You wanna have a life but not too real
Planšete sievietēm 
27.-Mar-2013 12:01 pm
Vakar bija episkais faits par planšetēm. So far komentārs par blogeru prezervatīviem ir episkākais. :)

Bet runājot par reklāmas industrijas graujošo ietekmi, vai es esmu minējis cilvēka brīvo gribu? Ok, nemetīsimies jau atkal diskusijā par utopisku sabiedrības modeli, un nav man mērķis kļūt par sātana advokātu. Skaidrs, ka pasterizētā jogurtā nav tik daudz labo baktēriju, burgeri dzīvē nav tik sulīgi un pufīgi, un ballītēs uz jahtām nav cieņā dāņu lielāko aldaru produkcija. Tomēr nevajadzētu aizmirst arī to, ka reklāmas cilvēku mērķis nav izdzert vairāk kā pārējie kolēģi, vai pārspļaut Mazsalacas meteorītu. Ja kreatīvs nepārvēršas ciparos, tad ripo galvas. Un ar visu to, ka ar reklāmas palīdzību var pārdot pēdējo sūdu, tomēr pat reklāmisti nespēj pārdot "vieglo alu", vai pat neuzdrošināsies pārdot blogeru prezervatīvus. Reklāmas spēja pārdot melus ir tieši tik pat liela, cik cilvēku vēlme noticēt meliem par laimi, panaceju un svina pārvēršanu zeltā. Tādējādi atgriežoties pie planšetes sievietēm - vai nu tā ir reklāmas katastrofa, vai ar skaitļiem apstiprināts fakts. Ok, var man piepisties, ka patiesībā "planšete sievietēm" mērķauditorija nav sievietes, bet gan stereotipu mākti vīrieši, kas sievietēm būs gatavi pirkt šādas planšetes, bet uz to es varu atbildēt tikai ar noslēdzošu pretjautājumu - un tieši kādēļ ir tāds priekšstats, ka vīriešiem būtu jāpērk sievietei planšete?
Comments 
27.-Mar-2013 12:45 pm
ieteiktu palasīties par komercijas/reklāmas pasaules saistību Sākot ar Freidu un psihoanalīzi (kurš ko kam sponsorē, lai pēc tam kurš ko varētu mērķtiecīgāk iebarot "brīvās gribas cilvēkiem") līdz pat mūsdienu bihavioural economics un cognitive science pētījumu pielietošanu labāku pārdošanas rādītāju iegūšanai.
27.-Mar-2013 12:55 pm
Un ar kuriem no uzstādījumiem šī lasāmviela būs pretrunā?
27.-Mar-2013 02:07 pm
Par reklāmu nekaitīgumu, starp citu, neko neminēju. Reklāma ir kā viduslaiku aplenkums, kur pretinieks meklē aizsardzības vājās vietas. Un ja reklāma izrādās veiksmīga, tātad tā ir sataustījusi aizsardzības vājo vietu. Bet nevis to radījusi.
27.-Mar-2013 01:38 pm
episks faits ar 19 komentāriem? pfff!
27.-Mar-2013 01:41 pm
Nē, nu, tā nav ciba, protams. Plus, nepieminēju arī sarunas ārpus virtualitātes. Bet tev ir visas iespējas. :)
27.-Mar-2013 02:47 pm
es ilgi uz dikti mekleeju podzinju, kas mani aizvestu uz paareejiem episkaa faita komentaariem..
27.-Mar-2013 02:34 pm
nopērc man planšeti, lūdzu, lūdzu, lūdzu!!!
27.-Mar-2013 02:36 pm
Tev ir dators. Man ir tikai telefons.
27.-Mar-2013 02:37 pm
tad sanāk, ka man tev planšeti jāpērk? :/
27.-Mar-2013 02:44 pm
Jā, lielisks vienlīdzības piemērs.
This page was loaded Okt 2. 2024, 7:31 am GMT.