un izslēgt neiespējamas ziņas+filmas, es labāk iztieku bez tā, bet braucu par lētāku naudu. Tapat arī es nezinu, vai gribu maksāt 1Ls par "kvalitatīvu" autobusu, ja man, piemēram, ir jānobrauc 1 vai 2 pieturas. treškārt, es vēl joprojām turos pie pārlecības, ka RS vienā brīdī bijusi gana nesaimnieciska (visas tās pārejas no konduktora uz kompostieri un etalonu un etalona lasītāji 4 salonā, kamēr var arī iztikt ar 1, ja maina transp. lietošanas paradumus etc.), par ko savukārt maksā braucēji ar visiem tiem tarifiem.
un ko nozīmē "kvaitatīvs" - piemēram (tas tikai piemēram), man nav vajadzīgs Luxexpress wifi, bezmaksas kafija un izslēgt neiespējamas ziņas+filmas, es labāk iztieku bez tā, bet braucu par lētāku naudu. Tapat arī es nezinu, vai gribu maksāt 1Ls par "kvalitatīvu" autobusu, ja man, piemēram, ir jānobrauc 1 vai 2 pieturas.
treškārt, es vēl joprojām turos pie pārlecības, ka RS vienā brīdī bijusi gana nesaimnieciska (visas tās pārejas no konduktora uz kompostieri un etalonu un etalona lasītāji 4 salonā, kamēr var arī iztikt ar 1, ja maina transp. lietošanas paradumus etc.), par ko savukārt maksā braucēji ar visiem tiem tarifiem.