Kārtējais civilās aviācijas incidents ar pasažieriem.
https://www.nytimes.com/2017/07/31/world/europe/easyjet-passenger-punch.htmlSist cilvēkus bez šaubām ir slikti. Pasažierus, pircējus, dzērājus bārā, ar bērniem, ar kaķiem, ar kruķiem, ratiņkrēslā - slikti. Gan jau globālais Twitteris jau ir sacepies. Bet tik pat slikti, manuprāt, ir izgāzt dusmas uz lidostu darbiniekiem. Nē, tas nenozīmē, ka kāds par to būtu jāsit, bet braukt augumā un mēģināt nofotografēt cilvēku, kurš pilda savus darba pienākumus, ir tāds pats kretīnisms kā kādu sist. Ne šis cilvēks ir atbildīgs par lētās aviokompānijas problēmām, kuras biļetes tu esi nopircis, ne viņš vispār ir šīs aviokompānijas darbinieks, visam klāt pasažieru mērs bija pilns brīdī, kad lidostas darbinieks rīkojās atbilstoši drošības instrukcijām. Ja salīdzinam riskus, uzrauties uz nepieklājīgu lidostas darbinieku vai sadegt ar visiem bēniem lidmašīnā tehniska incidenta dēļ, domāju tur nevajadzētu būt lielai dilemmai.
Vienvārdsakot šis viss atbildības un tiesību disbalanss, kas tiek promotēts pakalpojuma saņēmēju un sniedzēju attiecībās, man šķiet diezgan nenormāls. Kā būtu ar vienkāršu nebūšanu kretīniem visās situācijās? Pretējā gadījumā paviānu bars drīkst mētāties ar akmeņiem un dedzināt krēslus, kamēr cilvēkam, veicot savus darba pienākumus, ir jābūt... jā, kādam? Jo:
""Why are you smiling?” a female passenger yelled at a gate attendant."