Modele - āgents ar viņu pārguļ, uzcienā ar amfi, izmanto viņas bildes kādā nebūtiskā reklāmā, samaksā pārsimts dolārus, pāŗguļ vēlreiz, saprot, ka nav īstā, izmet no āgentūras.
Superodele - āgents ar viņu pārguļ, uzcienā ar amfi, izmanto viņas bildes kādā nebūtiskā reklāmā, samaksā pārsimts dolārus, pāŗguļ vēlreiz, saprot, ka iepatīkas, uzcienā ar kokaīu, pārguļ vēlreiz, izmanto kāda būtiskā reklāmā, samaksā pārtūkstots dolārus, un tā tālāk.
Superodele - āgents ar viņu pārguļ, uzcienā ar amfi, izmanto viņas bildes kādā nebūtiskā reklāmā, samaksā pārsimts dolārus, pāŗguļ vēlreiz, saprot, ka iepatīkas, uzcienā ar kokaīu, pārguļ vēlreiz, izmanto kāda būtiskā reklāmā, samaksā pārtūkstots dolārus, un tā tālāk.
Vismaz tadi ir mani stereotipi par modes pasauli.