You wanna have a life but not too real
Par rotaļu klucīšiem un ekonomikas likumiem 
20.-Jul-2017 02:55 pm
Lūk, pienākuši tādi laiki, kad korporācijas samazina savus mārketinga izdevumus, jo netiek galā ar pieprasījumu. Uzņēmums ir Lego.
Comments 
20.-Jul-2017 03:11 pm
un ironiskais aspekts ir, ka tas notiek laikā, kad no unisex un visādu aspektu friendly LEGO ir kļuvis par dzimumsegregējošu, ekstra agresīvu un maksimāli komericāli fokusētu pasākumu (LEGO "multenes", kas tiek raidītas TV ir vnk paplašināta reklāma, to sižeti un saturs iezīmīgs ar to, ka fokusējas tikai un vienīgi uz vardarbīgām aktivitātēm).
20.-Jul-2017 03:18 pm
No mārketinga viedokļa tas kā reiz ir veiksmes stāsts.
20.-Jul-2017 04:37 pm
mhm, the irony
This page was loaded Nov 24. 2024, 9:34 pm GMT.