jb citiem vārdiem sakot, pašizmaksa ir tik niecīga daļa no tās summas, ka starpību varētu džeki segt no saviem ieņēmumiem un tas nebūtu pārāk sāpīgi, taču te tiek spiests uz sofistisku, no sērijas, "abet vai jūs gribēsiet maksāt vairāk?", savu ienākumu daļu saglabājot, protams, nemainīgu.
Nu, tirgus ekonomikas likumus neviens nav atcēlis. Neba nu "baltās tehnikas" tirgotāji vārās mazāk tikai tāpēc, ka viņi ražo lētākus krāmus.
Bet ja konkrēti par Ābolu, tad tā lielā starpība no dzelžu pašizmaksas rodas arīdzan dēļ servisa, ko viņi piedāvā civilizētās valstīs. Lielā mērā tas arī ir tas, dēļ kā daudzi mīž karstu aiz sajūsmas. Valstīs, kur nav postpadomju kultūras, kur viss balstās "es tur sarunāju džeku, viņš tev par divi rubļi mazāk paņems, ja teiksi, ka esi no Voloģjas", šie full-service biznesi ir ļoti populāri. Tas, ka mūsu bāleliņi maksā to dārgo cenu, bet paši arī uzņemas riskus, tas jau ir nedaudz aiz pieraduma, un nedaudz aiz stulbuma. Pie mums pat jaunu auto nav nemaz tik viegli nopirkt, lai dīleris pēc tam neizliktos tevi nepazīstam ātrāk kā saņemot pavēsti uz tiesu.