Es lietoju īres auto. Var ņemt pa mēnešiem. Ērti, ka nav jākrāmējas ar tehniskām lietām, bencīns iekļauts cenā un var bez maksas stāvēt visās stāvvietās, izņemot privātās un Vecrīgu. Mīnuss - ka ir attāluma limits, pa pilsētu vai tuvu ārpilsētu ir optimāli, bet garākas distances sanāk padārgi.
Tikko nopirku auto (5dien piegādā no noliktavas). Vislētāko, ko pa akcijām varēja dabūt. Nedaudz žagojos, ka atkal nāksies krāmēties ar riepām un akumulatoriem, bet, nu, redzēs. Pavasarī jaunajiem ir milzu atlaides un vēl papildus skidončiki, kad pie dīlera sāc krēslā knosīties. 5-7 gadu garantija - noiss.
Vēl varētu būt opcija pie dīlera pirkt lietoto - viņi tomēr (es domāju) to sačiņī normāli, dažreiz arī garantiju iedod, atšķirībā no ss, kur, šķiet, īpašnieki grib izručīt pāris simtiņus vairāk kā metāllūžņu 150-250 par savu lūztošo hlamu. Pat tepat cibā lasīts no it kā normāliem cilvēkiem, ka zb visu laiku labot - ieliek ss, lasi ss - ne vārda par tām problēmām, kas cibā krāšņi aprakstītas un kuru dēļ mēģina tikt vaļā. Tāpat skeptiski izturos pret 'draugu mašīnām' - kas vienam nesvarīgs nieciņš, tas tev var kļūt par galvassāpēm.
Tikko nopirku auto (5dien piegādā no noliktavas). Vislētāko, ko pa akcijām varēja dabūt. Nedaudz žagojos, ka atkal nāksies krāmēties ar riepām un akumulatoriem, bet, nu, redzēs. Pavasarī jaunajiem ir milzu atlaides un vēl papildus skidončiki, kad pie dīlera sāc krēslā knosīties. 5-7 gadu garantija - noiss.
Vēl varētu būt opcija pie dīlera pirkt lietoto - viņi tomēr (es domāju) to sačiņī normāli, dažreiz arī garantiju iedod, atšķirībā no ss, kur, šķiet, īpašnieki grib izručīt pāris simtiņus vairāk kā metāllūžņu 150-250 par savu lūztošo hlamu. Pat tepat cibā lasīts no it kā normāliem cilvēkiem, ka zb visu laiku labot - ieliek ss, lasi ss - ne vārda par tām problēmām, kas cibā krāšņi aprakstītas un kuru dēļ mēģina tikt vaļā.
Tāpat skeptiski izturos pret 'draugu mašīnām' - kas vienam nesvarīgs nieciņš, tas tev var kļūt par galvassāpēm.