Paskaites kādreiz, kā satiksme organizējas autostāvvietās vai vienādas nozīmes krustojumos.
Arī apbrīnojami tiek galā - jo loģiski, ka neavarē VISU laiku, avārijas jebkurā gadījumā ir ne-bieža lieta. Bet noteikumi spēj samazināt smago avāriju skaitu, pat ja tie padara satiksmi neērtāku visā pārējā laikā. Jo īpaši šīs neērtības izjūt tie, kas ir ļoti pārliecināti par savām 'pašorganizēšanās spējām', lai gan no praksē šī spēja galvenokārt realizējas kā 'paļaušanās, ka visi citi paskries malā'. Nu un malā paskriešana atkarīga, protams, no tā, cik bieži ar šādiem nekauņām jāsaskrienas vs cik bieži var paļauties, ka arī pārējie tomēr noteikumus ievēros.
Tak tajā pašā ielinkotajā wiki lapā redzams, ka Vjetnamā satiksmes negadījumos MIRUŠO skaits gadā arī relatīvi ir lielāks nekā LV vienalga, vai rēķināsi uz galviņām, vai uz transportlīdzekļiem. Latvijā ir ap 31 transportlīdzekļu (vieglie+motocikli) uz 100 cilvēkiem, Vjetnamā ir tuvāk 40/100 - bet jebkurā gadījumā, diezgan salīdzināmi lielumi.
Arī apbrīnojami tiek galā - jo loģiski, ka neavarē VISU laiku, avārijas jebkurā gadījumā ir ne-bieža lieta. Bet noteikumi spēj samazināt smago avāriju skaitu, pat ja tie padara satiksmi neērtāku visā pārējā laikā. Jo īpaši šīs neērtības izjūt tie, kas ir ļoti pārliecināti par savām 'pašorganizēšanās spējām', lai gan no praksē šī spēja galvenokārt realizējas kā 'paļaušanās, ka visi citi paskries malā'. Nu un malā paskriešana atkarīga, protams, no tā, cik bieži ar šādiem nekauņām jāsaskrienas vs cik bieži var paļauties, ka arī pārējie tomēr noteikumus ievēros.
Tak tajā pašā ielinkotajā wiki lapā redzams, ka Vjetnamā satiksmes negadījumos MIRUŠO skaits gadā arī relatīvi ir lielāks nekā LV vienalga, vai rēķināsi uz galviņām, vai uz transportlīdzekļiem. Latvijā ir ap 31 transportlīdzekļu (vieglie+motocikli) uz 100 cilvēkiem, Vjetnamā ir tuvāk 40/100 - bet jebkurā gadījumā, diezgan salīdzināmi lielumi.