nu re, tev nav svaigākās informācijas :) Man šogad bija viens praktikants paspārnē, un nē - es neliku viņam sev pienest kafiju :) Tieši pretēji - attieksme kā pret jauno darbinieku, apmācot un izstāstot, un parādot, neskatoties uz to, ka viņš pēc prakses var pacelt cepuri un aiziet. Un tas nostrādāja - čalis ar interesi iegāja projektā, saņēma darba piedāvājumu un tika iemests IT atvarā. Deviņdesmitie ir beigušies. Tevis pieminētais prakses atspoguļojums vairāk piemērojams valsts iestādēs. Ne-monopoliskam uzņēmumam, kas vēlas būt konkurētspējīgs, kvalitāte ir pirmā vietā. Jauna (?) domāšana.
Man šogad bija viens praktikants paspārnē, un nē - es neliku viņam sev pienest kafiju :)
Tieši pretēji - attieksme kā pret jauno darbinieku, apmācot un izstāstot, un parādot, neskatoties uz to, ka viņš pēc prakses var pacelt cepuri un aiziet.
Un tas nostrādāja - čalis ar interesi iegāja projektā, saņēma darba piedāvājumu un tika iemests IT atvarā.
Deviņdesmitie ir beigušies.
Tevis pieminētais prakses atspoguļojums vairāk piemērojams valsts iestādēs. Ne-monopoliskam uzņēmumam, kas vēlas būt konkurētspējīgs, kvalitāte ir pirmā vietā. Jauna (?) domāšana.