abet raksta sakarā - arguments ir valīds, tā teikt, visi citi arī ražo tur pat un tā pat, vienīgais, jocīgi, ka šo jēdzīgo argumentu izmanto nedaudz nevietā, tb., ja viens džeks savu stafu pārdod pa 350 un otrs pa 200, lai arī ražošanas izmaksas abiem plus mīnus vienādi zemas, tad ir diezgan īpatnēji norādīt uz vienādi sūdīgajiem ražošanas apstākļiem un misot ze pointu.
Probably man būs jāpārlasa vēlreiz, bet 350 doļi parādījās kā arguments tam, kas notiks, ja viens no ražotājiem pārnesīs ražotni uz āmeriku. So, šobrīd ir 200 un 200, un cena tam ir ķīnas bērneļi ar pūžņojošām actiņām.
Kas tad ir tie konkurenti, kas pārdod savu produkciju par lētāku cenu kā Ābols? Tu taču nesāksi stāstīt par Huwei telefoniem, vai Accer datoriem? Jo tiem, ko tiešām var uzskatīt par Ābola konkurentiem, cenas ziņā Ābols bieži vien pat ieliek.
jb citiem vārdiem sakot, pašizmaksa ir tik niecīga daļa no tās summas, ka starpību varētu džeki segt no saviem ieņēmumiem un tas nebūtu pārāk sāpīgi, taču te tiek spiests uz sofistisku, no sērijas, "abet vai jūs gribēsiet maksāt vairāk?", savu ienākumu daļu saglabājot, protams, nemainīgu.
Nu, tirgus ekonomikas likumus neviens nav atcēlis. Neba nu "baltās tehnikas" tirgotāji vārās mazāk tikai tāpēc, ka viņi ražo lētākus krāmus.
Bet ja konkrēti par Ābolu, tad tā lielā starpība no dzelžu pašizmaksas rodas arīdzan dēļ servisa, ko viņi piedāvā civilizētās valstīs. Lielā mērā tas arī ir tas, dēļ kā daudzi mīž karstu aiz sajūsmas. Valstīs, kur nav postpadomju kultūras, kur viss balstās "es tur sarunāju džeku, viņš tev par divi rubļi mazāk paņems, ja teiksi, ka esi no Voloģjas", šie full-service biznesi ir ļoti populāri. Tas, ka mūsu bāleliņi maksā to dārgo cenu, bet paši arī uzņemas riskus, tas jau ir nedaudz aiz pieraduma, un nedaudz aiz stulbuma. Pie mums pat jaunu auto nav nemaz tik viegli nopirkt, lai dīleris pēc tam neizliktos tevi nepazīstam ātrāk kā saņemot pavēsti uz tiesu.