You wanna have a life but not too real
Commenting To 
29.-Maijs-2017 01:00 pm - Par zīmoliem
Runājot par zīmoliem, kas ir tik fundamentāli kā mātes piens. Nike stāv visam pāri, jo Maikls Džordans un vispār Nike ir viens no deviņdesmito fundamentālajiem zīmoliem. Nike, manuprāt, bija deviņdesmito Apple, un joprojām, ja kaut kas būs jāizvēlas pēc zīmola, Nike man būs pirmā izvēle.

Bet ir vēl viens zīmols kas parāda, ka mātes vietā tevi ir uzaudzinājis MTV, un tas ir Durex. Šo es piefiksēju, pērkot prezervatīvus Latā, jo lielveikalā pie lielā prezervatību plaukta tu vari stāvēt, domāt, izsvērt visas pumpiņas un aromātus, bet ja tev ir jāatbild uz jautājumu kurus, uzmetot skatienu uz plauktu kaut kur tur divu metru attālumā aiz letes, tad atbilde ir skaidra, jo Durex ir drošība, atbildīga rīcība, un tas ko skolā mācīja.

Parasti, atbildot uz jautājumu, vai tevi reklāma ietekmē, iekšējais pusaudzis atbild - nē! Ietekmē gan, un fakin kā ietekmē. Vienīgi iekšējais pusaudzis tagad izvēlas to, ko atceras no skolas.
Comment Form 
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
This page was loaded Nov 21. 2024, 6:39 pm GMT.