var. stipendiātam nav pienākums iet praksi xgn. Vienīgais pienākums, kas ir minēts nolikumā ir: "7.3. Stipendiātiem ir pienākums kopumā veicināt Latvijas augstāko izglītības iestāžu un to atbalstītāju labo slavu, kā arī pēc AS „Exigen Services Latvia” vai RTU Attīstības fonda uzaicinājuma vismaz vienu dienu stipendijas saņemšanas periodā iesaistīties sabiedriskā labuma aktivitātēs vai minēto organizāciju rīkotajos pasākumos."
īsti nesaprotu problēmu. Ja IT uzņēmums vēlas papildus celt Latvijas augstskolu IT studentu savstarpējo konkurenci (turklāt - katrā augstskolā atsevisķi) par labākām sekmēm, piešķirot savu naudu, tad neredzu iemeslu zākāties. Īsti nezinu nevienu citu nozari vai kompāniju, kas šādā veidā rūpētos par savas nozares speciālistu izglītības līmeni.
Neiedziļinājos nolikumā. Tik vien cik pēc atmiņas, kad deviņdesmito beigās pēc nolikuma bija jāatstrādā.
Ja godīgi, ja sāpe ir par nozari, nevis hedhantingu, tad krietni jēdzīgāk būtu organizēt kaut kādus pasākumus visiem girbētājiem, nevis zelta stipendiātiem piešķirt vēl stipendijas.
hedhantings vienmēr iet roku rokā ar kādu external palīdzību (kas nav valsts dotēta). Un papildus pasākumi visiem gribētājiem no Exigen puses tiek organizēti ar apbrīnojamu regularitāti - konferences, lekcijas (arī universitātēs), apmācības, semināri u.t.t.
Neesmu vairs students... ok, neesmu vairs tāds students, lai baigi tam visam sekotu, bet vārdi "konference", "lekcija", "apmācības" un "semināri", man izklausās pēc tējas ar cepumiem. Protams, izpildījums "apmācībām" un "semināriem" var atšķirties, bet spriežot pēc tā, ko kursos par naudu "apmāca", studentam tas nebūs lielāks pienesums, kā video tutoreāļi.
Lūk, ielaidiet viņus savās premisēs, piesaistiet savus projvadus, izspiediet no viņiem taustāmu rezultātu, tā, lūk, ir apmācība. Prakse man, savukārt, asociējas ar padomju armija ģedavšinu, kur "duhi" podus ar zobbirsti berž, jo "ģeds" ir cita lidojuma ērglis.
nu re, tev nav svaigākās informācijas :) Man šogad bija viens praktikants paspārnē, un nē - es neliku viņam sev pienest kafiju :) Tieši pretēji - attieksme kā pret jauno darbinieku, apmācot un izstāstot, un parādot, neskatoties uz to, ka viņš pēc prakses var pacelt cepuri un aiziet. Un tas nostrādāja - čalis ar interesi iegāja projektā, saņēma darba piedāvājumu un tika iemests IT atvarā. Deviņdesmitie ir beigušies. Tevis pieminētais prakses atspoguļojums vairāk piemērojams valsts iestādēs. Ne-monopoliskam uzņēmumam, kas vēlas būt konkurētspējīgs, kvalitāte ir pirmā vietā. Jauna (?) domāšana.