You wanna have a life but not too real
 
2.-Apr-2013 12:30 pm
Ok, stāsti par Rīgas brīnišķīgo kanalizācijas sistēmu (arī es esmu pabijis peļķēs, kas sniedzas līdz motora pārsegam), bedrainajiem ceļiem, un gājējiem ar sliktu karmu, kas personīgi ir atbildīgi par Rīgas domes lēmumiem, minēšu atsevišķus piemērus tam, kā var izvairīties no gājēju apšļakstīšanas, un kas šādu iespēju neizmanto.

1. Man ir mašīna, bet smadzenēm naudas pietrūka. Satiksme vienā joslā, iela plata, kustība notiek ar konstantu braukšanas ātrumu. Šim visam pa vidu ir indivīds, kam saikne ar realitāti ir aptuveni tāda pati, kā ēzelim, kam ir uzliktas klapes. Ainava mainās, tātad es braucu. No pārējiem satiksmes dalībniekiem šāds indivīds atšķiras ar to, ka nemēģina analizēt laikapstākļus, brauktuves specifiku, un visu, kas notiek ārpus braucamās daļas, tādēļ viņš spītīgi turās joslas labajā malā, ignorējot peļķes un to radītās šļakatas, bedres, atvērtas lūkas, ekstrēmos gadījumos arī zilus dūmus no sava motora pārsega. Šāda indivīda koncentrēšanos uz taisnveida kustību spēj satricināt vienīgi fakts, ka nospiežot gāzes pedāli kustība uz priekšu nenotiek.

2. Es esmu Hakinens, jūs visi pārējie braukt nejēdzat. Vairums autovadītāju savā ikdienas rutīnā jau pēc otrās vai trešās maršruta mērošanas reizes jau ir izdarījuši secinājumus par labāko braukšanas ātrumu, labākajām joslām un krustojumu konfigurāciju. Hakinenam katra diena ir jauns izaicinājums, un atmiņa kā zelta zivtiņai. Nicina tos, kas mēģina ievērot ceļu satiksmes noteikumu, vispārēju cieņu un loģiku uz ceļa, un seksuālu uzbudinājumu gūst no pozitīva vai negatīva paātrinājuma. Īpaša seksuālā minoritāte ir tie, kas papildus arī savu izpūtēju nomaina ar putekļusūcēja trubu. Hakinens spēj nokaitināt ne tikai gājējus brīžos kad asfalta segums ir slapjš, jo Hakinena darbības ir neparedzamas, un rada īpaši lielus zaudējumus, bet arī citus autovadītājus, jo Hakinena auto vienlaicīgi ir izdegušas visas pagriezienu rādītāja spuldzītes, kas apgrūtina prognozes, kad viņš mainīs joslu, kā arī traucē saglabāt konstantu braukšanas ātrumu, jo straujas paātrināšanās un straujas bremzēšanas tehnika vidējo braukšanas ātrumu salīdzinot ar vidējo satiksmes ātrumu samazina aptuveni par 10%. Īpaši tas ir kaitinoši tādēļ, ka vidēji 5 km posmā, uz ātruma atšķirības rēķina, Hakinens tev priekšā nonāk divas, trīs reizes, līdz jūsu ceļi šķiras, vai trāpās kāds garāks posms bez luksoforiem, un atļauto braukšanas ātrumu 70 km/h.

3. Jūs visi esat gnīdas. Principā apvieno abu augstāk minēto tipu braukšanas stilu, vien ar to atšķirību, ka naudas pietiks gan jaunam auto, gan jaunai autovadītāja apliecībai, jo ir smagas bažas, vai šis tips jebkad ir zinājis CSN, kā arī nicina ne tikai apkārtējo braukšanas stilu, bet viņu eksistenci viņam apkārt kā tādu. Gājēju apšļakstīšanas kontekstā ir bīstams ar to, ka iemanās to izdarīt vietās, kur gājēji vismazāk to gaida, piemēram, uz bruģētām ielām, skolu un bērnudārzu tuvumā kur ir guļošie policisti u.c.

Nobeidzot tēmu - jā, gadās visādi, gadās visiem. Reizēm nākas pat pārkāpt CSN, jo arī tie mēdz būt pretrunā ar vispārēju loģiku, un reizēm pat var saprast foršmažor situācijas. Tomēr tas neatceļ iespēju turpināt būt cilvēcīgam, padomājot, vai tev var tikt garām, ja esi atstājis mašīnu neatļautā vietā, lai ieskrietu nopirkt puķes, vai arī nepišot CSN principus, un braukt pa tukšo kreiso joslu, ja labajai piekļaujas ieskrējiena josla un daudz citu piemēru iz dzīves.
Comments 
2.-Apr-2013 01:48 pm
Pats brauc ar auto pa pilsētu?
2.-Apr-2013 01:50 pm
Ja esmu novērojis haotiskas braukšanas trūkumus, tad jau laikam.
2.-Apr-2013 01:58 pm
Vienkārši tu te nedaudz izklausies pēc cilvēka, kuram ir velosipēds ar groziņu un auduma maisiņš. :D

Man arī besī, ja mani apšļaksta, tad es parasti skaļi nobļaujos krieviski un parādu vainīgās automašīnas virzienā kādu žestu, bet nu no otras puses jau ir tā, ka nu nevar vienmēr uzspēt to peļķi apbraukt un ne vienmēr ir vieta pa kreisi, lai to izdarītu. Savukārt, ja visi pirms katras peļķes, bremzēs, pārkārtosies prom un tad līdīs atpakaļ, nu tad gan sāksies totāls bardaks...

Patiesība, tāpat kā auto / velo, attiecībās ir kaut kur pa vidu. Ja tā infrastruktūra ir draņķīga, tad tā ir draņķīga visiem un nevajadzētu būt, ka tagad pie tā ir vainīga kāda konkrēta satiksmes dalībnieku grupa.

Protams, atrodas jau pidari, kas pamanās uz tukša ceļa iebraukt vienīgajā peļķē, bet vai tādu ir vairums? Nezinu.
2.-Apr-2013 02:08 pm
viņam ir velosipēds ar paliktni alus kastei un, jā, arī auduma maisiņš :D
2.-Apr-2013 02:11 pm
Es tagad nesaprotu, es rakstīt neprotu, vai vienai daļai ar lasīšanu problēmas? Tak rakstu, gadās visiem, bet situācijā, kad gan brauktuve ir plata, un apbraukt visu var, ietiepīgi ignorēt faktu, ka asfalts nav sauss, vai nu aiz stulbuma, vai aiz vēlmes darbā nokļūt minūti un trīsdesmit sekundes ātrāk, tādus kā reizi vajadzētu uz to bedru lāpīšanu norīkot. Nav nekādu problēmu slapjā laikā nebraukt savus 55 - 60 km/h pie atļautā 50, un var pat piebremzēt pirms peļķes, ja ne gājēju, tad aizskaloto numurzīmju dēļ. Infrastruktūra ir dranķīga visiem iekļauj ne tikai bedres uz ceļa un sūdīgu kanalizāciju, bet arī tādas vietas, kur metru platais trotuārs ir totāli blakus brauktuvei, un otrā pusē ir akmens siena, tāpēc šādā situācijā neredzu problēmu arī piebremzēt.
2.-Apr-2013 02:13 pm
Labi, es esmu šodien agri modies. Iespējams, neuztvēru sāpi domātajā nokrāsā. :) Sorī.
2.-Apr-2013 04:27 pm
šodien ir paviānu pie stūres diena.
Mani RIMI stāvvietā gandrīz nonesa.
2.-Apr-2013 04:36 pm
Kuru gan interesē CSN noteikumu punkts, ka gājējiem autostāvvietā ir priekšroka?
2.-Apr-2013 05:31 pm
es te tā sēžu un domāju kurā grupā es iekļaujos :D

Pieļauju ka tuvāk Hakinenam! :D
This page was loaded Nov 19. 2024, 9:29 pm GMT.