You wanna have a life but not too real
Velorasta dienas un nedienas 
2.-Okt-2014 12:30 pm
Ā, jā, ar visām sapulcēm, epastiem un zvaniem, gandrīz aizmirsu pasūdzēties par savām grūtajām velorasta ikdienas gaitām. Kamēr internātu bruņinieki taisa antivelosipēdistu feisīša lapas, mēs turpinām mīt pedāļus arī temperatūrā ap nulli, un nedot sūdu. Un, sāk izskatīties, ka mans ikdienas maršruts sāk kļūt arvien bīstamāks.

Pagājušajā piektdienā man piesējās viens "gājējs". Paiet viņš vēl bija spējīgs, bet konkrētajā situācijā viņš sevi uzskatīja par gājēju arī stāvot uz vietas pieturā. Nu, kopš Valdemāra veloceliņa sākumā ir sačakarēti luksofora signāli (nu, tiem, kas pārvietojas mazliet ātrāk par gājēju, drošvien, tas ir uzlabojums), esmu sācis improvizēt. Ja lietas iegrozās tā, ka man vispirms ir iespēja tikt Valdemāra ielas otrā pusē, dodos uz veloceliņu. Ja ne, pāri Valdemāra ielai nebraucu, jo darbs jau tā pat ir šinī pusē, jo tādā ātrumā ar kādu var braukt, lai neizmantotu iespēju braukt pie sarkanā, starpības nav nekādas. Kas vienā pusēm staigā gājēji, kas otrā. Nu un tad piektdienas vakarā sev aiz muguras izdzirdēju balsis. Apstājos, piekritu ar cilvēku parunāties. Figurēja tādi apzīmējumi kā "pidari", "sen sisti neesat" un "es tevi tūlīt zem trolejbusa pagrūdīšu". Uz jautājumu, kā tieši es cilvēku esmu uz ietves traucējis, viņš arī godīgi atbildēja: "Da, jūs man vienkārši besījat!" Nu, vārds pa vārdam, kunga dūša norima. Uzklausīju ierosinājumu braukt vienmēr pa veloceliņu, iepazīties ar ceļu satiksmes noteikumiem un sāpi par Lāčplēša ielu. Jautājumā par ceļu satiksmes noteikumiem man bija tieši tāds pats atbildes ierosinājums, bet, par cik normatīvo aktu nevienam līdzi nebija, katrs palikām pie sava viedokļa. Didaktikā momenta, drošvien, nebija, bet kopumā šķīrāmies kā draugi.

Savukārt svēto govju jautājumā, šodien atkal mani gribēja notriekt. Ceru tur nav korelācijas starp skvoša dienām, un mēģinājumiem mani notriekt. Tas, ka ir tādi autovadītāji bembjos ar tumšiem stikliem, kam par katru cenu mani ir jāapdzen, lai burtiski pirms manis apstātos, pie tā es esmu pieradis. Šaura piere, viena rieva, pimpis durvīs iespiests. Viņi arī auto uz ietves tur, kas vienā vietā apgrūtina pagriezienu ap mājas stūri, un sagādā papildus emocijas gājējiem, kas šausmīgi baidās no mana ķengursitamā. Šorīt bija dāmīte zaļā burbulī, kurai šķita, ka es par lēnu braucu (vispār jau zīme 30, jo tur cilvēki bērnus ved uz kaut kādu izglītošanas iestādi). Apdzina, apstājās. Bembisti, jāatzīst, vismaz pagriezienus rāda. Nu, apstājās, apstājās, ne tādas vien duras esam redzējuši. Vai tu brauc ar auto, vai ar velo, risinājums acīm redzams - apbraukt. Un tikko es sāku veikt šo manevru, madāma sāk griezties pa kreisi. Kreisos pagriezienus, protams, mēs ceturtdienās nerādām, spoguļos neskatāmies, smadzenes (nu, it kā jau virsū no muguras neuzbrauca, tad jau laikam mani pirms tam redzēja) nelietojam. Nu, būtu es ar auto, madāmai būtu sadauzīta mašīna, iespējams, lauztas ribas, moš smadzeņtrīce. A tā, ne gluži ar plānoto trajektoriju, tomēr izdevās izvairīties no kontakta ar viņas tērauda miskasti.

Lūk, kamēr citi internātos mēģina noskaidrot, kurš pilsētā ir lielākais kretīns, garā vājie turpina piedalīties satiksmē un nedot sūdu, jo visi apkārtējie ir mazi nevienam nevajadzīgi sūdi. Drošvien taisnība uzvarēs tad, kad es ar visu ciskudrili kaut kur aizlidošu pa gaisu, jo, "jūs visi man besījat", vai kāds būs izdomājis braukt kunga dūšā.
Comments 
2.-Okt-2014 01:26 pm
Nu kā. Skaidra lieta, ka autovadītajiem un gājējiem būs pretenzijas pret ļisopēdistiem kuri brauc pa ietvi ja pretējā ielas pusē ir velocelinš. Redz kamēr nebija to veloceliņu visās malās gan velosipēdisti gan gājēji un pat autobraucēji spēja kautkā sadzīvot. Tagad pie pirmās izdevības ir jāapmainās ar laipnībām visās trīs situācijās. Tākā ikdienā nebraukāju ar ļisopēdu tad neesmu tiesīgs dirst par pieturas incidentu, bet daļēji saprotu sašutumu dažiem indivīdiem, ka ja reiz tev josla atvēlēta tad hujārī pa to.
2.-Okt-2014 01:55 pm
Es saprotu, ka cilvēkam ir: "jūs visi man besījat". Sieva dusmīga, pats neizgulējies. Es arī pieļauju, ka intuitīvi varētu šķist, ja reiz tur ir veloceliņš, brauc pa viņu, un pie dirsas cik viņš ir lietojams. Bet, ja tu nāc ar argumentiem "a pa muti?", vai māci CSN, ko pats nezinu, būtu labāk izmantojis iespēju paklusēt.

Kamēr ir šis bardaks, braucu kā ir loģiskāk. Kam patīk lāpīt pasauli, lai visus pidarasus, nevis atrod vienu ienaidnieku, un tad močī.
2.-Okt-2014 02:01 pm
Nū šinī konkrētajā gadījumā, ja protams arguments "Vissi jūs besī" ir lieks. Un tavā konrkētajā gadījumā tākā pat nepatraucēji viņam tad arī vissa tā jezga bija lieka. Kā mēs vissi zinam ir arī neloģiski deģenerāti uz pasaules.

Debīlākais ir tas, ka ja šāda attieksme no visiem satiksmes dalībniekiem turpināsies tad minētais bardaks arī netiks sakārtots.

Personīgi es esmu paspējis izbesīties par neveiksmīgajiem projektiem (Elizabetes iela , Lāčplēša, Dzirnavu) un patreiz ieņemu stāvokli Lets give it a couple of years. Un tad jāpaskatās kā izskatīsies satiksme Rīgā.
2.-Okt-2014 02:08 pm
Nu, jāļauj, lai mīti par šo tēmu apmirst, cerot, ka pēc iespējas mazāk tie tiks popularizēti. Nu, un fakts, ka pie mums ir ziema, arī nepalīdz.
This page was loaded Okt 2. 2024, 3:33 am GMT.